Fandom

One Piece Català Wiki

Mohji

3.550pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share
Mohji
Manga - Anime

En Mohji

Informació
Nom japonès: モージ
Nom anglès: Mohji
Nom català: Mohji
Afiliació: Pirates d'en Buggy
Ocupació: Pirata; Primer oficial
Sobrenom: El domador de bèsties salvatges
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Doblatge català: Albert Socias
En Mohji és el primer oficial dels Pirates d'en Buggy. Té un lleó com a mascota, en Richie.

Aparença Edita

Cada vegada que en Mohji apareix a la sèrie, canvia de pentinat. Durant la saga d'en Buggy, el seu pèl tenia la forma d'un ós de peluix, a la saga de Loguetown tenia un casc de color rosa amb orelles de conill sortint, i quan la tripulació arriba a la Grand Line, el pèl té la forma de la cabellera d'un lleó. A la saga d'Impel Down, el seu pentinat era una mica similar al d'en Merry.

Personalitat Edita

En Mohji és molt ridícul. També ha mostrat una forta rivalitat amb en Cabaji, el segon oficial de la tripulació. Tendeix a tractar a en Richie millor que la majoria de la gent i l'adora. Fins i tot va renyar a en Cabaji quan el va utilitzar com un escut.

En Mohji té, o almenys afirma tenir, la capacitat de controlar tots els animals que desitgi, però no va ser capaç de domar a en Chouchou. És, però, ràpid i àgil, i molt hàbil amb un fuet.

Història Edita

Saga de l'East BlueEdita

Arc d'Orange TownEdita

Mohji derrotat.jpg

En Mohji derrotat per en Ruffy

A la seva primera aparició, en Mohji va ser enviat per en Buggy per capturar a en Zoro. No obstant això, en Ruffy es va posar en el seu camí, i finalment el va derrotar (en Ruffy a en Mohji) i després va calar foc a una botiga d'aliments per a animals que pertanyien a un home recentment mort.

Després de la derrota d'en Buggy, ell i en Cabaji van lluitar pel lideratge del grup. Estaven molt igualats, i van lluitar durant diverses hores. La batalla va acabar quan en Richie somnambul els va colpejar als dos, prenent el lideratge. No obstant això, en Richie i els pirates van ser segrestats per un grup de caníbals, però van ser salvats per en Buggy i l'Alvida.

Arc de LoguetownEdita

En Mohji més tard va participar a l'atac de Loguetown. El seu treball era cremar el Going Merry, que ell no va poder fer-ho perquè va començar a ploure. Després de que els Pirates del Barret de Palla s'escapessin, es va reunir amb el seu equip.

Saga de l'Illa del CelEdita

Arc de JayaEdita

Molt més tard, en Mohji va reaparèixer amb la tripulació durant el seu viatge a la Grand Line. Se li va veure fent de miner en una cova amb en Buggy i en Cabaji, perquè el seu capità creia que allà hi havia el tresor del capità John, només per trobar un equip d'excavadors que hi treballaven. Després és vist a bord del vaixell fent una festa i quan l'Ace va apareixer, després d'haver escoltat l'olor del bon menjar.

Saga de la Gran GuerraEdita

Arc d'Impel DownEdita

En Mohji es veu de nou amb l'Alvida i la resta dels Pirates d'en Buggy, suplicant a l'Alvida per anar a Impel Down per rescatar a en Buggy. No obstant això, ell i la resta de la tripulació finalment decideixen anar a honrar la mort d'en Buggy després de que l'Alvida els hi digues que rescatessin a en Buggy ells mateixos.

Arc de Després de la GuerraEdita

Després de que en Buggy es reuneixi amb la seva tripulació, en Mohji es veu plorant feliçment.

Batalles importantsEdita

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori