FANDOM

Mohmoo
Manga - Anime

Mohmoo

Informació
Nom japonès: モーム
Nom anglès: Mohmoo
Nom català: Mohmoo
Afiliació: Pirates de l'Arlong (abans); Pirates d'en Caribou (abans); Falsa Tripulació del Barret de Palla (abans)
Ocupació: Mascota dels Pirates de l'Arlong (abans); Mascota dels Pirates d'en Caribou (abans)
Sobrenom:
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Aniversari: 9 d'abril[1]
Doblatge català:
La Mohmoo és una vaca marina gegant, que va ser portada des de la Grand Line a l'East Blue per els Pirates de l'Arlong. Després de la derrota de l'Arlong, finalment va entrar al servei dels Pirates d'en Caribou i de manera temporal a la Falsa Tripulació del Barret de Palla, però va ser alliberada quan el Kraken va destruir el vaixell de la tripulació.

Aparença Edita

La Mohmoo és una vaca gegant marina, és molt gran. És de color blanc amb taques de color verd. Al nas té una anella, com si fos un toro. També té banyes. Per sota té com unes escates de color carn. Té unes grans extremitats (aletes i cua).

Personalitat Edita

Tot i ser gegant, es mostra d'una manera covarda, fins i tot va estar a punt de plorar quan va veure per primera vegada a els Barret de Palla, però quan va ser advertida per l'Arlong els va atacar.

No se sap massa les seves habilitats, però quan té gana, pot espantar a les persones.

Història Edita

Arc de l'Arlong Edita

Abans de la seva trobada amb els Barret de Palla, va destrossar el poble de Gosa.

Mohmoo i Sanji

En Sanji donant-li menjar a la Mohmoo

Quan va conèixer a en Ruffy, en Sanji i en Yosaku,va ser colpejada amb força, primer per en Ruffy i després per en Sanji, i va ser utilitzada per portar la barqueta fins a Coco.

Més tard, durant la batalla a Arlong Park, va ser cridada per en Hatchan (el seu cuidador) perquè menges.

Malgrat els records de la seva primera derrota, ella va fer el que li van dir, només per ser un altre cop derrotada, on en Ruffy la va fer girar fent malbé la zona, i després, la Moh-moo va ser expulsada d'Arlong Park i en el procés van quedar inconscient molts tritons.

Dos anys després Edita

El retorn d'en Mohmoo

La Nami reconeixent a la Moh-moo

En algun moment després de la derrota a Arlong Park, va ser capturada per els Pirates d'en Caribou, que la van fer servir perquè tirés del vaixell. Després de moure el vaixell d'en Caribou a prop del Thousand Sunny, ella va reconèixer a la Nami, en Ruffy i en Sanji. Ella es va espantar i va sortir corrent, tirant del vaixell i deixant a en Caribou al Thousand Sunny amb els Pirates del Barret de Palla. Més tard va tornar al vaixell. Quan el Kraken va destruir el vaixell va quedar alliberada del control dels Pirates d'en Caribou.

Referències Edita

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori