FANDOM

Mero Mero no Mi
Mero Mero no Mi
Informació
Nom japonès: メロメロの実
Nom anglès: Mero Mero no Mi
Nom català: Fruita de l'Amor
Primera aparició:
Significat: Amor Amor
Classe: Paramècia
Classe:
Usuari: Boa Hancock

La Mero Mero no Mi és una fruita del diable de tipus paramècia que permet a l'usuari poder petrificar, normalment amb un raig, totes les persones que tinguin pensaments impurs cap a l'usuari. És a dir, la víctima ha de sentir l'afecte amorós per petrificar-se. L'efecte de la fruita es reversible només per l'usuari. 

Per petrificar a la gent no és necessari llençar el raig, la Hancock ha mostrat que també pot petrificar amb el contacte de les seves puntades de peu i amb diferents maneres de enviar petons. L'usuària d'aquesta fruita és la Boa Hancock.

Fortaleses i debilitatsEdita

La major fortalesa d'aquesta fruita, com demostra la Boa Hancock, és l'habilitat per poder petrificar a qualsevol ésser que tingui pensaments lascius o senti algun sentiment d'amor cap a l'usuari. La persona petrificada perdrà la consciència i el temps es pararà per aquest sent totalment inconscients al que passa al seu voltant mentre estan en aquest estat, i serà molt susceptible als cops. Tot i això, l'usuari els pot despetrificar (bufant petons als petrificats), si l'usuari no torna els petrificats a la normalitat, es queden petrificats eternament. Els éssers inanimats també poden ser afectats per aquest poder.

Cama perfumada

Altres formes de utilitzar el seu poder.

Aquest poder es posa en manifest generalment amb un raig, però la Hancock ha demostrat que també pot petrificar amb els cops de les seves puntades de peu, tot i que només es petrifica el lloc colpejat, i amb altres tècniques fora del raig de les seves mans.

La major debilitat d'aquesta fruita són els sentiments de la víctima cap a l'usuari, és a dir, aquest poder no funciona si la víctima sent una emoció o sentiment superior, com demostra en Momonga quan s'apunyala la mà per no quedar petrificat, o també si la víctima no sent cap sentiment d'amor o pensaments lascius cap a l'usuari, com demostra en Ruffy que no es va convertir en pedra perquè no sentia res cap a la Hancock, convertint-se fins ara en l'única excepció d'aquesta.

Apart d'això, la fruita presenta les debilitats típiques de les fruites del diable.

UsosEdita

La Hancock fa servir aquest poder per petrificar les seves víctimes. Tot i això, ella dona uns arguments contraris a la veritat, diu que ella i les seves germanes estan maleïdes per la Medusa que elles suposadament van matar. La medusa va posar a cada esquena de les germanes uns ulls com els seus, i cada cop que algú mirés la seva esquena quedaria petrificat. Això s'ho inventen les germanes per que tothom desconegui el seu passat amb els Nobles Mundials, tot i que si que es veritat que un d'ells li va donar la fruita del diable que li atorga la capacitat de petrificar.

Momonga contra hancock

En Momonga evitant el poder de la Hancock.

La Hancock coneix perfectament els sentiments que provoca a la gent i per això pot petrificar a qui ella vulgui. Tot i això ella s'ha de cuidar molt per que la seva fruita segueixi tenint efecte, com la Hancock és quasi inigualable en bellesa el seu poder és molt eficaç. Sempre i quan els seus contrincants no es distreguin amb altres sentiments o emocions (com el dolor o la por), ella pot fer que qualsevol persona, sigui del sexe que sigui, pugui ser petrificada totalment o parcialment a voluntat de l'usuària.

Inclús sense fer servir cap tècnica especial, la Hancock pot utilitzar la seva gran força física per petrificar en els combats cos a cos sense que la víctima senti cap sentiment cap a ella, això li permet petrificar fins i tot a oponents sense sentiments o emocions (com els Pacifistes).

TècniquesEdita

La Hancock normalment fa servir noms relacionats amb la presa de l'amor i la captivitat, o amb la sensualitat. Les tècniques que utilitza són:

  • Mero Mero Merrow: és una tècnica que consisteix en posar les mans en forma de cor i llençar un raig rosa amb ones en forma de cor que petrifica a qui toca si aquest té pensaments impurs cap al usuari o sent algun sentiment amorós. És la tècnica bàsica de la Hancock i la que més utilitza. El primer com que s'utilitza és contra els soldats de la Marina per que la deixessin marxar.
    Desperteu

    Desperteu.

    • Desperteu-vos: és una tècnica que consisteix en bufar un petò llençant així un petit raig rosa que desfà els efectes de la petrificació. El primer cop que es veu és amb els marines que havia patrificat.
  • Pistola de petons: és una tècnica que consisteix en fer-se un petó al dit índex, en aquell moment apareix un cor que es toca amb la punta d'aquest dit i es queda allà, i apuntant a la víctima amb la mà imitant una pistola, es dispara aquest cor que s'ha quedat al dit índex i tots els que vulgui. Aquests fan mal com si fossin bales de veritat i a més petrifiquen. El primer cop que es veu és quan la Hancock intenta parar en Ruffy quan fuig del seu bany.
  • Fletxes esclavitzadores: és una tècnica que consisteix en fer-se un petò al dit índex i al apuntar al davant, produint un cor gegant, amb l'altre mà s'agafa la part de darrere del cor estirant-lo com si fos un arc i es disparen unes fletxes, amb la punta en forma de cor i les suposades plomes també, que patrifiquen tant éssers vius com objectes inanimats. Són tantes les fletxes que es llencen que es un moviment dificil d'evitar. El primer cop que es veu és a la Guerra de Marineford.
  • Fèmur perfumat: és una tècnica que consisteix en lluitar amb les cames i al donar una patada, només la zona que s'ha tocat es petrifiqui i es trenqui amb la potència d'aquestes, això ho pot fer tant en persones com amb objectes inanimats. Normalment utilitza aquesta tècnica contra molts enemics a la vegada, donant motes patades, ja que ningú reacciona a temps per atacar-la. El primer cop que es veu és a la Guerra de Marineford.

TriviaEdita

  • Les Kuja creuen fortament amb la història de la Medusa, fins el punt que no saben que la Boa Hancock té el poder d'una fruita del diable.
  • El poder de la Mero Mero no Mi és similar al de la Medusa de la mitologia, que tornava a tothom que la mirava en pedra.
  • En Ruffy confon el raig de la Noro Noro no Mi amb el d'aquesta fruita i intenta esquivar-lo el primer cop que el veu per por d'alentir-se, això és degut a que són del mateix color i més o menys iguals d'aspecte en general.
  • Apart de la "pistola de petons", la Hancock utilitza per els noms de les seves tècniques moltes paraules que es refereixen a la captivitat i a les persones preses per l'amor. Això és irònic ja que la Hancock té una gran repulsió a tot lo relacionat amb la esclavitud.
  • Com a broma, en Sanji va quedar petrificat al veure la Hancock de lluny, sense que aquesta utilitzes el seu poder, captivat per la seva gran bellesa. Fet que es repeteix quan en Sanji veu a la Shirahoshi.

NavegacióEdita

[v · e]
Fruites del Diable
Paramècia
SBS: Samu Samu no Mi  •  Gero Gero no Mi  •  Ero Ero no Mi
Zoan
Lògia
Classe indeterminada
Farciment: Zuma Zuma no Mi

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori