Fandom

One Piece Català Wiki

Magu Magu no Mi

3.526pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share
Magu Magu no Mi
Magu Magu no Mi.png
Informació
Nom japonès: マグマグの実
Nom anglès: Magma-Mamga fruit
Nom català: ?
Primera aparició:
Significat: Magma
Classe: Lògia
Classe:
Usuari: Akainu
La Magu Magu no Mi és una fruita del diable de tipus lògia que permet a l'usuari crear, controlar i transformar-se en magma a voluntat. L'usuari és l'almirall de flota Sakazuki. El nom de la fruita va ser revelat en el SBS 62.

Fortaleses i debilitats Edita

La principal fortalesa d'aquesta fruita, com demostra en Sakazuki, és la capacitat destructiva del magma que pot crear l'usuari. La temperatura del magma és entre 700 °C i 1200 °C, fent que l'usuari pugui vaporitzar un iceberg en segons o fer bullir l'aigua del mar quan entra en contacte amb el magma. És una fruita molt poderosa, tant que va aconseguir canviar el clima de Punk Hazard, i convertir la mitat d'aquesta illa en un infern en flames.

El magma desfent armes.png

El magma desfent les armes que es troba pel camí.

Al ser una fruita lògia, l'usuari pot esquivar qualsevol atac físic, exceptuant els atacs amb armes de kairoseki, i al ser un cos de magma, aquests atacs comporten l'efecte secundari de ser cremat, a més s'ha vist que les armes, com espases, es desfan quan entren en contacte amb el cos del usuari.

Aquesta fruita és superior tant a la Mera Mera no Mi, ja que el magma està a una temperatura superior que el foc, com es veu quan en Sakazuki crema al Ace superant la seva intangibilitat. I també és superior a la Hie Hie no Mi, capaç de desfer el gel en segons, tot i això en Kuzan va ser capaç d'enfrontar en Sakazuki i causar-li lesions greus durant el seu combat a Punk Hazard.

A més d'això, la fruita no sembla tenir cap més debilitat a part de les comunes de les fruites del diable.

Usos Edita

Magu Magu destrucció.png

Un vaixell trencat després de impactar-hi un meteorit

En Sakazuki utilitza el poder de la fruita pel combat. Normalment ell lluita amb els punys convertits en magma, com es veu durant la guerra, tant en els combats cos a cos com en els atacs a distància. A estar a tanta temperatura, el magma també té certes capacitats explosives, sent capaç de provocar grans ones de xoc quan el magma impacta. Amb tot això, aquesta fruita és molt destructiva, com es demostra quan en Sakazuki destrueix el Moby Dick ell sol.

A més ha entrenat suficient com per poder sortir il·lès d'atacs efectuats amb haki, com es demostra quan en Marco i en Vista ataquen en Sakazuki al coll sense cap conseqüència per ell apart d'alguna molèstia pels atacs.

Aquesta fruita també es pot utilitzar per transportar-se a gran velocitat, com demostra en Sakazuki quan es llença a si mateix com si fos una explosió volcànica, i també pot desfer les roques i el terra per fer túnels i moure's per sota terra.

Tècniques Edita

Les tècniques que utilitza l'Akainu, els seus noms no segueixen una pauta concreta però tot i així descriuen a la perfecció a que s'assembla l'atac que portarà a terme, les tècniques que ha utilitzat al llarg de la sèrie són:

  • Gran erupció: és una tècnica que consisteix en convertir el braç en magma i donar un cop de puny amb aquest. L'impacte del puny provoca que es trenqui en trossos de roca volcànica que cau d'una manera similar a meteorits. Aquesta tècnica va ser vista per primer cop quan va evaporar un iceberg que va llençar en Jozu contra la plataforma d'execució.
  • Volcà de meteorits.png

    Volcà de meteorits.

    Volcà de meteorits: és una tècnica que consisteix en convertir els 2 braços en magma i apuntar amb ells al cel per disparar un gran nombre de punys per tal de deixar-los caure cap avall en el camp de batalla, causant enormes quantitats de danys de la zona, com si fos una pluja de meteorits. Aquesta tècnica es va utilitzar per primera vegada per destruir la plataforma de gel que Aokiji va crear, juntament amb els pirates que estaven drets sobre ella. Va aconseguir destruir el vaixell d'en Barbablanca, el Moby Dick. Al anime aquest atac va acompanyat amb un só de focs artificials. També es veu com l'Akainu pot utilitzar aquesta tècnica a curta distància com si fossin projectils, com demostra quan s'enfronta al Barbablanca.
  • Flama de gos caçador: és una tècnica que consisteix en crear un torrent de magma que adopta forma de gos, i el llança contra l'enemic. El primer cop que es veu és a la lluita contra en Barbablanca.
  • Gos fosc: és una tècnica que consisteix en crear un torrent de magma, concentrant-lo en la seva mà i atacant directament amb aquesta. Aquesta tècnica és veu per primer cop contra en Barbablanca causant-li un forat al estomac.

Tècniques de videojocs Edita

  • Volcà en erupció: és una tècnica que consisteix en que l'usuari transformi el seu puny en magma i colpegi el terra provocant que a tota l'àrea afectada exploti com si fos un volcà i afecti a tots els que estan a la zona. Apareix a One Piece: Pirate Warriors.

Trivia Edita

  • A One Piece: Unlimited World Red, si en Sakazuki intenta desfer el gel, el seu cos de magma entra en contacte amb l'aigua i es solidifica temporalment. Això és una debilitat no canònica que no s'ha demostrat durant la història principal.

NavegacióEdita

[v · e]
Fruites del Diable
Paramècia
SBS: Samu Samu no Mi  •  Gero Gero no Mi  •  Ero Ero no Mi
Zoan
Lògia
Classe indeterminada
Farciment: Zuma Zuma no Mi

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori