FANDOM

Les mini-històries són relats breus creats per l'Eiichiro Oda que es troben a les portades de diversos capítols del manga on s'expliquen les aventures d'alguns personatges després del final dels seus respectius arcs argumentals, ja siguin antagonistes o aliats.

Llistat de les mini-històriesEdita

La Tripulació d'en Buggy: Després de la Batalla!Edita

En Buggy, després de ser derrotat per en Ruffy i la Nami, comença la recerca de les parts del seu cos i la seva tripulació, per després venjar-se d'en Ruffy.

Aquest mini-sèrie s'ha dut a l'anime.

El Diari d'en Coby-MeppoEdita

En Coby i en Helmeppo s'involucren involuntàriament en un intent de fuga d'en Morgan. Per la valentia mostrada, es guanyen el respecte dels seus superiors i criden l'atenció del vicealmirall Garp. A partir de llavors, estan a les seves ordres al Quarter General de l'Armada.

Aquest mini-sèrie s'ha dut a l'anime.

El Paradís de Ball d'en JangoEdita

Després de ser abandonat per la seva tripulació, en Jango es reuneix amb en Fullbody i es converteixen tots dos en membres de l'Armada.

El passeig de l'Octy en el fons maríEdita

Després d'escapar-se del vaixell de l'Armada que el portava cap a la presó, l'Octy torna a les profunditats del mar, i sense voler, ajuda a un tauró-panda. Després d'una sèrie d'esdeveniments i aventures, es fa amic de la Keimi, una sirena, i fa realitat el seu somni: tenir una parada de takoyaki.

L'aperitiu omnívor d'en WapolEdita

Després de ser expulsat a una illa desconeguda per en Ruffy, en Wapol experimenta per primer cop com és la vida sense llar. Amb el temps, utilitza el seu poder per crear joguines. Amb la seva venda, mica en mica va augmentant el seu poder adquisitiu, fins a arribar a poder obrir una fàbrica de joguines. Finalment, té tant d'èxit que es casa amb la Miss Universe.

Aquest mini-sèrie s'ha dut a l'anime.

La Gran Recerca d'en Barbanegra de l'AceEdita

Durant el transcurs del seu viatge per trobar en Barbanegra, l'Ace es fa amic de la venedora de llet Moda després que ella li salvés la vida. En compensació, ell s'infiltra a la base naval G-2 per lliurar un missatge al Vice Almirall Comil. Durant la seva estada d'incògnit i sense adonar-se'n, ajuda a reunir la Moda amb els seus pares, i adquireix informació sobre Barbanegra.

La vida accidental d'en Gedatsu a la Mar BlavaEdita

Després de ser derrotat per en Chopper, en Gedatsu cau a la Mar Blava, concretament a Alabasta. Allà, coneixe en Goro, que té el somni d'obrir uns banys termals, el qual en Gedatsu ajudarà a aconseguir. Després d'un seguit d'entrebancs, aconsegueixen obrir els banys termals, als quals hi va tota la reialesa d'Alabasta.

Operació de la Miss Setmana d'Or: Reunió amb la Banda BaroqueEdita

Després que la majoria de membres de la Banda Baroque anessin a presó, la Miss Setmana d'Or, en Mr. 5 i la Miss Valentine proven d'anar-los a veure. Per desgràcia, no arriben allà sinó a una illa vacacional on es troben la capitana Hina, en Jango i en Fullbody, així com tota la seva unitat de soldats. Tot i que aconsegueixen capturar la Miss Valentine, l'ajuda d'en Mr. 2, que s'ha escapat, de la Miss Setmana d'Or i d'en Mr. 5 aconsegueixen rescatar-la a ella i a gairebé la resta dels oficials de la Banda. Finalment, però, aquells que no s'han escapat (en Crocodile, en Mr. 1, en Mr. 2 i en Mr. 3) ingressen a Impel Down.

On són ara: els habitants d'SkypieaEdita

Es tracta d'un breu recull del dia a dia dels habitants d'Skypiea després que se n'anessin els Pirates. Es mostra com la Conis s'ha fet amiga de la Nola, l'Aisa i la Laki, com els shandians es dediquen a reforestar el bosc i com el Cap dels Shandians, en Gan Fall, en Pagaya i en Pierre prenen un suc mentre xerren.

Les grans operacions espacials de l'EneruEdita

Havent finalment arribat a la Lluna, l'Eneru es troba amb un grup de petits robots coneguts com a autòmats, així com els Pirates Espacials. Després d'una sèrie d'esdeveniments, els poders de la Goro Goro no Mi de l'Eneru acaben activant no només tots els autòmats, sinó també la seva ciutat. Així, el Déu autoproclamat descobreix les seves veritables arrels.

On són ara: els habitants de Water 7Edita

Es tracta d'un breu recull del dia a dia dels habitants de Water 7 després que se n'anessin els Pirates: l'àvia Kokoro, la Chimney, en Gonbe i la Yokozuna; l'Iceburg buscant una nova secretària; en Paulie perseguit pels seus creditors i fans alhora; i la marxa de l'Oimo i en Kashi a Elbaf.

Informe extraoficial del CP9Edita

Després de salvar-se del Buster Call amb els poders d'en Blueno, els membres del CP9 excepte l'Spandam es veuen obligats a traslladar-se a St. Poplar i a treballar del que poden per pagar el tractament mèdic d'en Lucci. Després de recuperar-se, marxen d'allà no sense abans haver trucat l'Spandam per advertir-lo que es venjaran pel fet d'haver-los culpat a ells del Buster Call. Davant d'això, l'Spandam i l'Spandine planegen la forma de carregar-se'ls.

Separació dels Barret de PallaEdita

Aquest mini-sèrie s'ha dut a l'anime, tot i que amb força variacions i allargaments.

Des de les Cobertes del MónEdita

El News Coo difón a través del diari la notícia del retorn dels Pirates del Barret de Palla després de dos anys. A més, mostra a personatges relacionats amb ells i en mostra el seu parador actual.

El Kehihihihi d'en Caribou al Nou MónEdita

Després de ser derrotat per en Pekoms, en Caribou comença a segrestar sirenes fins que en Jinbe el derrota. Aleshores, el porta a la base del G-5. Després que els Pirates d'en Caribou ataquin la base de l'Armada, en Caribou s'aconsegueix escapar i, durant una tempesta, acaba a una illa on coneix una àvia. A més, el confonen per un revolucionari anomenat Gaburu. Assumint-ne el paper, porta els ciutadans a aixecar-se en armes contra l'Scotch. Després de guanyar, però, en Caribou és derrotat per l'X Drake.

El viatge solitari d'en Jinbe, el primer fill del marEdita

Després d'entregar en Caribou, en Jinbe inicia una aventura submarina, quan topa amb un gatet de mar perdut, que el porta a un gos policia de l'oceà, que els guia cap a casa del gatet de mar. Això serà l'inici de la recerca del culpable de la destrucció de la casa del gatet de mar.

Des de les Cobertes del Món: Arc de l'Home dels 500 MilionsEdita

El News Coo difonen a través del diari les noves recompenses dels Pirates del Barret de Palla i en Trafalgar Law, i les llegeixen totes les persones que aquests han anat coneixent al llarg del seu viatge.

Les històries de l'autoproclamada Gran Flota dels Pirates del Barret de PallaEdita

Es revelen les històries dels capitans de la Gran Flota del Barret de Palla.

Aquesta mini-història encara està en desenvolupament.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori