FANDOM

Article Destacat Ep! Aquest és el 35è Article Destacat.
"Nami" ha estat elegit entre els usuaris, per tant és un article d'interès.
Nami

Manga - Anime

Nami A Punk Hazard

Manga - Anime

Nami pre anime

Informació
Nom japonès: ナミ
Nom anglès: Nami
Nom català: Nami
Afiliació: Pirates del Barret de Palla; Pirates de l'Arlong[1] (abans); Pirates d'en Buggy (temp.); Pirates d'en Ganzack (pel., abans); Pirates del Lleó Daurat (pel., abans)[2]
Ocupació: Oficial; Pirata; Lladre;[3] Cartògrafa[1] (abans)
Sobrenom: "Gata lladre" (泥棒猫, Dorobō Neko?)[4]
Edat: 18 (debut)[5]
20 (timeskip)[6]
Aniversari: 3 de juliol[7]
Alçada: 169 cm[8]
170 cm (timeskip)[9]
Recompensa: 66.000.000Berrysymbol[10]
Doblatge català: Elisabet Bargalló

La Nami és una navegant altament efectiva al mateix temps que una brillant cartògrafa i oficial. Té una habilitat innata per sentir canvis en el clima i fins i tot pot predir l'aparició de ciclons a la Grand Line. També és una excel·lent lladre, ja pot robar sense que la víctima ho noti, aquesta és la raó del perquè li diuen "Lladre Gat".

La Nami no té tanta força física com altres membres de la tripulació, però això no vol dir que sigui feble, ja que ha resitit molts atacs. Podem dir que està per sobre la mitjana d'una persona normal, però ni de bon tros arriba a la força d'un personatge fort. Per aquest motiu s'havia d'amagar o esperar que algú la defensés quan les coses es posaven malament o hi havia alguna lluita amb un enemic poderós.
Per això li va demanar a l'Usopp que li fes una arma potent, perquè com ell, vol tenir l'orgull de lluitar i no dependre sempre dels altres sempre que hi hagi algun enemic.

Amb la força no pots fer res, però si fas servir el cervell no et guanyarà ningú. Aquesta és la nostra arma per lluitar

— L'Usopp ho explica a les instruccions del Clima Tact

Climatactanime

El primer Clima Tact

L'Usopp li fa el Clima Tact, una arma poderosa capaç de crear calor, fred i electricitat. Com que és una experta amb el clima sap com crear núvols de tempesta, miratges, vent, entre altres coses. Aquesta arma és molt poc comuna, i desconcerta molt als enemic, els quals no saben com, de cop i volta, pot aparèixer un núvol sobre seu. Per tant, la Nami en la seva lluita té un avantatge: l'element de sorpresa. En fer doble miratges entorn seu, en el moment en que l'enemic no enten què passa, és quan la ella ha d'atacar. Aquesta tàctica és una estratègia ben pensada per derrotar l'enemic, ja que no pateix cap dany corporal.
Clima-Tact Perfecte

Clima Tact Perfecte

Tenint aquesta arma, la Nami ja no necessita ningú que la protegeixi i, encara que a vegades tingui davant un enemic fort, sap com defensar-se.

En la seva infància i joventut la Nami es va especialitar en robar als pirates. Encara que aquesta és una manera molt perillosa per a obtenir diners, s'ha convertit en un lladre molt bona. Aquest talent el va demostrar en el seu comiat de Coco quan, sense que ningú ho notés, els va robar totes les carteres.

Armes Edita

Per més informació vegeu: Clima-Tact

Al principi ella utilitzava un bastó comú per defensar-se, i ho va seguir fent servir fins a l'inici de la saga d'Alabasta. Després, l'Usopp va inventar per a ella una arma anomenada "Clima Tact" que li permetia lluitar en una batalla al costat de la tripulació. La primera víctima d'aquesta arma, va ser Miss Primer de Gener, en un combat una mica estrany.

Nami temps de miratge

Temps de miratge de la Nami 2 anys després

Durant la Saga d'Enies Lobby, el Clima Tact de la Nami va patir una millora cap al Perfect Clima Tact (o Clima Tact Perfecte), feta per l'Usopp, utilitzant dials que van aconseguir a Skypiea. La nova arma és extremadament poderosa i és capaç de derrotar a un gran nombre de soldats i enemics poderosos, com la Califa del CP9 o un bon grapat de soldat de la marina. Això ha equiparat a la Nami amb els poderosos de la tripulació. Els seus atacs es basen en condicions meteorològiques. Després de dos anys, el perfecte clima tact passa a ser el Sorcery Clima Tact, amb noves tecnòlogies de l'illa del cel com la Weather Ball.

ReferènciesEdita

  1. 1,0 1,1 One Piece Manga i Anime — Vol. 8 Capítol 69 (pàg. 19) i Episodi 31, la Nami torna al seu poble com a membre de la tripulació de l'Arlong.
  2. One Piece Pel·lícula 10, la Nami s'uneix temporalment a la tripulació d'en Shiki.
  3. One Piece Manga i Anime — Vol. 2 Capítol 9 (pàg. 2) i Episodi 5, la Nami és introduïda com una lladre de pirates.
  4. One Piece Manga i Anime — Vol. 45 Capítol 435 (pàg. 17) i Episodi 320, es revela la recompensa de la Nami després de l'incident d'Enies Lobby.
  5. SBS One Piece MangaVol. 4, pregunta d'un fan: Quina és l'edat d'en Ruffy, en Zoro, la Nami i en Shanks?
  6. One Piece Manga i Anime — Vol. 61 Capítol 598 i Episodi 517, hi ha hagut un salt temporal de dos anys a la història.
  7. SBS One Piece MangaVol. 15, pregunta d'un fan: Oda-sensei!! Hi he estat pensant molt... quan són els aniversaris d'en Ruffy, en Zoro, la Nami, l'Usopp i en Sanji? Diga'ns-ho!!
  8. SBS One Piece MangaVol. 10, pregunta d'un fan: Vull saber l'alçada de tots 5.
  9. SBS One Piece MangaVol. 69 (pàg. 66), es revela l'alçada després del timeskip.
  10. One Piece Manga i Anime — Vol. 80 Capítol 801 i Episodi 746, es revelada la nova recompensa de la tripulació després dels incidents ocasionats a Dressrosa.

Navegació Edita

[v · e]
Pirates del Barret de Palla
Tripulació: Monkey D. Ruffy  •  Roronoa Zoro  •  Nami  •  Usopp  •  Sanji  •  Tony Tony Chopper  •  Nico Robin  •  Franky  •  Brook
Vaixells: Going Merry  •  Thousand Sunny
Aliats i companys de viatge
Habilitats
Habilitats de suport: Haki  •  Ultra Píndola
Articles relacionats
Termes: Supernova  •  Pitjor Generació

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori