FANDOM

Esbós.jpg
Article incomplet.png

Nefertari Titi
Manga - Anime

La Nefertari Titi

Informació
Nom japonès: ネフェルタリ・ティティ
Nom anglès: Nefertari Titi
Nom català: Nefertari Titi
Afiliació: Regne d'Alabasta
Ocupació: Reina d'Alabasta
Sobrenom:
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Doblatge català:
La Nefertari Titi va ser la mare de la Vivi i esposa del rei Cobra. Va morir entre setze i onze anys abans de l'actual història.

AparençaEdita

Vint-i-quatre anys abans del començament de la serie, la Titi tenia una aparença molt semblant a l'actual de la seva filla; les dues tenen els cabells blaus i ondulats (encara que la Vivi es fa una cua de vegades), cos esvelt, i ulls foscs. De fet, la Vivi se suposa que és la viva imatge de la seva mare, tant que quan s'estava vestint per la seva cerimònia de coronació, en Cobra quasi la confon amb la seva mare.

La Titi va ser vista portant una brusa morada, una rebeca blanca amb la vora rosa, un collar daurat, i un braçalet d'or.

En una fotografia que es va prendre un temps després del naixement de la Vivi, la Titi tenia els cabells recollits en un monyo. També portava arracades i una vestimenta diària reial.

HistòriaEdita

Fa vint-i-quatre anys, la Titi era viva, sis anys abans que nasqués la Vivi, amb l'Igaram i en Cobra mentre parlaven sobre la perillosa era que estaven a punt d'entrar.

Va morir quan la Vivi era petita. Ha estat morta per al menys onze anys ja que no hi era en els flashbacks de la Vivi.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori