FANDOM

Mr. 10
Mr. 10
Informació
Nom japonès: Mr. 10 (ミスター・テン)
Nom anglès: Mr. 10
Nom català: Mr. 10
Primera aparició: One Piece Color Walk 2 (concepte)
Afiliació: Banda Baroque
Ocupació: Agent de Frontera de la Banda Baroque
Sobrenom:
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Doblatge català:
En Mr. 10 (ミスター・テン, Misutā Ten) és el company de la Miss Dimarts i un Agent de Frontera de la Banda Baroque.

Va ser mencionat per la Nefertari Vivi mentre explicava la jerarquia de la Banda Baroque.[1] Ni ell ni la seva companya han sortit a la sèrie, però existeix un concepte d'ells.[2]

Aparença Edita

Té els cabells llargs i despentinats amb una diadema. Porta una armilla, deixant al descobert un pit nu. Porta pantalons amb estrelles i un cinturó.

Personalitat Edita

Sent membre de la Banda Baroque se suposa que és fidel al cap de la organització, en Crocodile.

En Mr. 10 és el suficient fort per formar part de la Banda Baroque i ser Agent de Frontera, tot i que el seu rang indica que és tant fort com els Bilions.

Història Edita

En algun moment va entrar a formar part de la Banda Baroque i aconseguir el seu càrrec. No se sap res més d'ell, ja que no ha aparegut a la història.

Trivia Edita

Ell i la Miss Dimarts són els únics Agents de Frontera que no surten a la sèrie, però sí a un Color Walk, en aquest cas el segon.

Referències Edita

  1. One Piece Manga i Anime - Vol. 17 Capítol 155 i Episodi 91, La Vivi explica la jerarquia de la Banda Baroque.
  2. One Piece Color Walk 2 p.58, L'Oda ensenya un concepte d'en Mr. 10.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori