FANDOM

Esbós
Article incomplet
Ei! Aquest és un Article Incomplet.
"Marshall D. Teach" no té suficient qualitat i es considera un article incomplet. Ajuda completant-lo!
Article Destacat Ep! Aquest és el 3r Article Destacat.
"Marshall D. Teach" ha estat elegit entre els usuaris, per tant és un article d'interès.
Marshall D. Teach
Manga - Anime

Barbanegra

Informació
Nom japonès: マーシャル・D・ティーチ
Nom anglès: Marshall D. Teach
Nom català: Marshall D. Teach
Afiliació: Pirates d'en Barbanegra; Yonko; Shichibukai (abans); Pirates d'en Barbablanca (abans)
Ocupació: Capità; Pirata; Yonko; Shichibukai (abans)
Sobrenom: "Barbanegra" (黒ひげ Kurohige)
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Edat: 38
40 (timeskip)
Aniversari: 3 d'agost
Alçada: 344 cm
Doblatge català: Jaume Mallofre
Fruites del Diable
Nom japonès: Yami Yami no Mi
Nom català: Fruita de la Foscor
Significat: Foscor
Tipus: Logia

Nom japonès: Gura Gura no Mi
Nom català: Fruita del Terratrèmol
Significat: Terratrèmol
Tipus: Paramècia
Pel doctor amb el mateix nom que surt a la minihistòria de l'Ace vegeu: Barbanegra (doctor).

En Marshall D. Teach, més conegut com Barbanegra, és el capità dels Pirates d'en Barbanegra. Va ser anteriorment un membre de la segona divisió dels Pirates d'en Barbablanca liderada per en Portgas D. Ace, fins que va matar el comandant Thatch de la quarta divisió per aconseguir la Yami Yami no Mi. Després va capturar l'Ace i el va entregar a la Marina per convertir-se en shichibukai. Posteriorment va renunciar al títol perquè el seu objectiu era entrar a Impel Down i reclutar membres forts per a la seva tripulació. És un dels antagonistes principals de One Piece i un dels Yonko.

Aparença Edita

En Barbanegra és un home de mitjana edat i que és d'una gran mida. Té diverses dents trencades o que li falten, el nas pronunciat i tort i un pit molt gran i pelut. El seu cabell és llarg, gruixut, negre i arrissat, cau per la part del darrere del seu coll, sota un mocador negre. Porta una petita barba negra (d'aquí el seu sobrenom) que creix al voltant de la seva mandíbula. A mesura que la sèrie va avançant, la seva barba es fa més llarga i poblada. És un dels pocs personatges de la sèrie que s'adapten millor el que és a l'estereotip de pirata.

En la seva primera aparició a Mock Town, Teach porta una camisa blanca amb botons oberta i amb mànigues, pantalons verds amb línies negres, una faixa groga a la cintura i les botes clàssiques d'espadatxí negres amb grans sivelles de bronze.

A l'Illa Banaro porta un abric amb les vores i els botons daurats, i anells amb pedres precioses als seus dits de les dues mans (similar al seu Shichibukai predecessor, en Crocodile).

A la reunió dels Shichibukai a Marineford va afegir un parell de collarets de color vermell i de color groc daurat i blau i es va treure la faixa de color taronja fosc. També va afegir un tricorn negre sobre el seu mocador gris i va canviar a una camisa vermella. També té tres fusells d'espurna i una ampolla lligada al seu cinturó al voltant de la cintura. Té una ampolla d'alcohol de marca que es veu comunament en els pantalons.

GaleriaEdita

Barbanegra Jove
Quan era membre dels Pirates d'en Barbablanca
Barbanegra Jaya
A Jaya, roba incial
Barbanegra Banaro
Barbanegra sencer
Teach Petit
Teach de petit
BarbanegraUC

Personalitat Edita

Barbanegra és un home sense moral, que creu fortament en el destí, en la sort i en els somnis. Com moltes persones que tenen la inicial "D." en el seu nom, Teach és un golut i adora el menjar. És també poderós i ferotge i no sembla tenir por a res. És també extremadament pacient, havent passat anys a la nau d'en Barbablanca només perquè creia que aquí tindria més possibilitats d'obtenir la Fruita del Diable que volia, el que al final de comptes va succeir i va deixar aquesta tripulació. A més té una actitud feliç i relaxada.

Té gairebé la mateixa personalitat que en Ruffy: consideren que tenir subordinats és estúpid, odien a un capità que tracta malament a la seva tripulació i els dos creuen en els somnis. No obstant això, la major diferència és que quan en Teach s'enfronta a algú, no té misericòrdia del seu oponent i pot acabar matant-lo.

En Barbanegra creu que els dies de Barbablanca han arribat a la seva fi i el seu objectiu és convertir-se en el Rei dels Pirates, somni que comparteix amb en Ruffy. També sembla tenir un bon ull per valorar el talent i es va adonar des del principi de que el potencial de Ruffy valia més que els 30.000.000 Berrysymbol de la seva recompensa que tenia quan es van conèixer. Tampoc semblen que li agradin les persones que parlen de més o menyspreen altres.

Relacions Edita

TripulacióEdita

Sembla que confia amb la seva tripulació i busca el benestar dels seus membres, com es veu quan ell els defensa aturant un atac que anava als seus homes tot i sabent que, pel poder de la seva Fruita del Diable, notarà més el dany de l'atac. També estava disposat a fer un intercanvi amb la Marina per aconseguir un vaixell més gran pel bé d'un dels seus membres de tripulació, Sanjuan Wolf.

EnemicsEdita

Com que es comporta de manera violenta, en Barbanegra s'ha guanyat molts enemics. Per exemple els habitants d'un poble de Drum i els de l'Illa Banaro és possible que li guardin rencor per destrossar el seu poble.

És el gran enemic dels Pirates d'en Barbablanca, ja que va matar a en Thatch, va guanyar a l'Ace causant la Guerra d'en Barbablanca i, amb la seva tripulació, va matar a en Barbablanca.

També és enemic d'en Ruffy, ja que aquest li té rencor per per haver guanyat al seu germà i a causa d'això l'haguessin tancat a Impel Down. Per part d'en Barbanegra no sembla que li tingui rencor, al contrari, ja que l'anima a anar a salvar el seu germà.

Es desconeix si és enemic d'en Shanks, ja que en el passat van lluitar i la va fer les tres cicatrius. Tampoc se sap si en Shanks li guarda rencor, però sembla que no, ja que a Marineford no es va veure cap comportament de ràbia per part dels dos.

Per últim també és enemic de la Marina i del Govern Mundial, ja que va abusar i es va aprofitar del títol de Shichibukai. A part en Barbanegra ho va fer públic a Marineford. Per part d'en Barbanegra no té una gran enemistat amb la Marina, ja que fins i tot va proposar un intercanvi amb ells.

En el passat, va fer-li una cicatriu al Yonko Shanks, demostrant així que en el passat ja era fort.

Anys més tard, va matar al Comandant Thatch dels Pirates d'en Barbablanca. Després de menjar la Yami Yami no Mi, va tenir una lluita contra l'Ace, aconseguint derrotar-lo, encara que va demostrar no estar al nivell d'en Barbablanca, ja que encara que li va causar grans danys va necessitar l'ajuda de la seva banda per acabar amb ell.

El seu nivell actual serà molt gran ja que va absorbir la Gura Gura no Mi.

Fruites del Diable Edita

YamiGuraNoMi

Barbanegra amb el poder de la Yami Yami no Mi (mà dreta) i la Gura Gura no Mi (mà esquerra)

En Barbanegra s'ha convertit en el primer, i fins ara l'únic, usuari amb el poder de dues Fruites del Diable al mateix temps. A través de mitjans que es desconeixen, va adquirir els poders destructius de la Gura Gura no Mi del cos mort d'en Barbablanca i ara és capaç de crear terratrèmols, com el seu vell capità. Marco ha declarat que això va ser possible a causa d'una peculiaritat única d'en Barbanegra: "una estructura del cos inhumana". Sembla que encara no controla al 100% els poders de la Gura Gura no Mi i té dificultats, tot i això és possible que després d'aquests dos anys domini ja l'habilitat.

Amb el poder de la foscor (Yami Yami no Mi), que "redueix al no-res qualsevol cosa", i el poder dels terratrèmols (Gura Gura no Mi), que "porta la destrucció a tothom", afirma el mateix Barbanegra ser invencible i el pirata més fort de tots.

Yami Yami no Mi Edita

Article principal: Yami Yami no Mi

En Barbanegra ha menjat la la Fruita del Diable Yami Yami no Mi, una fruita de classe Lògia. Amb ella pot manipular la gravetat, que es mostra com un mantell de foscor. Tal i com va dir ell "la foscor és un buit que ho devora tot", i és capaç de xuclar-ho tot (com un forat negre) i després treure-ho tot deixant una pila de runes. La Yami Yami Mi té l'inconvenient (tal i com va dir en Barbablanca) de la seva mala defensa a diferències de les altres Lògies, ja que no pot fer que el cos de l'usuari es dispersi i deixi que els atacs passin a través d'ell, i per tant l'usuari rep el mateix dany que qualsevol sense cap fruita del diable. El que compensa els principals defectes de la fruita són la seva enorme força i la seva gran resistència.

Gura Gura no Mi Edita

Article principal: Gura Gura no Mi

Amb els poders que ha adquirit recentment de la fruita Paramècia més forta [1], la Gura Gura no Mi, en Barbanegra pot crear ones de xoc trencant l'aire i crear terratrèmols devastadors capaços de destruir l'edifici principal de Marineford. També es poden posar els poders en una "bombolla de terratrèmol" al puny, augmentant el dany dels cops. Es Barbanegra va adquirir aquests poders després de tapar-se sota una lona negra amb el cos mort d'en Barbablanca. El procés de com ho va aconseguir encara és desconegut.

En Barbanegra encara no sap dominar aquests poders correctament tal i com ho feia en Barbablanca. Ell no va gosar enfrontar-se a l'Akainu tot i tenir els poders de dues fruites, mentre que en Barbablanca si. Aquest és un exemple de les diferències d'habilitat sobre el poder d'aquesta fruita que hi ha entre en Barbablanca i en Barbanegra. Cal dir també que en Barbanegra és molt més descuidat i per tant és més perillós que en Barbablanca. Un exemple perfecte d'això és quan en Marshall D. Teach va provar els seus nous poders a Marineford creant un terratrèmol a l'atzar. També va enviar un gran tsunami cap a l'Arxipèlag Sabaody, sense adonar-se'n.

Armes Edita

Comandants Barbablanca Illa dels Tritons

Antiga arma d'en Teach.

Porta una pistola espurna, únicament utilitzada per a matar en Barbablanca juntament amb la seva tripulació. Porta també 3 pistoles lligades a la faixa.

Quan va arribar amb els Pirates d'en Barbablanca a l'Illa dels Tritons per protegir-la, portava unes urpes de metall a la mà esquerra. Per la forma d'aquesta arma, és molt possible que l'utilitzés per fer les cicatrius característiques de l'ull d'en Shanks.

Història Edita

Inicis Edita

Barbablanca i Shiki

Visita d'en Shiki

En Barbanegra aspira a ser el Rei dels Pirates. Per aconseguir-ho volia la Yami Yami no Mi. Quan tenia uns 16 anys es va unir als Pirates d'en Barbablanca, pensant que tindria més oportunitat d'aconseguir el seu somni. Des de que s'uneix a la tripulació fins al moment de la traïció passen 20 anys. Fa 22 anys se'l va veure a la tripulació juntament amb en Marco, en Jozu, en Vista, en Blenheim i en Haruta, durant la visita d'en Shiki després d'escapar-se d'Impel Down, on aquest proposa a en Barbablanca aliar-se.

Traïció Edita

Thatch amb Yami Yami

En Barbanegra veu la fruita que buscava

Uns dos anys abans de la història actual, en Barbanegra i en Shanks van lluitar. Durant la batalla en Barbanegra va fer a en Shanks les tres cicatrius que té als ulls. Amb això en Barbanegra es va convertir en membre de la segona divisió i va animar a l'Ace a ser-ne el comandant, ja que ell s'hi va negar.

Un dia en Thatch, comandant de la quarta divisió dels Pirates d'en Barbablanca, va trobar una Fruita del Diable. En Barbanegra va reconèixer de seguida que es tractava de la Yami Yami no Mi, la raó per la qual es va unir als Pirates d'en Barbablanca. Va matar a en Thatch per aconseguir la fruita i va fugir. Per matar un company i trair al seu "pare", el Comandant de la Segona Divisió, Portgas D. Ace va marxar també en busca d'en Baranegra per matar-lo. El moment en que l'Ace va començar a perseguir en Barbanegra va ser al voltant de quan en Ruffy va marxar d'Arlong Park, ja que es veu a l'Ace orgullós mostrant a en Barbablanca la primera recompensa d'en Ruffy. En aquest punt en Barbanegra ja havia aconseguit un equip i va començar amb actes de pirateria.

Drum Edita

En Barbanegra llavors va reunir els Pirates d'en Barbanegra, compostos per en Laffitte (un ex-xèrif del West Blue), en Van Augur (el franctirador), en Jesus Burgess (el timoner), el Doc Q (el metge), i l'Stronger (el cavall del Doc Q). Un temps després la tripulació va saquejar el Regne de Drum bruscament, el que va fer que el seu rei, en Wapol, fugís. Irònicament es pot dir que els Pirates d'en Barbanegra van alliberar Drum de la tirania del seu rei.

Jaya Edita

Ruffy i BN a Mocktown

En Ruffy i en Barbanegra barallant-se

Després de la derrota d'en Crocodile va quedar un lloc vacant de Shichibukai. En Laffitte va proposar al Govern Mundial que el lloc de Shichibukai el podria ocupar el seu capità. El Govern Mundial s'hi va negar ja que en Barbanegra no era conegut.

En Barbanegra estava a Jaya al mateix temps que en Ruffy. En Teach estava menjant en un restaurant i va tenir una discusió amb en Ruffy. En Bellamy va ridiculitzar a en Ruffy sobre els somnis, i en Barbanegra després li va dir a en Ruffy "que els pirates mai no han de deixar de somiar". Després de la derrota d'en Bellamy va veure el cartell de busca i captura d'en Ruffy, i en veure que tenia una recompensa superior a 100,000,000Berrysymbol va decidir capturar-lo juntament amb en Zoro amb una recompensa de 60,000,000Berrysymbol. La seva nau però va ser destruïda quan el Knock Up Stream va disparar els Pirates del Barret de Palla cap al cel.

El Sol contra la foscorEdita

Foc vs foscor

L'Ace contra en Teach

En Barbanegra i la seva tripulació es veuen de nou a l'Illa Banaro. Després d'haver fet fora a tots els habitants, en Barbanegra llegeix en un diari un article sobre l'incident d'Enies Lobby, i comenta que la recompensa d'en Ruffy segurament augmentarà. Abans que puguin sortir a perseguir-lo l'Ace apareix i els desafia.
Acecapturat

L'article de la captura de l'Ace

En Barbanegra tracta de reclutar a l'Ace però ell ho rebutja. Després es produeix una gran batalla que destrueix la major part de l'illa. En Barbanegra revela el poder de la seva Fruita del Diable per primer cop, i diu que va matar a en Thatch per aconseguir-ho. Amb el temps els dos llencen una enorme bola del seu respectiu element i no se sap res més. Més endavant a la sèrie es descobreix que en Barbanegra va guanyar la lluita i va lliurar el cap de l'Ace al Govern Mundial i va ser recompensat amb el títol de Shichibukai. Quan els Barret de Palla ja havien guanyat en Moriah, en Hogback explica a l'Absalom que l'Ace està tancat a Impel Down i li ensenya un article d'un diari on se'n parla.[2] Després diu que en Barbanegra és el substitut d'en Crocodile.

Reunió de Shichibukais Edita

Shichibukai reunits

Els Shichibukai reunits.

Abans de l'execució de l'Ace es veu en Barbanegra amb altres Shichibukais: en Dracule Mihawk, en Donquixot Doflamingo, en Gekko Moriah i en Bartholomew Kuma reunits a Mariejoa, preparant-se per l'evident guerra contra en Barbablanca.

Invasió a Impel DownEdita

Barbanegra a Impel Down

Els Pirates d'en Barbanegra arriben a Impel Down

L'Illa del Cel, existia, veritat?

— En Teach parlant amb en Ruffy a Impel down

Poc després de la incursió d'en Ruffy a Impel Down, en Barbanegra roba un vaixell de la Marina i hi va amb la seva tripulació. Al principi intenta entrar per les bones però davant la negativa dels carcellers a deixar-lo passar utilitza el seu poder per treure'ls del mig.

Després es dirigeix ​​a l'interior de la presó sense revelar quines són les seves intencions. En Magellan ordena a en Shiliew que s'encarregui d'ell. En Shiliew es troba cara a cara amb ell, però el desenvolupament de la baralla es desconeix.

En Barbanegra baixa al nivell 4 i es troba amb en Ruffy i la fuga de presoners. En Barbanegra s'alegra de veure a en Ruffy i li diu amb to burleta que no perdi temps i que vagi a salvar l'Ace. En Barbanegra els hi diu els motius pels que va capturar a l'Ace. Fins i tot revela que en un principi el seu objectiu era en Ruffy, ja que havia estat ell qui havia derrotat a en Crocodile, i que sabia quel' Ace l'estava buscant. A causa de la seva victòria en la baralla contra l'Ace, en Barbanegra li diu a Ruffy que és una persona molt afortunada ja que el seu germà l'havia salvat de morir. Després d'aquesta revelació, en Barbanegra li diu que ell ja no li interessa i que tenia via lliure per salvar l'Ace. En Ruffy, furiós, comença a atacar a en Teach i després d'un breu intercanvi de cops, en Jinbe atura a en Ruffy i li diu que no perdi temps barallant-se amb en Barbanegra ja que el seu objectiu primordial és salvar l'Ace.

Ruffy i Barbanegra a ID

En Ruffy i en Barbanegra es tornen a trobar

En Teach queda sorprès per la força i tenacitat d'en Ruffy. En Crocodile comença a parlar amb en Barbanegra sobre els fets, i li pregunta per què desitjava tant ser Shichibukai si ara que ho era corria el risc de ser expulsat del títol per no estar present a la reunió prèvia a la batalla contra en Barbablanca.

En Barbanegra s'acomiada d'en Ruffy en el seu camí per Impel Down, i li parla dels somnis, l'illa del cel i el One Piece. Alegre per la situació, segueix el seu camí pel nivell 4 i es troba amb en Magellan. Aquest, sense preguntar, l'enverina a ell i a tota la seva tripulació. Els Pirates d'en Barbanegra comencen a queixar-se d'un dolor terrible. Després de que en Ruffy aconseguís travessar la Porta de la Justícia , en Shiliew arriba al quart pis on hi ha en Barbanegra i li dóna l'antídot per al verí d'en Magellan. Després d'això en Barbanegra l'invita a unir-se a la seva tripulació. En Shiliew li diu que l'única raó per la qual havia estat a Impel Down era per trobar una tripulació pirata com la seva.

Referències Edita

  1. SBS One Piece Manga - SBS Volum 58, Oda diu que la Gura Gura no Mi és la fruita Paramècia més forta.
  2. One Piece Manga i Anime - Vol. 50 Capítol 486 i Episodi 378, en Hogback explica a l'Absalom el que li ha passat a l'Ace

NavegacióEdita

[v · e]
Pirates d'en Barbanegra
Membres: Marshall D. Teach  •  Jesus Burgess  •  Shiliew  •  Laffitte  •  Van Augur  •  Doc Q  •  Stronger  •  Sanjuan Wolf  •  Vasco Shot  •  Catarina Devon  •  Avalo Pizarro
Afiliacions: Kuzan
Habilitats
Fruites del Diable: Yami Yami no Mi  •  Gura Gura no Mi  •  Hie Hie no Mi
Armes: Nodachi  •  Senriku
Estils de lluita: Haki
Articles relacionats
Arcs: Arc de Jaya  •  Arc de després d'Enies Lobby  •  Arc d'Impel Down  •  Arc de Marineford  •  Arc de després de la Guerra  •  Arc de Dressrosa  •  Arc de Zou  •  Arc de Totland
Localitzacions: Jaya  •  Illa Banaro  •  Impel Down  •  Nou Món  •  Coliseu Corrida
Altres: Duel a l'Illa Banaro  •  Testament d'en D.  •  Pirates d'en Barbablanca  •  Shichibukai  •  Yonko  •  Pitjor Generació  •  Guerra de la Venjança
Shichibukai
Membres: Dracule MihawkBartholomew KumaBoa HancockBuggyEdward Weeble
Antics Membres: CrocodileGekko MoriahJinbeMarshall D. TeachTrafalgar D. Water LawDonquixot Doflamingo
Vaixell(s): Coffin BoatFullThriller BarkBig Top
Habilitats
Fruites del Diable: Suna Suna no MiIto Ito no MiYami Yami no MiKage Kage no MiNikyu Nikyu no MiMero Mero no MiOpe Ope no MiBara Bara no Mi
Estils de Lluita: HakiKarate Home-Peix
Armes: YoruKogatanaSalomeModficacions de PacifistaKikokuBales de Canó Especials Buggy
Articles Relacionats
Organitzacions: Banda BaroquePirates d'en DoflamingoPirates d'en BarbanegraPirates KujaPirates del SolExèrcit RevolucionariPirates del CorPirates d'en Buggy
Localitzacions: AlabastaMariejoisJaya (Mock Town) • Illa BanaroTriangle FloriàArxipèlag de Sabaody (Casa de Subhastes) • Amazon LilyCinturó de la Calma (Impel DownMarineford) • Illa KuraiganaIlla dels TritonsPunk HazardDressrosa
Arcs: Arc del BaratieArc de l'ArlongArc de Whiskey PeakArc de Little GardenArc d'Alabasta Arc de JayaArc del Davy Back FightArc de després d'Enies LobbyArc de Thriller BarkArc de l'Arxipèlag de SabaodyArc d'Amazon LilyArc d'Impel DownArc de MarinefordArc de després de la GuerraArc del retorn a l'Arxipèlag de SabaodyArc de Punk HazardArc de DressrosaArc de Zou
Mini Sagues: Operació de la Miss Setmana d'Or: Reunió amb la Banda Baroque
Altres: RecompensaBatalla de MarinefordDuel a l'Illa Banaro

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori