FANDOM

Esbós
Article incomplet

Miss Dilluns

Miss Dilluns i Mr. 9 post timeskip

Manga - Anime

Miss Dilluns

Informació
Nom japonès: ミス・マンデー
Nom anglès: Ms. Monday
Nom català: Miss Dilluns
Afiliació: Banda Baroque (Abans)
Ocupació: Agent de la Banda Baroque (abans); Caça-recompenses
Sobrenom:
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Doblatge català: Mònica Padrós
La Miss Dilluns és una agent de la Banda Baroque i fa parella amb l'Igaram (Mr. 8 en aquell moment) quan estava infiltrat a la banda.

Aparença Edita

És una dona alta i musculada, de pell fosca. Té els cabells roses i curts, recollits en dues cues. Porta un vestit arrapat i força curt, de rombes roses i blancs i tres flors verdes. Duu unes botes blanques. Dos anys després, porta els cabells ondulats i deixats anar.

HistòriaEdita

Arc de Whiskey PeakEdita

Era a Whiskey Peak quan els Pirates del Barret de Palla hi van arribar. Juntament amb tots el altres habitants de l'illa que formaven part de la Banda Baroque, van fer que els pirates s'adormissin per tal de poder-los atrapar fàcilment, però en Zoro, que curiosament no estava del tot adormit, no va caure a la trampa i va lluitar contra tots. La Miss Dilluns el va atacar mentre l'intentaba ofegar, però aquest la va vèncer sense problemes.

Més tard, amb l'arribada d'en Mr. 5 i la Miss Valentine, va ajudar a fugir la Miss Dimecres i en Mr. 8, probablement per l'amistat que havia fet amb ells. Li diu a la Vivi que fugi mentre ella entreté als enemics, però el pla no li funciona i és derrotada fàcilment per Mr. 5 amb un braç explosiu i després la Miss Valentain la remata.

Dos anys desprésEdita

Després del time-skip s'ha comprovat que segueix viva i que ha tingut un fill amb en Mr. 9.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori