Fandom

One Piece Català Wiki

Miss Bon Nadal

3.526pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share
Miss Bon Nadal
Manga - Anime

La Miss Bon Nadal

Informació
Nom japonès: ミス・メリークリスマス
Nom anglès: Ms. Merry Christmas
Nom català: Miss Bon Nadal
Afiliació: Banda Baroque (abans)
Ocupació: Propietària del Cafè de les aranyes; Agent Oficial de la Banda Baroque (abans)
Sobrenom:
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Doblatge català: Roser Aldabó
Fruita del Diable
Nom japonès: Mogu Mogu no Mi
Nom català: Fruita del Talp
Significat: Talp
Tipus: Zoan
La Miss Bon Nadal és una agent oficial de la Banda Baroque. És la parella d'en Mr. 4 i en Lasso, la seva mascota. Van ser derrotats per en Chopper i l'Usopp. Té l'habilitat de la Mogu Mogu no Mi, la qual li permet convertir-se en un talp.

Aparença Edita

La Miss Bon Nadal és una dona de mitjana edat, amb els cabells de color vermell en un estil afro recollits amb una diadema verda. Porta unes ulleres de sol amb la montura groga, unes sandàlies i una corbata verda amb la forma d'un arbre de nadal decorada amb punts vermells, com si fossin boles nadalenques. Els seus pantalons són de color lila amb flors dibuixades, semblants a flocs de neu i, la seva samarreta, blanca.

Personalitat Edita

A diferència del seu company, en Mr. 4, que parla sempre lentament, la Miss Bon Nadal és molt nerviosa i sempre ho fa molt ràpidament, tant que a vegades només pronuncia la primera síl·laba de les paraules. A part d'això, sempre vol que els altres facin les coses de pressa i els exigeig urgència.

Fruita del Diable Edita

Article principal: Mogu Mogu no Mi

Es va menjar la Mogu Mogu no Mi, la qual li permet transformar-se en un talp i en una dona-talp. En la seva forma híbrida ella és del seu tamany (gegant comparat amb un talp normal) i és capaç d'excavar túnels connectats entre si, que llavors en Mr. 4 fa servir per moure's ràpidament quan lluiten contra un enemic i així poder colpejar les bales llançades per en Lasso.

Història Edita

Pla UtopiaEdita

Va aparèixer per primer cop a la reunió de la Banda Baroque, al Cafè de les Aranyes, juntament amb la resta d'agents oficials. Allà va conèixer el seu cap i va rebre les ordres de dur a terme el Pla Utopia.

Després d'anar a Alubarna, es va enfrontar primer a en Chopper i posteriorment s'hi va afegir l'Usopp. Ella va encarregar-se de cavar els túnels per on en Mr. 4 es desplaçaria i també d'agafar als seus rivals pels peus (especialment l'Usopp) i encastar-los contra els murs o portar-los contra el seu company perquè els colpegés amb el seu bat. Tot i així, gràcies a una estratègia de l'Usopp, en Chopper la va agafar amb les banyes i la va arrossegar fins en Mr. 4, que per error la va colpejar a ella i la va derrotar.

Operació de la Miss Setmana d'OrEdita

La Miss Setmana d'Or juntament amb la Miss Valentine i en Mr. 5 van anar a rescatar als seus companys de la Banda baroque quan estaven empresonats. Els que van decidir fugar-se de le presó, van fundar un nou Cafè de les aranyes. La Miss Bon Nadal feia de cambrera portant un vestit de princesa.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori