Fandom

One Piece Català Wiki

Mane Mane no Mi

3.526pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share
Mane Mane no Mi
Mane Mane no Mi.gif
Informació
Nom japonès: マネマネの実
Nom anglès: Clone-Clone Fruit
Nom català: Fruita Mane Mane
Primera aparició:
Significat: Còpia
Classe: Paramècia
Classe:
Usuari: Mr. 2 Bon Kure
La Mane Mane no Mi és una fruita del diable de tipus paramècia que permet a l'usuari copiar qualsevol persona que hagi tocat i pot recordar-les totes i convertir-se en elles quan vulgui. Aquesta fruita permet fer copies perfectes de les persones que l'usuari hagi tocat amb la seva mà dreta, encara que no pot copiar la fruita del diable si es tracta d'un usuari, per tornar a ser ell s'ha de tocar al cara amb la mà esquerra. L'usuari d'aquesta fruita és en Mr. 2.

Fortaleses i debilitatsEdita

Mira i ara us puc donar un copet a cada un així, i mireu que faré, primer si em toco la cara amb la mà dreta, puc copiar a la perfecció la persona que vulgui, de cara i cos com veieu.

— En Mr. 2 a la tripulació del Barret de Palla.

La fruita permet a l'usuari fer copies perfectes, tant en cara com en cos, de totes les persones o éssers que ha tocat amb la seva mà dreta, tal i com l'usuari recordi.

L'usuari només podrà adaptar la forma que aquell cos tingui en aquell moment, a més per poder-ho fer ha de tocar a la persona a imitar amb la mà dreta, pot ser una complicació depenent del rival. A més, si la persona copiada poseeix un poder d'una fruita del diable l'usuari no pot copiar, només pot copiar-lo en el cas que modifiqui el seu cos, ja que l'usuari copiarà només el físic que ha vist, com es demostra quan copia en Chopper, en la seva forma híbrida.

En Mr. 2 es Usopp.png

En Mr. 2 fent-se passar per l'Usopp.

Per poder transformar-se en un altre persona que ja ha tocat prèviament, l'usuari ha de tocar-se la cara amb la mà dreta i per tornar al seu aspecte normal ha de tocar-se amb la mà esquerra. La copia que l'usuari fa, també té la veu i les expresions de la persona copiada així que es torna imposible reconeixer el verdader del fals, a menys que la persona que s'imita canvii d'aspecte després de ser tocat per l'usuari, llavors quan l'usuari canvii d'aspecte, tindrà el antic aspecte i no el nou. L'usuari també pot crear personatges mixtos amb totes les persones de la seva memòria agafant parts d'aquestes.

Un defecte de la fruita és que l'usuari no pot copiar les tecniques de lluita de la persona copiada tot i tenir la mateixa habilitat per portar-les a terme i la resistència física de la persona copiada, per això l'usuari tampoc podrà fer servir les seves tecniques de lluita quan estigui en una forma que no sigui la seva perque aquell cos no té la resistència física de l'usuari, com demostra en Mr. 2 quan lluita amb la forma de la Nami contra en Sanji, tampoc pot copiar els objectes d'aquestes persones com la roba o armes així que les ha que robar o adquirir una imitació.

Usos Edita

Muntatge mr.2.png

Muntatge d'en Mr. 2 Bon Kure.

En Mr. 2 utilitza aquesta fruita per divertir-se, com quan coneix els pirates del Barret de Palla, per manipular a la gent fent-se passar per una altre persona com demostra quan es fa passar pel Rei Nefertari Cobra, o per camuflar-se com quan es fa passar pel Hannyabal a Impel Down per baixar al nivell 5.

Tècniques Edita

Les tècniques que utilitza en Mr. 2 són:

  • Muntatge d'en Mr. 2 Bon Kure: És una tècnica que consisteix en crear cares inventades a partir de cares existents i que ell té memoritzades a la memòria. El primer cop que l'utilitza és a la lluita contra en Sanji.

Trivia Edita

  • Tot i haver-se trobat tres cops amb els barret de palla i una amb en Ruffy sol, en Mr. 2 no ha aconseguit mai tocar la cara d'en Sanji. La primera en Sanji estava a la cuina, la segona estaven lluitant i la tercera ja no tenia motius per tocar-lo.
  • En Mr. 2 ha mostrat 12 cares diferents durant la sèrie, entre les que estan la d'en Ruffy, en Zoro, la Nami, en Chopper, l'Usopp, en Nefertari Cobra, en Hannyabal i en Magellan.

NavegacióEdita

[v · e]
Fruites del Diable
Paramècia
SBS: Samu Samu no Mi  •  Gero Gero no Mi  •  Ero Ero no Mi
Zoan
Lògia
Classe indeterminada
Farciment: Zuma Zuma no Mi

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori