FANDOM

Mr. 11
Manga - Anime

En Mr. 11 a l'anime.

Informació
Nom japonès: Mr.11 (ミスター・イレブン)
Nom anglès: Mr. 11
Nom català: Mr. 11
Afiliació: Banda Baroque
Ocupació: Agent Frontera
Sobrenom: Mr. 11
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Doblatge català: Gal Soler
En Mr. 11 era un Agent de Frontera de la Banda Baroque. La seva companya, la Miss Dijous, no ha aparegut mai a la sèrie.

AparençaEdita

Cara Mr. 11.png

La cara d'en Mr. 11 vista de prop

És un home de baixa estatura, amb cabells llargs ondulats grisos. Té tatuatges del seu número a cada costat de la cara, i un gran barret de copa negre. Porta un abric blau fosc amb un coll gris i botons de color groc. Per sota, llueix una camisa inflada violeta i pantalons negres.

PersonalitatEdita

Va donar informació sobre la Banda Baroque sense voler, així que sembla que no pot guardar un secret molt bé. En Mr. 11 també sembla fàcil d'enganyar, com es pot veure quan l'Smoker l'enganya fent que reveli el secret de la Banda Baroque. També va confondre un grup d'agents Bilions per agents Milions, demostrant que no sap gaire sobre els membres de menor rang de la seva organització.

Habilitats i PodersEdita

En Mr. 11 era el suficient fort per formar part de la Banda Baroque i ser Agent de Frontera, tot i que el seu rang indica que no era molt més fort que els Bilions.

ArmesEdita

En Mr. 11 tenia la Kashu, una espasa de les 50 Ryo Wazamono. Quan va perdre amb la Tashigi, aquesta se la va quedar.

HistòriaEdita

PassatEdita

En algun moment va entrar a formar part de la Banda Baroque i aconseguir el seu càrrec. En una missió va ser capturat per l'Smoker a Renaisse.

Arc de Little GardenEdita

Apareix per primer cop en el vaixell de l'Smoker, després que aquest escoltés una conversació interceptada per un Cargol Telèfon negre en el que en Mr. 0 parlava amb un altre subordinat; la Tashigi diu que podria estar relacionat amb el seu nom ja que també era en número. En Mr. 11 intenta fingir que no sap res, però l'Smoker l'enganya i es descobreix que sí forma part de l'organització.

Arc d'AlabastaEdita

Quan un fet no vist fa que la tripulació, l'Smoker inclòs, deixin el vaixell, en Mr. 11 intenta alliberar-se'n. Sorprenentment, agents Bilions (subordinats dels Agents Oficials) pugen al vaixell. En Mr. 11, confonent-los per agents Milions (subordinats dels Agent de Frontera) els reclama que el deslliguin. Els Bilions revelen el seu rang i que estan al mateix nivell que ell, ja que els agents de rang per sobre el 10 no són gaire més forts que els Bilions.

Mellow Apunta Pistola A 11.png

En Mr. Mellow es prepara per disparar en Mr. 11

En Mr. 11 demana disculpes, però ja és massa tard, ja que no tenen intenció d'alliberar-lo. En Mr. Mellow s'acosta a en Mr. 11, li diu que si desapareix algú l'haurà de substituir i el dispara. Tot i que no es mostra la seva mort, el comentari d'en Mr. Mellow i la Tashigi dient a l'Smoker que ha estat assassinat ho confirma.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori