FANDOM

Mato Mato no Mi
Matomato.JPG
Informació
Nom japonès: マトマトの実
Nom anglès: Mark-Mark Fruit
Nom català: N/A
Primera aparició:
Significat: Objectiu
Classe: Paramècia
Classe:
Usuari: Vander Decken IX
La Mato Mato no Mi és una fruita del diable de tipus paramècia que permet a l'usuari poder enviar a un objectiu que hagi tocat prèviament amb una mà, qualsevol objecte sense importar el lloc des d'on es llença i sense fallar. L'usuari d'aquesta fruita és en Vander Decken IX.

Fortaleses i debilitats Edita

Us mato mato.gif

En Decken llençant una destral que va directe al objectiu.

La principal fortalesa d'aquesta fruita, com demostra en Decken, és que permet al usuari llençar contra un objectiu fix qualsevol objecte independentment d'on estigui aquest, encara que no es sàpiga la seva ubicació, a més si l'objectiu es mou mentre un objecte es dirigeix cap aquest, l'objecte corregirà el seu recorregut segons el moviment del objectiu. Per fer-ho, l'usuari ha d'haver tocat prèviament al seu objectiu amb la mà i tots els objectes que llenci contra aquest han de ser amb la mateixa mà.

L'usuari no necessita llençar l'objecte per que aquest es dirigeixi contra l'objectiu, tot el que ha de fer l'usuari és tocar l'objecte amb la mà i aquest es dirigirà contra el seu objectiu, com es veu quan en Decken dirigeix el Noè contra la Shirahoshi, que el va tocar i aquest va elevar-se i es va moure lentament contra l'objectiu.

Ruffy parant una destral.png

En Ruffy parant la destral que ha llençat en Decken.

Si l'usuari llença l'objecte, aquest va accelerant-se durant tot el trajecte convertint-lo en un perillós objectiu, com es demostra quan en Decken llença una destral contra la Shiraoshi, fent que aquesta acceleri fins a tal punt que l'impacte pot ser fatal, fins el punt que en Ruffy li costa parar l'arma. A més mentre que l'usuari es veu afectat per l'aigua, els objectes llençats si poden viatjar a través d'aquesta sense perdre acceleració. L'usuari pot tenir tants objectius com mans tingui, si l'usuari toca un altre objectiu, l'antic objectiu es borra i queda el nou, per evitar-ho l'usuari pot cobrir les seves mans amb guants. Tot i això l'objectiu no pot ser inanimat, ja que els objectes que llença l'usuari no canvien l'objectiu que té memoritzada la mà d'aquest.

L'usuari no es capaç de controlar la trajectòria del objecte, només pot decidir l'objectiu. Tot i això, l'objecte es capaç d'esquivar les coses que té en el seu camí fins a cert punt, ja que pot ser parat de varies formes, com amb uns murs molt resistents o si una persona té la força necessària per parar-lo, com es veu amb la Shirahoshi, tancada en una sala per poder esquivar tots els objectes. Quan un objecte és aturat, aquest perd el seu objectiu i es torna altre cop inert. A més l'objecte no necessàriament impactarà de forma fatal contra l'objectiu, com es veu quan un ganivet llençat contra la Shirahoshi impacte a la seva espatlla, no en el pit. A més, si l'usuari queda inconscient o mor mentre un objecte es dirigeix al seu objectiu, aquest deixa el seu viatge, com es veu en el cas del Noè, que en Decken es desmaia i el vaixell deixa de moure's i comença a descendir.

El poder de la fruita es pot utilitzar per localitzar la posició d'un objectiu, ja que si l'usuari llença contra l'objectiu un objecte prou gran com per anar a sobre, al final l'usuari arribarà al objectiu tot i no saber la seva posició, com es veu quan en Decken envia a la Shirahoshi un tros de corall i ell s'enfila en aquest. Quan un objectiu mor, l'usuari ja no es capaç d'enviar coses contra ell i tots els objectes que estaven viatjant cap aquell objectiu deixen el seu camí, per això en Decken sap que la Shirahoshi està viva tot i que ningú l'ha vist. Apart d'això l'usuari és dèbil a les debilitats comunes de les fruites del diable.

Usos Edita

En decken memoritzant.png

En Decken memoritzant la Shirahoshi com a objectiu.

En Decken utilitza el poder de la fruita per llançar objectes a la Shirahoshi perquè aquesta no es vol casar amb ell, així ell li fa regals per que accepti el matrimoni o ella mori. Aquest fet va obligar a la Shirahoshi a estar tancada a una torre durant 10 anys. En Decken manté la Shirahoshi com a objectiu de la seva mà dreta, però té la mà esquerra per marcar a altres objectius, un fet que utilitza ell per atacar per sorpresa als seus enemics.

Trivia Edita

NavegacióEdita

[v · e]
Fruites del Diable
Paramècia
SBS: Samu Samu no Mi  •  Gero Gero no Mi  •  Ero Ero no Mi
Zoan
Lògia
Classe indeterminada
Farciment: Zuma Zuma no Mi

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori