FANDOM

Laffitte
Manga - Anime

En Laffite

Informació
Nom japonès: ラフィット
Nom anglès: Laffitte
Nom català: Laffitte
Afiliació: Pirates d'en Barbanegra
Ocupació: Oficial
Sobrenom:
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Aniversari: 13 de març
Doblatge català: Xavier Cassan
En Laffitte és l'oficial dels Pirates d'en Barbanegra.

Aparença Edita

En Laffitte és increïblement pàl·lid i d'aspecte malaltís. Balla claqué mentre camina. També és molt alt, com la majoria dels seus companys de tripulació, i prim. Porta un collaret de color blanquinós, camisa de màniga llarga estampada amb creus grogues i pantalons blau marí. Els seus accessoris més distintius són el seu clàssic barret negre de copa i bastó de fusta de color vermell, amb el qual també porta un parell d'arracades d'or. Els seus llavis són vermell fosc.

Personalitat Edita

Va viure al West Blue i va treballar com a policia, però va ser bandejat perquè era excessivament cruel i violent. En contradicció amb el seu passat, en Laffitte ara sembla estar tranquil i silenciós. Ell encara ha de mostrar la crueltat del seu passat i, pel que sembla, no va tractar d'ajudar a la seva tripulació a l'atac que li van fer a l'Ace. Igual que la resta dels Pirates d'en Barbanegra, en Laffitte és un creient fort de la sort, el destí i els somnis.

Habilitats de navegació Edita

Com a navegant, en Laffitte guia a la resta dels Pirates d'en Barbanegra a través del mar obert. El seu nivell de coneixements de navegació són fins ara desconeguts, tot i que s'espera que és un navegador bastant bo per navegar a través de la Grand Line. Curiosament, malgrat la seva ocupació, no és vist amb un Log Pose, que és essencial per a la navegació de la Grand Line.

Armes Edita

En Laffitte porta un bastó que fa acompanyar el seu claqué de tant en tant, encara que es desconeix si pot ser utilitzat com una arma. Durant l'assassinat d'en Barbablanca, en Laffitte estava usant una pistola contra el gran pirata.

Altres habilitats Edita

Ales Laffitte.png

En Laffitte amb les seves ales

A part de la seva navegació, en Laffitte demostrat diverses altres habilitats. Ell sembla tenir una habilitat que li permet obtenir ales i volar. Si aquest poder el causa una Fruita del Diable o no és actualment desconegut.

Com un ex policia, en Laffitte té autoritat i poder sobre els ciutadans. No obstant això, per la seva crueltat, va perdre la seva autoritat quan va ser exiliat. Es va infiltrar en la detecció de Mariejoa i va passar per alt a diversos soldats de la Marina d'alt rang i Shichibukai mentre usava sabates de claqué (una única característica de l'anime), fins que van notar la seva presència. En Laffitte també posseeix el poder d'hipnotitzar.

En Laffitte ha demostrat posseir una gran quantitat de resistència en ser capaç de seguir lluitant fins i tot després de prendre una de les explosions de l'Almirall de Flota Sengoku amb la resta dels Pirates d'en Barbanegra.

Història Edita

Passat Edita

Va ser un policia del West Blue, però es va convertir en un pirata després del desterrament de la força policial i se li va prohibir tornar al West Blue per ser excessivament violent i cruel sense necessitat. Va ser finalment membre dels Pirates d'en Barbanegra com a oficial. Algun temps després d'unir-se a la tripulació d'en Barbanegra, en Laffitte i tota la tripulació va atacar Drum obligant al covard rei Wapol a fugir.

La saga de Jaya Edita

Laffitte a Mariejoa.png

En Laffitte colant-se a la reunió de Marijoa

La primera vegada que va apareixer va ser quan va fer acte de presència en el medi d'una reunió entre els Shichibukai i funcionaris d'alt rang a Mariejoa, després d'haver realitzat amb èxit la seva manera desapercebuda i sense haver estat convidat a una finestra alta (encara més impressionant pel fet de que portava sabates de claqué). Va recomanar un nou Shichibukai per ocupar el lloc d'en Crocodile, per tal de nomenar al seu capità, en Marshall D. Teach, també conegut com a Barbanegra.

Després d'Enies Lobby Edita

Ell va estar als saquejos vistos amb la seva tripulació a l'Illa Banaro, on l'Ace finalment va trobar a en Barbanegra, tres dies abans que sortissin les noves recompenses dels Pirates del Barret de Palla després de l'incident d'Enies Lobby. No va atacar al comandat de la segona divisió d'en Barbablanca, a diferència dels seus companys tripulants Van Augur i Jesus Burgess.

La saga d'Impel Down Edita

Mentre que en Ruffy estava al nivell 4, en Laffitte arribava a Impel Down, amb el seu capità i la tripulació. Després d'intercanviar paraules amb l'exèrcit d'Impel Down, en Laffitte i la resta de la tripulació van ser enverinats per la tècnica d'en Magellan. Més tard, tota la tripulació es va salvar per un antídot contra l'ex cap de la Guàrdia Shiliew, que va acceptar l'oferta d'en Barbanegra d'unir-se a la seva tripulació.

La saga de Marineford Edita

En Laffitte es detecta, juntament amb els altres membres dels Pirates d'en Barbanegra, a la plataforma d'execució, on van arribar a veure el desenvolupament dels esdeveniments en el camp de batalla. En Barbanegra, que pel que sembla va portar al seu equip de tornada a Marineford perquè pogués presenciar la mort d'en Barbablanca, va exclamar que ell era feliç d'haver arribat a temps per fer-ho. Ell va revelar a en Sengoku que abans dels Pirates d'en Barbanegra arribessin a Impel Down, que va hipnotitzar als marines a la sala de control per obrir les portes de la justícia a tots esl vaixells que s'aproximaven, la qual cosa va ajudar a en Ruffy i els seus companys d'Impel Down que arribessin a Marineford. A continuació, es va unir al seu equip per derrocar a en Barbablanca amb una pistola. Després de que en Barbablanca moris, en Laffitte, es va veure amb una pistola, ajudant als seus companys de tripulació a cobrir a en Barbablanca amb un drap negre ja que comença a demostrar els seus poders.

En Laffitte i els Pirates d'en Barbanegra més tard van ser atacats per una ona de xoc creada per en Sengoku en la seva forma de Buda. Després, en Barbanegra va lluitar contra en Sengoku i en Monkey D. Garp. En Shanks va arribar al camp de batalla. Ell, juntament amb els Pirates d'en Barbanegra, en lloc de lluitar contra els Pirates del Pèl-Roig, van marxar.

Després de la guerra Edita

La tripulació va anar cap al Nou Món, capturant a la Jewelry Bonney pel camí. Llavors, van discutir entre ells. L'Avalo Pizarro va intentar declarar-se capità, però en Laffitte el va amenaçar amb matar-lo i li va recordar que eren els "Pirates d'en Barbanegra". El vaixell dels Pirates d'en Barbanegra va estar apunt de quedar destruït, a causa del grandària d'en Sanjuan Wolf, i decideixen canviar la hostatge per un creuer de la Marina. En Vau Augur, però, informa que el vaixell marine arriba amb l'Akainu a bord, i decideixen fugir.

Ascens al Poder Edita

Durant els dos anys, els Pirates d'en Barbanegra han reconquerit els territoris d'en Barbablanca. Actualment, el seu capità s'ha convertit en un Yonko i la tripulació està "caçant" usuaris de Fruites del Diable per robar-ne els poders.

Navegació Edita

[v · e]
Pirates d'en Barbanegra
Membres: Marshall D. Teach  •  Jesus Burgess  •  Shiliew  •  Laffitte  •  Van Augur  •  Doc Q  •  Stronger  •  Sanjuan Wolf  •  Vasco Shot  •  Catarina Devon  •  Avalo Pizarro
Afiliacions: Kuzan
Habilitats
Fruites del Diable: Yami Yami no Mi  •  Gura Gura no Mi  •  Hie Hie no Mi
Armes: Nodachi  •  Senriku
Estils de lluita: Haki
Articles relacionats
Arcs: Arc de Jaya  •  Arc de després d'Enies Lobby  •  Arc d'Impel Down  •  Arc de Marineford  •  Arc de després de la Guerra  •  Arc de Dressrosa  •  Arc de Zou  •  Arc de Totland
Localitzacions: Jaya  •  Illa Banaro  •  Impel Down  •  Nou Món  •  Coliseu Corrida
Altres: Duel a l'Illa Banaro  •  Testament d'en D.  •  Pirates d'en Barbablanca  •  Shichibukai  •  Yonko  •  Pitjor Generació  •  Guerra de la Venjança

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori