FANDOM

Mr. 9

En Mr. 9

Manga - Anime

En Mr.9

Informació
Nom japonès: Mr.9(ミスター・ナイン)
Nom anglès: Mr. 9
Nom català: Mr. 9
Afiliació: Banda Baroque (abans); Caça-recompenses
Ocupació: Agent Frontera (abans); Caça-recompenses
Sobrenom:
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Doblatge català: Àlex Messeguer
En Mr. 9 era un agent frontera de la Banda Baroque que feia parella amb la Miss Dimecres.

Aparença Edita

En Mr. 9 és un home de mitjana edat amb cabells taronja llargs. Porta una corona al cap i el seu número d'agent està escrit a les seves galtes. Vesteix roba reial verda amb una bufanda vermella, fent que sembli un príncep o un rei, encara que és fals.

Després de dos anys, els seus cabells són més llargs. Porta una bufanda diferent i més llarga, i s'ha esborrat els números d'agent de la cara. La seva roba també sembla diferent.

Personalitat Edita

La seva frase preferida és "Bye bye, baby"; les seves últimes paraules a la Miss Dimecres abans d'atacar a en Mr. 5 per protegir-la. Al contrari que els Agents Oficials, que creuen que l'amistat és un senyal de debilitat, en Mr.9 ha demostrat una gran amistat i fidelitat ja que va lluitar sacrificant-se per la seva vida per tal que la Vivi pogués fugir.

En Mr. 9 era prou capacitat per convertir-se en Agent de Frontera. El seu cos és bastant flexible i acrobàtic. Tot i així, les seves acrobàcies van ser inútils contra els Agents Oficials com en Mr. 5 i a enemics com en Zoro.

Armes Edita

En Mr. 9 porta dos bats d'acer, que juntament amb les seves acrobàcies, poden ser bastant poderosos. També amaga cordes d'acer per agafar els enemics, com ha demostrat fer amb en Zoro. També va utilitzar un bazooka durant la Saga de la Raboon, i una pistola quan va aparèixer.

Atacs Edita

Mr.9 contra Zoro.jpg

Home Run Amaga el Bat.

  • Nekketsu Nine Konjo Bat (熱血ナイン根性バット, Nekketsu Nain Konjō Batto, Hot Blooded Bat of Guts): Un parell de bats d'acer que, juntament amb les seves acrobàcies, creen un poderós atac a curta distància.
  • Home Run Amaga el Bat (カッ飛ばせ仕込みバット, Kattobase Shikomi Batto): El seu altre atac, fa servir la corda d'acer dins dels bats per subjectar l'oponent.

Història Edita

Mr. 9 i Miss Dimecres.png

La Miss dimecres i en Mr. 9 es preparen per matar a la Raboon.

Ell i la Vivi (coneguda com a Miss Dimecres en aquells moments) coneixen els Barret de Palla quan intentaven matar la Raboon per ser utilitzada d'aliment per la gent de Whiskey Peak. Els Barret de Palla els van portar a Whiskey Peak després que accidentalment perdessin el seu Log Pose.

Va lluitar juntament amb l'Igaram i la Miss Dimecres contra en Zoro. Després que la Vivi va ser exposada davant d'en Mr. 5 i la Miss Valentine, en Mr. 9 va tractar de detenir-los perquè es pogués escapar, ja que li havia agafat apreci després d'estar tant temps junts. Malauradament, en Mr. 5 va llançar un atac amb un moc explosiu, envinat en Mr. 9 al riu.

Dos anys després Edita

Miss Dilluns i Mr. 9 post timeskip.jpg

En Mr. 9 juga amb el seu nen mentre que la Miss Dilluns llegeix sobre els Barret de Palla.

Després del time-skip, en Mr. 9 es mostra sa i estalvi, encara vivint a Whiskey Peak. Va tenir un fill amb la Miss Dilluns i és vist jugant amb el nadó a l'aire amb els seus bats de beisbol.[1]

Grans Batalles Edita

Trivia Edita

  • En una enquesta de personatges, en Mr. 9 està actualment classificat com el 122 personatge més popular de One Piece.
  • La parella d'en Mr. 9 té un tema "teatral" amb danses i acrobàcies.

Referències Edita

  1. One Piece Manga - Vol. 64 Capítol 632: Després del teme-skip, segueixen vivint en Whiskey Peak amb la seva dona Miss Dilluns.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori