FANDOM

Article Destacat Ep! Aquest és el 35è Article Destacat.
"Nami" ha estat elegit entre els usuaris, per tant és un article d'interès.
Nami

Manga - Anime

Nami A Punk Hazard

Manga - Anime

Nami pre anime

Informació
Nom japonès: ナミ
Nom anglès: Nami
Nom català: Nami
Afiliació: Pirates del Barret de Palla; Pirates de l'Arlong[1] (abans); Pirates d'en Buggy (temp.); Pirates d'en Ganzack (pel., abans); Pirates del Lleó Daurat (pel., abans)[2]
Ocupació: Oficial; Pirata; Lladre;[3] Cartògrafa[1] (abans)
Sobrenom: "Gata lladre" (泥棒猫, Dorobō Neko?)[4]
Edat: 18 (debut)[5]
20 (timeskip)[6]
Aniversari: 3 de juliol[7]
Alçada: 169 cm[8]
170 cm (timeskip)[9]
Recompensa: 66.000.000Berrysymbol[10]
Doblatge català: Elisabet Bargalló
La "Gata lladre" Nami[4] és una pirata i l'oficial dels Pirates del Barret de Palla. Va ser el tercer membre de la tripulació i la segona a unir-s'hi, durant l'arc d'Orange Town.[11] Més tard, durant l'arc del Baratie, va trair i abandonar la tripulació temporalment, però hi va tornar per quedar-s'hi al final de l'arc d'Arlong Park, després que és revelés el seu passat i les seves vertaderes intencions.[12]

Després de l'incident d'Enies Lobby, va adquirir una recompensa de 16.000.000Berrysymbol. [4] Actualment, està viatjant pel Nou Món amb la seva tripulació i la seva recompensa ha augmentat fins els 66.000.000Berrysymbol.[10]

Aparença Edita

Article principal: Nami/Galeria
Nami feliç

Primeres aparicions

La Nami és una noia jove, amb la pell clara i uns ulls marrons. El cabell taronja potent, el porta força curt, però suficientment llarg com per poder-se fer una trena. Normalment el porta deixat anar, amb un floc més llarg que penja de la seva orella esquerra cap avall. Porta un tatuatge a la part superior del braç esquerre per tapar-se l'antic de la Família Arlong, amb un disseny propi: un molinet i una mandarina, que representen l'hort de la seva mare adoptiva Bell-mère i el molinet que portava en Genzo, al qual considera com un pare. Al canell esquerre porta el Log Pose i un braçalet d'or que li va regalar la Nojiko, la seva germana.

La Nami és una dona molt prima i molt atractiva, amb una estreta cintura i el pit gran. Segons l'Oda, la seva alçada és d'1,69 m. amb unes mesures de 95-55-85. A més, no és proporció a la mida del seu cos, ja que té unes cames molt llargues que, juntament amb la proporció de dona, es van anar establint de mica en mica a mesura que avançava la història, ja que en el principi tenia les cames més curtes i una proporció corporal diferent. L'Oda també va confirmar que sembla una gata, fa olor de mandarines i diners, i el color que la representa és el taronja.

És la membre de la tripulació dels Barret de Palla que va millor equipada; de fet canvia de roba a cada illa, com a mínim un cop i de vegades dos o més. Té un munt de roba que compra sovint amb la Robin quan van de compres, i també canvia en conseqüència, sovint en contrast amb els homes. Menys en les seves primeres aparicions, sovint utilitza sandàlies, faldilles molt curtes i vestits. Normalment combina les samarretes amb faldilles que tenen dos anells als costats i moltes de les seves samarretes porten paraules de quatre lletres com "MODE", "GOLD" o "EVIL", similars a la samarreta que portava la Bell-mère amb un "MACE" en ella. També sembla ser una fan de portar gargots i dibuixos de formes geomètriques a la roba.

Porta una forma de tacó per a cada saga, i mentre que cada vegada són més altes, no sembla que afectin a la seva forma de caminar.

Després de 2 anys, es deixa els cabells bastant més llargs, fins a mitja esquena, i els té una mica ondulats. De roba, sol portar la part de dalt d'un biquini, uns texans llargs amb un cinturó i unes sandàlies, a més del Log Pose i el seu braçalet.

Referències Edita

  1. 1,0 1,1 One Piece Manga i Anime — Vol. 8 Capítol 69 (pàg. 19) i Episodi 31, la Nami torna al seu poble com a membre de la tripulació de l'Arlong.
  2. One Piece Pel·lícula 10, la Nami s'uneix temporalment a la tripulació d'en Shiki.
  3. One Piece Manga i Anime — Vol. 2 Capítol 9 (pàg. 2) i Episodi 5, la Nami és introduïda com una lladre de pirates.
  4. 4,0 4,1 4,2 One Piece Manga i Anime — Vol. 45 Capítol 435 (pàg. 17) i Episodi 320, es revela la recompensa de la Nami després de l'incident d'Enies Lobby.
  5. SBS One Piece MangaVol. 4, pregunta d'un fan: Quina és l'edat d'en Ruffy, en Zoro, la Nami i en Shanks?
  6. One Piece Manga i Anime — Vol. 61 Capítol 598 i Episodi 517, hi ha hagut un salt temporal de dos anys a la història.
  7. SBS One Piece MangaVol. 15, pregunta d'un fan: Oda-sensei!! Hi he estat pensant molt... quan són els aniversaris d'en Ruffy, en Zoro, la Nami, l'Usopp i en Sanji? Diga'ns-ho!!
  8. SBS One Piece MangaVol. 10, pregunta d'un fan: Vull saber l'alçada de tots 5.
  9. SBS One Piece MangaVol. 69 (pàg. 66), es revela l'alçada després del timeskip.
  10. 10,0 10,1 One Piece Manga i Anime — Vol. 80 Capítol 801 i Episodi 746, es revelada la nova recompensa de la tripulació després dels incidents ocasionats a Dressrosa.
  11. One Piece Manga i Anime — Vol. 1 Capítol 8 i Episodi 5, la Nami s'uneix a en Ruffy.
  12. One Piece Manga i Anime — Vol. 6 Capítol 49 (pàg. 17) i Episodi 23, en Johnny i en Yosaku recorden les paraules de la Nami per en Ruffy, en Zoro i l'Usopp.

Navegació Edita

[v · e]
Pirates del Barret de Palla
Tripulació: Monkey D. Ruffy  •  Roronoa Zoro  •  Nami  •  Usopp  •  Sanji  •  Tony Tony Chopper  •  Nico Robin  •  Franky  •  Brook
Vaixells: Going Merry  •  Thousand Sunny
Aliats i companys de viatge
Habilitats
Habilitats de suport: Haki  •  Ultra Píndola
Articles relacionats
Termes: Supernova  •  Pitjor Generació