Fandom

One Piece Català Wiki

Lassoo

3.526pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share
Esbós.jpg
Article_incomplet.png
Ei! Aquest és un Article Incomplet.
"Lassoo" no té suficient qualitat i es considera un article incomplet. Ajuda completant-lo!
Lassoo
Manga - Anime

En Lassoo

Informació
Nom japonès: ラッスー
Nom anglès: Lassoo
Nom català: Lassoo
Afiliació: Banda Baroque (abans)
Ocupació: Mascota del Cafè de les aranyes; Arma d'en Mr. 4 (abans)
Sobrenom:
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Doblatge català:
Fruita del Diable
Nom japonès: Inu Inu no Mi (Model Dachsund)
Nom català: Inu Inu, Model Dachsund
Significat: Gos
Tipus: Zoan
En Lassoo és la pistola-gos d'en Mr. 4. Abans que mengés la Fruita del Diable Inu Inu no Mi: Model Dachsund (Inu significa Gos) de tipus Zoan amb algun mètode desconegut que li va donar vida, era una pistola.

AparençaEdita

En la seva forma de canó, és de color beix amb el centre del canó molt més gruixut que no pas els extrems. En la forma híbrida manté les característiques del canó, però a la part frontal hi té la cara, on del seu nas sempre està caient un moc. La part posterior segueix oberta, però li ha crescut pèl i una petita cua. Finalment, a la part inferior del canó l'hi han crescut unes potes curtes.

PersonalitatEdita

Sembla ser molt lleial al seu amo, ja que va fer tot el que li va ordenar sense replicar.

Fruita del DiableEdita

Per a més informació, veure: Inu Inu no Mi (Model Dachsund)
Lassoo Pistola.png

En Lassoo com a pistola.

Gràcies al doctor Vegapunk, el canó es va poder "menjar" una fruita del diable i així adquirir les propietats d'aquesta.

Com que és un canó pot disparar bales, però amb la particularitat que són bales amb temporitzador, és a dir, que exploten al cap d'un temps.

Història Edita

Saga d'Alabasta Edita

Inicialment era un canó, però gracies a en Vegapunk va poder absorbir el poder d'una fruita del diable. En la batalla d'Alabasta, ell va enfrontar-se a l'Usopp i en Chopper juntament amb en Mr. 4 i la Miss Bon Nadal. Va ser derrotat quan en Chopper i l'Usopp fan que accidentalment en Mr. 4 colpegi a la seva companya i l'Usopp, sent servir les banyes d'en Chopper llança una bala a en Mr. 4, que l'envia volant juntament amb en lasso fins on hi havia la Miss Bon Nadal. Llavors en Lasso esternuda una bala i en explotar derrota definitivament al trio.

Després de la batallaEdita

Després de la derrota de la Banda Baroque, els membres són detinguts. llavors, la Miss Setmana d'Or, la Miss Valentine i en Mr. 5 decideixen rescatar als seus companys. Un cop ho aconsegueixen, tots treballen al nou Cafè de les Aranyes i en Lasso n'és la mascota.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori