FANDOM

Morgan
Manga - Anime

Morgan

Informació
Nom japonès: モーガン
Nom anglès: Morgan
Nom català: Morgan
Afiliació: Marina (abans)
Ocupació: Capità (abans); Tinent Comandant (abans); Suboficial en Cap (abans)[1]
Sobrenom: "El mestre de la destral"
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Aniversari: 13 d'abril[2]
Doblatge català: Francesc Belda
En Morgan va ser el principal antagonista de la saga del Capità Morgan. En Helmeppo és el seu fill, tot i que no el considera fill seu.

Aparença Edita

En Morgan és un home molt alt, amb el cabell ros tirant a blanc amb una mandíbula d'acer. Com el seu sobrenom indica, la seva mà dreta és substituïda per una destral d'acer enorme. Com la majoria dels infants de marina d'alt rang de la sèrie, porta un abric gran i ondulant com una capa. Quan el van agafar, li van posar un vestit de pres.

Personalitat Edita

Abans de la "captura" d'en Kuro, en Morgan semblava ser un home valent que no tenia por de la mort. Després de la seva promoció, en Morgan va ser corromput pel seu poder i es va convertir en qui és avui en dia. Quan en Morgan es va presentar per primera vegada, ell estava governant Shells Town, on hi havia la seva base naval. Era un home cruel que va fer poc però els ciutadans de la ciutat li tenien molta por. Ell governava per la por, abusant del seu rang per que la gent pagues impostos, i fins i tot va a matar als seus propis homes si no obeïen les seves ordres. Tenia un fill molt mimat anomenat Helmeppo, que s'aprofitava del rang del seu pare per aconseguir el que volia dels habitants de l'illa. En Morgan no mostrava cap tipus d'amor patern per en Helmeppo, tot i que en Helmeppo pensava d'una altra manera. L'obsessió d'en Morgan amb el rang s'ha demostrat en la seva lluita contra en Ruffy, on, tot i no ser capaç d'aconseguir colpejar ni un cop l'home de goma, que no va acceptar la derrota.

Com a Capità de la Marina, en Morgan té control sobre els subordinats de menor rang i dels ciutadans. Que en gran mesura abusava d'aquesta autoritat per obtenir el que desitjava. Se'l va treure del seu rang i l'autoritat amb el temps. Durant les batalles, en Morgan usa una destral enorme instal·lada en el seu braç dret. També sembla tenir bona resistència, ja que és l'únic supervivent de l'ira d'en Kuro ja fa tres anys.

També té coneixement de les Fruites del Diable malgrat la seva raresa en l'East Blue.

Història Edita

Passat Edita

Fa tres anys, quan en Morgan era encara un simple oficial petit, ell i el seu equip van atacar als Pirates del Gat Negre, una nit, només per provocar l'ira del seu capità, en Kuro. En Morgan va ser l'únic supervivent a bord del seu vaixell, que el va deixar amb una fractura a la mandíbula i la pèrdua del seu braç. En Morgan va desafiar a en Kuro. No obstant això, en Morgan va sobreviure de les urpes mortals, i en Kuro el va utilitzar a en Morgan com a part del seu pla per escapar de la vida de pirata. En Morgan va ser hipnotitzat per en Jango en la creença que havia capturat a en Kuro, guanyant la seva fama immediata.

Arc del capità Morgan Edita

Capità Morgan

En Morgan preparant-se per batallar amb en Ruffy i en Zoro

Ell es va quedar a càrrec d'una base de la Marina a una illa. Com a infant de la Marina d'alt rang i famós, ningú s'atrevia a desafiar la seva autoritat, ni tan sols els seus propis homes.

Va canvia tot, quan en Ruffy va arribar a la ciutat per ajudar a en Coby a complir el seu somni, i per reclutar a en Roronoa Zoro per la seva tripulació. Després de que en Ruffy trenques accidentalment una estàtua recent acabada d'en Morgan, el capità es va enfurismar i van lluitar amb en Ruffy. En Morgan va ser derrotat per en Ruffy sense aconseguir tocar-lo ni un sol cop, tot i que va ser rematat per en Zoro perquè en Ruffy havia de lluitar amb en Helmeppo perquè tenia com a ostatge a en Coby.

La destinació d'en Morgan Edita

Fuga Morgan

En Morgan escapant-se, tenint com a ostatge a en Helmeppo

En Morgan va ser vist més endavant en una mini-saga, com un presoner en el vaixell del Vicealmirall Garp, on tant en Coby i en Helmeppo hi resultaven ser-hi. No obstant això, en Garp es va dormir i en Morgan li va fer una ferida al pit, i es va escapar del vaixell mitjançant l'ús del seu propi fill com a ostatge. En Helmeppo renegat d'ell poc després va tornar al vaixell de la Marina, deixant a en Morgan sol navegant en el mar.

Grans Batalles Edita

Referències Edita

  1. One Piece Manga - SBS Volum 6 Capítol 50 pàg. 124, l'Oda parla sobre els antics rangs d'en Morgan.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori