Fandom

One Piece Català Wiki

Mera Mera no Mi

3.529pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share
Mera Mera no Mi

En Sabo utilitzant la Mera Mera no Mi.

En Portgas D. Ace utilitzant la Mera Mera no Mi.

Informació
Nom japonès: メラメラの実
Nom anglès: Flame-Flame Fruit
Nom català: Fruita Mera Mera
Primera aparició:
Significat: Foc
Classe: Lògia
Classe:
Usuari: Sabo (actual)
Portgas D. Ace (mort)

La Mera Mera no Mi és una fruita del diable del tipus lògia, que permet al usuari convertir-se en foc quan ell vulgui i controlar i manipular sense cap risc aquest element, permetent-li cremar tot el que vulgui a voluntat sense necessitat de tocar-ho mentre estigui a una certa distancia.

Tècnicament, el veritable poder que dóna aquesta fruita és el de produir una combustió en tot l'oxigen que l'usuari tingui a prop, des del que forma el seu cos fins el que està a uns metres de distància, permetent-li el que s'ha dit anteriorment i, a més, cremar el que ell vulgui sense que les coses que el foc toqui el cremin. L'usuari d'aquesta fruita era en Portgas D. Ace, però després de la seva mort la fruita va tornar a aparèixer i l'actual usuari és en Sabo.

AparençaEdita

Mera Mera no Mi.png

La fruita Mera Mera.

Aquesta fruita té una forma rodona i és de mida mitjana, suficient per cabre al palmell d'una mà. Està formada per uns grans grossos, perfectament ordenats, en forma de flama amb uns espirals petits dibuixats a la zona baixa del gra, cada un dels grans es va aclarint, des d'un taronja vermellós a un taronja groguenc. En conjunt, tot li dona al gra una aparença de flama fent un efecte de una fruita ardent.

Del damunt li surt un petit tronc de color verd blavós en forma de "T", en un dels laterals del tronc, aquest assoleix una forma d'espiral a la punta, i a l'altre, la punta fa una forma de flama més abstracte que la dels grans.

Fortaleses i DebilitatsEdita

Deixa-ho córrer, perquè si tu ets fum jo sóc flama, la teva habilitat no pot fer res contra la meva perquè aquesta és molt més poderosa, ho has entès?

— L'Ace a l'Smoker

Intangibilitat del Ace.png

L'Ace sent disparat i esquivant l'atac

La major fortalesa de la fruita Mera Mera, com demostra l'Ace, és que permet a l'usuari controlar, crear i convertir-se en foc. Amb això, l'usuari és capaç de fer diversos atacs utilitzant el foc, i obté una gran resistència a la calor i als atacs relacionats amb aquesta. Les flames poden ser utilitzades per augmentar la força cinètica dels atacs. per allà on passa les temperatures pugen uns graus, com va passar a Drum. Apart, també pot evitar que el toqui qualsevol persona convertint momentàniament la part del cos atacada en foc per no rebre cap atac directe, provocant a més una cremada al atacant. A l'anime ell mostra que pot crear foc a distancia, això es veu quan encén el cigarret del Sanji. A més ell és capaç de concentrar les flames ja creades en un punt sense que aquestes cremin res més com demostra a la lluita contra en Barbanegra.

El poder d'aquesta fruita es troba en igual de condicions quan s'enfronta a la Hie Hie no Mi de l'Almirall Aokiji i a la Moku Moku no Mi de l'Smoker, fent impossible que en els seus respectius duels una fruita s'imposi a l'altra. Per contra, aquesta fruita es veu afectada enormement per la fruita Magu Magu no Mi de l'Akainu, la qual crema més que el foc i causa que l'usuari es cremi amb el magma tot i la seva intangibilitat. Apart, com a fruita del diable, es veu afectada per les seves debilitats naturals.

UsosEdita

Portgas D. Ace Edita

L'Ace ha demostrat diverses tècniques que ha creat gràcies al poder de la fruita del diable. Ell utilitza generalment els seus poders per atacar o propulsar el seu transport particular (una barqueta d'un sol passatger) i, com molts altres usuaris, també diu els noms d'algunes de les seves tècniques, normalment compostes de dues o més paraules la qual una d'elles és foc o flama.

Sabo Edita

Sabo mera mera.png

En Sabo utilitzant la Mera Mera.

En Sabo ha demostrat ser capaç de controlar els poders de la fruita poc després de consumir-la tot i les dificultats inicials per controlar el foc. Fins ara se'l ha vist utilitzar la fruita per lluitar i esquivar atacs, ell combina les seves tècniques anteriors amb el nou domini del foc fent molt més destructius els seus atacs. Com demostra quan lluita amb el Burgess, primer al coliseu sense el poder de la fruita i després per defensar en Ruffy amb el poder de la fruita. Per nombrar les seves tècniques en Sabo tendeix a fer referències als dracs.
Crema! He encés foc de veritat! Espera, és només la meva imaginació. No crema en absolut. Ara soc de foc!

— En Sabo després de menjar la Mera Mera no Mi.

TècniquesEdita

Les tècniques conegudes relacionades amb aquesta fruita són les següents:

  • Flama: És una tècnica que consisteix en llançar flames contra l'enemic formant un con que pot controlar cap on va i que quan xoca fa un mur de flames. El primer cop que es veu és quan l'Ace salva en Ruffy de l'Smoker.
  • Sabo puny de foc.png

    En Sabo utilitzant el puny de foc.

    Puny de Foc: És una tècnica que consisteix en convertir el seu puny en flames i desprès llençar-les contra el seu objectiu. És un atac força potent ja que és capaç de destruir diversos vaixells. Aquesta tècnica també es pot utilitzar a curta distància, com demostra en Sabo quan lluita contra en Burgess. És l'atac característic de l'Ace i el que li dóna el sobrenom. El primer cop que es veu és quan els bilions de la Banda Baroque volen atacar al Ace i als barret de palla. És el primer atac que fa en Sabo just després de menjar la fruita.
  • Pistola de Foc: És una tècnica que consisteix en posar les mans en forma de pistola i començar a disparar projectils de foc ràpidament talment com si tingués unes pistoles. El primer cop que es veu és a la lluita del Ace contra en Barbanegra.
  • Hibashira.jpg

    Pilar de Foc

    Manament de les flames: És una tècnica que consisteix en envoltar-se en una bombolla de foc que serveix per preparar el següent atac. El primer cop que es veu és a la lluita del Ace contra en Barbanegra.
    • Pilar de Foc: Consisteix en fer creixer la bombolla de foc del "manament de les flames" creant una torre de foc que l'envolta i destrueix tot el que toca. El primer cop que es veu és a la lluita del Ace contra en Barbanegra.
  • Mosca de Foc:
    Hotarubi.jpg

    Mosca de Foc

    És una tècnica que consisteix en crear petites boles de foc verdós i les enviar-les al voltant del seu rival i així preparar el següent atac. El primer cop que es veu és a la lluita del Ace contra en Barbanegra.
    • Ós de Foc: Consisteix en llençar totes les boles de foc creades amb la "mosca de foc" cap a l'objectiu creant unes petites explosions i acabar cremant-lo del tot. El primer cop que es veu és a la lluita del Ace contra en Barbanegra.
  • Foc Sagrat del Mar Misterios: És una tècnica que consisteix en crear dues llances de foc que llença contra el seu objectiu amb la finalitat de cremar-lo i perforar-lo. El primer cop que es veu és a la lluita del Ace contra en Barbanegra.
  • Creu de Foc:
    Jujika.jpg

    Creu de Foc

    És una tècnica que consisteix en posar els dits índex en creu i llençar una franja horitzontal d'espurnes cap a l'objectiu, quan l'usuari ja ha apuntat les espurnes s'incendien fent que aquesta franja sigui una columna horitzontal de foc molt potent que va directe on s'ha apuntat. El primer cop que es veu és a la lluita de l'Ace contra en Barbanegra.
  • Daienkaientei.gif

    Manament de la gran flama: flama emperador.

    Manament de la Gran Flama: Flama Emperador: És una tècnica que consisteix en crear flames en espiral al terra i tot seguit va crear més foc elevant-lo del terra. Després l'ajunta tot en una gran bola de foc. Es creu que aquest és l'atac definitiu de l'Ace, degut a la quantitat de foc utilitzat i el poder de destrucció mostrat. El primer cop que es veu és a la lluita de l'Ace contra en Barbanegra.
  • Mirall de flames: És una tècnica que consisteix en crear una paret de foc molt gran i fer-la avançar per parar algun atac del enemic. El primer cop que es veu és quan l'Ace lluita contra l'Aokiji.
  • Moeru Ryusoken: Kaen: Ryuo: és una tècnica que consisteix en combinar el foc amb l'estil ryusoken, l'usuari col·loca els dits com si fossin hurpes i encen la mà, la fa xocar contra l'enemic, això provoca que aquest dongui voltes i surti volant a través d'una ràfega de foc. El primer cop que es veu en Sabo lluita contra en Burgess.

Tècniques de videojocs Edita

A One Piece Pirate Warriors 3 en Sabo utilitza variacions de la creu de foc i la pistola de foc i les versions amb foc de les seves tècniques Ryu no kagizume i hibashira.

  • Gomu Gomu no Fire God Magnum: és una tècnica combinada d'en Ruffy i en Sabo, que consisteix en que el Ruffy utilitzi el Gomu Gomu no Red Hawk i el Sabo utilitzi el Moeru Ryusoken:Kaen: Ryuo. És un atac molt poderós, capaç de cremar els fils de la Ito Ito no Mi, travessar una paret i colpejar en Doflamingo.
    • Existeix una versió alternativa on es combinen aquestes dos tècniques amb el puny de foc del Ace, que apareix al final de l'escena d'introducció del joc.

TriviaEdita

  • Fins ara, la Mera Mera és una de les poques fruites lògia conegudes per ser més dèbil que una altra, la Magu Magu.
  • És l'única fruita del diable de la sèrie que ha tingut dos usuaris, doncs va tornar a aparèixer després de la mort de l'Ace.
  • És la 7a fruita del diable de la qual s'ha mostrat la seva aparença, després de la Gomu Gomu, la Bara Bara, l'Awa Awa, la Ushi Ushi model Girafa, la Yami Yami i l'Ope Ope.
  • És l'única lògia que no ha estat menjada per cap enemic d'en Ruffy ni per la seva tripulació.
  • Aquesta fruita s'assembla a la Yami Yami no Mi en aparença.

NavegacióEdita

[v · e]
Fruites del Diable
Paramècia
SBS: Samu Samu no Mi  •  Gero Gero no Mi  •  Ero Ero no Mi
Zoan
Lògia
Classe indeterminada
Farciment: Zuma Zuma no Mi

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori