Fandom

One Piece Català Wiki

Miss Dimarts

3.553pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share
Miss Dimarts
Concepte de la Miss Dimarts
Informació
Nom japonès: ミス・テューズデー
Nom anglès: Miss Tuesday
Nom català: Miss Dimarts
Primera aparició: One Piece Color Walk 2 (concepte)
Afiliació: Banda Baroque
Ocupació: Agent de Frontera de la Banda Baroque
Sobrenom:
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Doblatge català:
La Miss Dimarts (ミス・テューズデー, Misu Tyūzudē) és la companya d'en Mr. 10 i una Agent de Frontera de la Banda Baroque.

Va ser mencionada per la Nefertari Vivi mentre explicava la jerarquia de la Banda Baroque[1]. Ni ella ni el seu company han sortit a la sèrie, però existeix un concepte d'ells.[2]

Aparença Edita

Porta una caputxa amb tres antenes que sobresurten. La part davantera de la caputxa està dissenyada per semblar-se a un animal. Té els pantalons llargs i una camisa de màniga curta amb un mocador. Porta el que sembla ser una espasa desembeinada.

Personalitat Edita

Sent membre de la Banda Baroque se suposa que és fidel al cap de la organització, en Crocodile.

La Miss Dimarts és la suficient forta per formar part de la Banda Baroque i ser Agent de Frontera, tot i que el seu rang indica que és tant forta com els Bilions. Segurament és eficient utilitzant l'espasa que porta a l'esquena.

Història Edita

En algun moment va entrar a formar part de la Banda Baroque i aconseguir el seu càrrec. No se sap res més d'ella, ja que no ha aparegut a la història.

Trivia Edita

Ella i en Mr. 10 són els únics Agents de Frontera que no surten a la sèrie, però sí a un Color Walk, en aquest cas el segon.

Referències Edita

  1. One Piece Manga i Anime - Vol. 17 Capítol 155 i Episodi 91, La Vivi explica la jerarquia de la Banda Baroque.
  2. One Piece Color Walk 2 p.58, L'Oda ensenya un concepte de la Miss Dimarts.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori