Fandom

One Piece Català Wiki

Moku Moku no Mi

3.526pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share
Moku Moku no Mi
MokuMoku.png
Informació
Nom japonès: モクモクの実
Nom anglès: Smoke-Smoke Fruit
Nom català: Fruita del Fum
Primera aparició:
Significat: Fum
Classe: Lògia
Classe:
Usuari: Smoker
La Moku Moku no Mi és una fruita del diable tipus lògia que permet a l'usuari transformar-se en fum a més de controlar-lo i crear-lo a voluntat. L'usuari també pot canviar la densitat del fum per poder agafar coses o persones, o colpejar si es necesari. L'usuari d'aquesta fruita del diable és l'Smoker.

Fortaleses i debilitats Edita

Vaig menjar la fruita del fum jo, el meu cos es transforma en fum com i quan vull!

— L'Smoker explicant-li el seu poder al Ruffy.

La major fortalesa d'aquesta fruita, com demostra l'Smoker, és que permet crear, manipular, i transformar-se en fum a l'usuari a voluntat, gràcies això és capaç d'evitar els cops convertint-se en fum, absorbint l'atac i seguint sà i estalvi. Com algunes fruites lògia, aquesta fruita permet "volar" convertint una part del cos amb fum i  elevant-se augmentant la seva velocitat.

Fum vs foc.png

El fum empatant amb el foc.

La principal capacitat ofensiva de la fruita del diable és que pot variar la densitat del fum produït a voluntat, això és molt útil per poder atrapar els seus rivals rodejant-los amb fum i després variar la densitat d'aquest per fer-lo totalment tangible per poder capturar-los, tot i això una persona pot escapar de la captura si és capaç d'expandir suficient el seu cos, com demostra en Ruffy amb el globus de goma goma. Amb la mateixa habilitat l'usuari pot utilitzar el fum com una arma contundent, per colpejar els seus enemics amb força.

Aquesta fruita del diable està en igualtat de condicions quan s'enfronta a la Mera Mera no Mi, fent impossible que cap de les dues guanyi a l'altra, tot i això no s'ha vist que sigui més dèbil que una altre lògia. Apart, com a fruita del diable, es veurà afectada per les debilitats de les fruites del diable.

Usos Edita

Smoker en moto.png

L'Smoker amb la seva moto alimentada per fum.

L'Smoker ha utilitzat el poder d'aquesta fruita per duu a terme la seva feina a la Marina, capturant delinqüents guanyant-se el sobrenom de caçador blanc.

Alguns exemples de les seves habilitats és la capacitat per canviar la densitat del fum i poder capturar la gent que persegueix, la capacitat de volar convertint la part inferior del seu cos en fum o, després de molt d'entrenament, poder evitar qualsevol tipus d'atac de forma irreflexiva convertint-se en fum.

A més l'Smoker alimenta la seva moto amb el fum, fent girar les rodes amb el seu fum, sense necessitat d'un altre combustible.

Tècniques Edita

Les tècniques que utilitza l'Smoker amb aquesta fruita són:

  • Força blanca: És una tècnica que consisteix en crear un fum blanc molt dens a partir de les seves mans capaç de agafar persones o coses rodejant-les amb el fum. El primer cop que es veu és quan captura a l'Alvida i en Buggy a Loguetown.
  • Cop blanc: És una tècnica que consisteix en crear una massa de fum blanc molt dens i colpejar i seguidament atrapar als enemics amb aquest. El primer cop que es veu és a la lluita contra en Ruffy a Loguetown.
  • Serp blanca: és una tècnica que consisteix en crear una serp de fum dens a partir del seu braç que persegueix al seu contrincant fins a capturar-lo. El primer cop que es veu és quan l'Smoker persegueix en Ruffy a Alabasta.
  • Rafega blanca: És una tècnica que consisteix en convertir-se tot ell en fum i llençar-se contra l'enemic a gran velocitat, tot i ser tot ell qui ataca sempre deixa un rastre de fum fent que pugui apareixer a un altre lloc tot i haver atacat amb tot el cos. El primer cop que es veu és a la lluita contra l'Ace a Alabasta.
  • Fumera blanca: És una tècnica que consisteix en convertir-se en fum i fer un pilar vertical de fum en espiral fins a capturar el seu enemic al aire. Si aquesta tècnica es trenca, com fa en Ruffy amb el globus de goma-goma, tot l'usuari cau com una gran massa de fum blanc cap el terra. El primer cop que es veu és al intentar capturar en Ruffy a la Base Pluvial.
    Enlairador blanc.png

    Enlairador blanc

  • Enlairador blanc: és una tècnica que consisteix en trasformar tota la part inferior del cos en fum per poder enlairar-se i moure's en l'aire. El primer cop que es veu és a la la lluita del Smoker contra en Ruffy a la Guerra de Marineford.

Tècniques de videojocs Edita

  • Núvol blanc: és una tècnica que consisteix en còrrer en diagonal mentre tota la part inferior del usuari es converteix en fum i li permet volar. Apareix a Grand Battle! 2.
  • Llançament blanc: és una tècnica que consisteix en colpejar al enemic al aire i després precipitar-se amb la part de baix del cos convertida en fum per després donar una patada. Apareix a Grand Battle! 2.
  • Cop blanc: és una tècnica que consisteix en que l'usuari es converteixi en fum i colpeja el terra fins a trencar-lo, el cop provoca una ona de xoc i l'alliberació d'un núvol de fum en cercle que captura tots els enemics. Apareix a One Piece Pirate Warriors 3.
  • Gos blanc: és una tècnica que consisteix en que l'usuari es converteixi en fum i alliberi fum molt dens al voltant que atrapa els enemics i els atrau per poder-los colpejar. Apareix a One Piece Pirate Warriors 3.

Trivia Edita

  • És la primera fruita lògia que es mostra a la sèrie i la ultima fruita mostrada abans d'entrar a la Grand Line.
  • El color del fum és d'un gris més fosc al principi de la sèrie del que és ara, d'un color més blanc.

NavegacióEdita

[v · e]
Fruites del Diable
Paramècia
SBS: Samu Samu no Mi  •  Gero Gero no Mi  •  Ero Ero no Mi
Zoan
Lògia
Classe indeterminada
Farciment: Zuma Zuma no Mi

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori