Fandom

One Piece Català Wiki

Nami/Miscel·lània

< Nami

3.526pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share
Article Destacat.jpg Ep! Aquest és el 35è Article Destacat.
"Nami" ha estat elegit entre els usuaris, per tant és un article d'interès.
Nami

Manga - Anime

La Nami

Manga - Anime

La Nami

Informació
Nom japonès: ナミ
Nom anglès: Nami
Nom català: Nami
Afiliació: Pirates del Barret de Palla; Pirates de l'Arlong[1] (abans); Pirates d'en Buggy (temp.); Pirates d'en Ganzack (pel., abans); Pirates del Lleó Daurat (pel., abans)[2]
Ocupació: Oficial; Pirata; Lladre;[3] Cartògrafa[1] (abans)
Sobrenom: "Gata lladre" (泥棒猫, Dorobō Neko?)[4]
Edat: 18 (debut)[5]
20 (timeskip)[6]
Aniversari: 3 de juliol[7]
Alçada: 169 cm[8]
170 cm (timeskip)[9]
Recompensa: 66.000.000Belly[10]
Doblatge català: Elisabet Bargalló

Victòries i derrotes Edita

VictòriesEdita

La Nami ha vençut marines i pirates de baix rang, a dos oficials de la Banda Baroque, la Miss Valentine (parella d'en Mr. 5) al costat de la Vivi i la Miss Primer de Gener (acompanyant d'en Mr. 1), als germans del gran sacerdot Satori, Hotori i Kotori al costat d'en Gan Fall i a la Califa del CP9 a Enies Lobby. També va pegar al capità Nezumi per treure-li els diners de l'alliberament del seu poble. Fins i tot es va enfrontar durant un curt temps al déu Eneru a Skypiea desviant els seus atacs amb el seu Clima-Tact ja que va ser l'última supervivent del Joc de supervivència. També va derrotar l'Absalom (rematant-lo, doncs en Sanji ja l'havia vençut), va col·laborar en la derrota de l'Ozu, creant una pluja al voltant d'ell, va ajudar a vèncer el PX4. Va derrotar alguns dels Falsos Pirates del Barret de Palla, a diversos soldats de l'armada d'en Neptú, i a pirates i esclaus d'en Hody a l'Illa dels Tritons.

DerrotesEdita

La Nami és de les que menys derrotes té. Tot i això ha estat derrotada per: en Jango (per l'esquena), per en Bartholomew Kuma (2 vegades, una a Thriller Bark i una altra a l'Arxipèlag de Sabaody, encara que aquesta última era per salvar), en Kumadori va estar a punt d'assassinar-la, pel samurai Ryuma i per en Caesar Clown a Punk Hazard.

Curiositats Edita

Cop de Felicitat.jpg
  • En una ocasió, mentre ella i la Vivi es banyaven juntes en els banys d'Alabasta, la Nami va sorprendre alguns membres de la seva tripulació espiant-les. La Nami els va advertir que els cobraria una gran suma de diners i després va deixar caure la seva tovallola deixant-se veure nua per poder cobrar després. Un temps després, durant l'assalt a Thriller Bark, quan l'Absalom l'ataca a la banyera, l'Usopp i en Chopper es neguen a reconèixer que van presenciar l'atac per por que Nami els cobrés per veure-la nua.
  • La Nami té els cabells mitjanament llargs de color taronja, la pell clara i, com a dada curiosa és idèntica a l'Anne, una altra noia que participa en una història amb eb Ruffy, a la saga de Romance Dawn del manga, i fins i tot va fer servir la mateixa roba que la Nami a la saga d'en Buggy el pallasso.
  • Quan en Ruffy li va demanar a la Nami que es fes pirata amb ell, es va negar dient que odiava els pirates. Curiosament la Nami és el tripulant que més ha demostrat tenir l'actitud d'un pirata: beu i s'emborratxa, roba diners, mapes i documents i fins i tot en l'anime se l'ha vist amenaçar periodistes per diners.
  • L'únic que l'importa més que els diners són els mandariners de la seva mare Bellemere i segons Oda va dir que si algú en menjava, a part d'ella, el mataria.
    Nami sirena.jpg

    Nami sirena

  • La Nami, segons el que ha dit Oda, va néixer el 3 de juliol.
  • Segons el que ha dit Oda, si els Pirates del Barret de Palla fossin reals i de diferents països, la Nami seria de Suècia.
  • En un SBS es va revelar que Nami es banya cada dia.
  • A l'Episodi 528 es pot veure una sirena vestida amb la mateixa roba que la Nami i el mateix estil de pentinat.
  • A l'Illa dels Tritons, porta un cinturó amb la sivella en forma de Belly
    Cinturó Nami.jpg

    La sivella del cinturó.

    .
  • El seu grup sanguini és A+, tal com diu l'Oda al SBS 66.

ReferènciesEdita

  1. 1,0 1,1 One Piece Manga i Anime — Vol. 8 Capítol 69 (pàg. 19) i Episodi 31, la Nami torna al seu poble com a membre de la tripulació de l'Arlong.
  2. One Piece Pel·lícula 10, la Nami s'uneix temporalment a la tripulació d'en Shiki.
  3. One Piece Manga i Anime — Vol. 2 Capítol 9 (pàg. 2) i Episodi 5, la Nami és introduïda com una lladre de pirates.
  4. One Piece Manga i Anime — Vol. 45 Capítol 435 (pàg. 17) i Episodi 320, es revela la recompensa de la Nami després de l'incident d'Enies Lobby.
  5. SBS One Piece MangaVol. 4, pregunta d'un fan: Quina és l'edat d'en Ruffy, en Zoro, la Nami i en Shanks?
  6. One Piece Manga i Anime — Vol. 61 Capítol 598 i Episodi 517, hi ha hagut un salt temporal de dos anys a la història.
  7. SBS One Piece MangaVol. 15, pregunta d'un fan: Oda-sensei!! Hi he estat pensant molt... quan són els aniversaris d'en Ruffy, en Zoro, la Nami, l'Usopp i en Sanji? Diga'ns-ho!!
  8. SBS One Piece MangaVol. 10, pregunta d'un fan: Vull saber l'alçada de tots 5.
  9. SBS One Piece MangaVol. 69 (pàg. 66), es revela l'alçada després del timeskip.
  10. One Piece Manga i Anime — Vol. 80 Capítol 801 i Episodi 746, es revelada la nova recompensa de la tripulació després dels incidents ocasionats a Dressrosa.

Navegació Edita

[v · e]
Pirates del Barret de Palla
Tripulació: Monkey D. Ruffy  •  Roronoa Zoro  •  Nami  •  Usopp  •  Sanji  •  Tony Tony Chopper  •  Nico Robin  •  Franky  •  Brook
Vaixells: Going Merry  •  Thousand Sunny
Vehicles: Shiro Mokuba I  •  Mini Merry II  •  Submarí Tauró III  •  Rinoceront Negre FR-U IV  •  Tanc Llançador Braquio V  •  Franky Shogun  •  Shimashima Shopping  •  Karasumaru  •  Taru Tiger  •  Rocket Man  •  Tarumanma  •  Ma Ikkada
Aliats i companys de viatge
Habilitats
Habilitats de suport: Haki  •  Ultra Píndola
Articles relacionats
Termes: Supernova  •  Pitjor Generació

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori