FANDOM

Article Destacat Ep! Aquest és el 35è Article Destacat.
"Nami" ha estat elegit entre els usuaris, per tant és un article d'interès.
Nami

Manga - Anime

Nami A Punk Hazard

Manga - Anime

Nami pre anime

Informació
Nom japonès: ナミ
Nom anglès: Nami
Nom català: Nami
Afiliació: Pirates del Barret de Palla; Pirates de l'Arlong[1] (abans); Pirates d'en Buggy (temp.); Pirates d'en Ganzack (pel., abans); Pirates del Lleó Daurat (pel., abans)[2]
Ocupació: Oficial; Pirata; Lladre;[3] Cartògrafa[1] (abans)
Sobrenom: "Gata lladre" (泥棒猫, Dorobō Neko?)[4]
Edat: 18 (debut)[5]
20 (timeskip)[6]
Aniversari: 3 de juliol[7]
Alçada: 169 cm[8]
170 cm (timeskip)[9]
Recompensa: 66.000.000Berrysymbol[10]
Doblatge català: Elisabet Bargalló

Victòries i derrotes Edita

VictòriesEdita

La Nami ha vençut marines i pirates de baix rang, a dos oficials de la Banda Baroque, la Miss Valentine (parella d'en Mr. 5) al costat de la Vivi i la Miss Primer de Gener (acompanyant d'en Mr. 1), als germans del gran sacerdot Satori, Hotori i Kotori al costat d'en Gan Fall i a la Califa del CP9 a Enies Lobby. També va pegar al capità Nezumi per treure-li els diners de l'alliberament del seu poble. Fins i tot es va enfrontar durant un curt temps al déu Eneru a Skypiea desviant els seus atacs amb el seu Clima-Tact ja que va ser l'última supervivent del Joc de supervivència. També va derrotar l'Absalom (rematant-lo, doncs en Sanji ja l'havia vençut), va col·laborar en la derrota de l'Ozu, creant una pluja al voltant d'ell, va ajudar a vèncer el PX4. Va derrotar alguns dels Falsos Pirates del Barret de Palla, a diversos soldats de l'armada d'en Neptú, i a pirates i esclaus d'en Hody a l'Illa dels Tritons.

DerrotesEdita

La Nami és de les que menys derrotes té. Tot i això ha estat derrotada per: en Jango (per l'esquena), per en Bartholomew Kuma (2 vegades, una a Thriller Bark i una altra a l'Arxipèlag de Sabaody, encara que aquesta última era per salvar), en Kumadori va estar a punt d'assassinar-la, pel samurai Ryuma i per en Caesar Clown a Punk Hazard.

Curiositats Edita

Cop de Felicitat
  • En una ocasió, mentre ella i la Vivi es banyaven juntes en els banys d'Alabasta, la Nami va sorprendre alguns membres de la seva tripulació espiant-les. La Nami els va advertir que els cobraria una gran suma de diners i després va deixar caure la seva tovallola deixant-se veure nua per poder cobrar després. Un temps després, durant l'assalt a Thriller Bark, quan l'Absalom l'ataca a la banyera, l'Usopp i en Chopper es neguen a reconèixer que van presenciar l'atac per por que Nami els cobrés per veure-la nua.
  • La Nami té els cabells mitjanament llargs de color taronja, la pell clara i, com a dada curiosa és idèntica a l'Anne, una altra noia que participa en una història amb eb Ruffy, a la saga de Romance Dawn del manga, i fins i tot va fer servir la mateixa roba que la Nami a la saga d'en Buggy el pallasso.
  • Quan en Ruffy li va demanar a la Nami que es fes pirata amb ell, es va negar dient que odiava els pirates. Curiosament la Nami és el tripulant que més ha demostrat tenir l'actitud d'un pirata: beu i s'emborratxa, roba diners, mapes i documents i fins i tot en l'anime se l'ha vist amenaçar periodistes per diners.
  • L'únic que l'importa més que els diners són els mandariners de la seva mare Bellemere i segons Oda va dir que si algú en menjava, a part d'ella, el mataria.
    Nami sirena

    Nami sirena

  • La Nami, segons el que ha dit Oda, va néixer el 3 de juliol.
  • Segons el que ha dit Oda, si els Pirates del Barret de Palla fossin reals i de diferents països, la Nami seria de Suècia.
  • En un SBS es va revelar que Nami es banya cada dia.
  • A l'Episodi 528 es pot veure una sirena vestida amb la mateixa roba que la Nami i el mateix estil de pentinat.
  • A l'Illa dels Tritons, porta un cinturó amb la sivella en forma de Belly
    Cinturó Nami

    La sivella del cinturó.

    .
  • El seu grup sanguini és A+, tal com diu l'Oda al SBS 66.

ReferènciesEdita

  1. 1,0 1,1 One Piece Manga i Anime — Vol. 8 Capítol 69 (pàg. 19) i Episodi 31, la Nami torna al seu poble com a membre de la tripulació de l'Arlong.
  2. One Piece Pel·lícula 10, la Nami s'uneix temporalment a la tripulació d'en Shiki.
  3. One Piece Manga i Anime — Vol. 2 Capítol 9 (pàg. 2) i Episodi 5, la Nami és introduïda com una lladre de pirates.
  4. One Piece Manga i Anime — Vol. 45 Capítol 435 (pàg. 17) i Episodi 320, es revela la recompensa de la Nami després de l'incident d'Enies Lobby.
  5. SBS One Piece MangaVol. 4, pregunta d'un fan: Quina és l'edat d'en Ruffy, en Zoro, la Nami i en Shanks?
  6. One Piece Manga i Anime — Vol. 61 Capítol 598 i Episodi 517, hi ha hagut un salt temporal de dos anys a la història.
  7. SBS One Piece MangaVol. 15, pregunta d'un fan: Oda-sensei!! Hi he estat pensant molt... quan són els aniversaris d'en Ruffy, en Zoro, la Nami, l'Usopp i en Sanji? Diga'ns-ho!!
  8. SBS One Piece MangaVol. 10, pregunta d'un fan: Vull saber l'alçada de tots 5.
  9. SBS One Piece MangaVol. 69 (pàg. 66), es revela l'alçada després del timeskip.
  10. One Piece Manga i Anime — Vol. 80 Capítol 801 i Episodi 746, es revelada la nova recompensa de la tripulació després dels incidents ocasionats a Dressrosa.

Navegació Edita

[v · e]
Pirates del Barret de Palla
Tripulació: Monkey D. Ruffy  •  Roronoa Zoro  •  Nami  •  Usopp  •  Sanji  •  Tony Tony Chopper  •  Nico Robin  •  Franky  •  Brook
Vaixells: Going Merry  •  Thousand Sunny
Aliats i companys de viatge
Habilitats
Habilitats de suport: Haki  •  Ultra Píndola
Articles relacionats
Termes: Supernova  •  Pitjor Generació