Fandom

One Piece Català Wiki

Neko Neko no Mi (Model Lleopard)

3.526pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share
Neko Neko no Mi (Model Lleopard)
Neko Neko no Mi Model Lleopard.png
Informació
Nom japonès: ネコネコの実 モデル:豹 (レオパルド)
Nom anglès: Cat-Cat Fruit, Model: Leopard
Nom català: Fruita Gat Gat Model Lleopard
Primera aparició:
Significat: Gat
Classe: Zoan
Classe:
Usuari: Rob Lucci
La Neko Neko no Mi: model Lleopard és una fruita del diable de tipus zoan que permet a l'usuari transformar-se en un lleopard o híbrid. Com que el lleopard és un animal carnívor i a més molt veloç, a la forma híbrida i animal l'usuari assoleix més velocitat i força, tot i que la forma híbrida sembli molt pesada. L'usuari d'aquesta fruita és en Rob Lucci.

Fortaleses i debilitatsEdita

La major fortalesa d'aquesta fruita, com demostra en Lucci, és que l'usuari guanya més força física amb la forma híbrida o l'animal, tanta com el lleopard o més. La seva forma híbirda és molt gran, ja que supera en alçada i massa muscular a en Lucci. A més, si es combina amb tècniques de lluita com el Rokushiki, el poder de la fruita augmenta considerablement.

Forma animal Lucci.png

En Lucci mossegant en Ruffy.

Com va dir en Chopper, les transformacions de les fruites zoan que tornen a l'usuari un animal carnivor són més sanguinàries i, per tant, més capacitades per a la lluita. Els usuaris que es converteixen en aquests animals són més perillosos i poderosos en combats fisics: en la forma animal tenen més de potència i força que l'animal en què es transformen, i poden tenir funcions útils, com les urpes o les dents, per lluitar. Un exemple d'això és en Rob Lucci, que demostra totes aquestes habilitats amb totes les seves formes possibles. Segons en Lucci, aquest tipus de fruites son idònies per als combats físics cos a cos.

La fruita no presenta més debilitats que les típiques de les fruites del diable. 

UsosEdita

Els poders de la fruita, en Lucci els ha utilitzat per lluitar i assesinar. En particular, utlitza els poders de la fruita per augmentar el poder de les seves tècniques Rokushiki, ja que les seves qualitats físiques augmenten amb la forma híbrida. A diferència dels altres usuaris zoan, en Lucci utilitza aquesta fruita de forma més animal, com quan ataca en Ruffy com si fos la seva presa amb la forma de lleopard.

Les formes que ha mostrat en Lucci són quatre: les tres que otorga la fruita (la humana que és la seva forma normal, la híbirda i la lleopard) més una que pot assolir ell a través del retorn a la vida.

Forma híbridaEdita

Aquesta forma és la que més utilitza per lluitar, tot i que només contra contrincants forts. Quan assoleix aquesta forma, en Lucci duplica el seu tamany i la seva pell es torna com la dels lleopards. La seva cara és de lleopard, però amb boca i ulls humans, a més de conservar tot el cabell de la seva forma humana o fins i tot augmentant-lo. Les mans i peus són de lleopard i també li apareix la cua. Tot i això, al seu cos se li veuen els pectorals semblant als humans però més grossos.

El primer cop que apareix aquesta forma a l'anime, tot el cos del Lucci és groc, a la portada del volum 44 del manga en Lucci surt amb aquesta forma i la part interior del cos és blanca amb els pectorals de color carn. A l'episodi 300 torna a sortir amb el tors blanc perquè sigui igual que al manga.
Primera versió hibrida lucci.png
Primera aparició de la forma híbrida al anime
Lucci hibrid manga.png
Forma híbrida d'en Lucci al manga
Segona forma hibrida lucci.png
Segona aparició de la forma hibrida al anime

La força que té amb aquesta forma és superior a la humana i a la del lleopard ajuntant la de les dues, a més, tot i semblar tan pesat, és més àgil que amb la forma humana i que amb la forma de lleopard ja que, igual que amb la força, ajunta la de les dues. Així, amb aquesta forma les seves tècniques Rokushiki són molt més poderoses i té la cua com a cinquena extremitat, ja que la pot controlar com a tal, com quan agafa en Ruffy amb la cua per fer el seu millor atac amb les dues mans.

Forma animalEdita

Forma animal Lucci.png

La forma animal d'en Lucci

Aquesta forma és la més salvatge d'en Lucci. Amb aquesta forma, en Lucci es torna com un autèntentic lleopard, però tot i això té més potència i més força que un lleopard amb les urpes i les dents d'aquest. Normalment, amb aquesta forma en Lucci es treu l'americana per no perdre mobilitat. Tot i això, no necesita treure's els pantalons. Sembla que amb aquesta forma utilitzi el seu instint més animal. És l'unica forma amb la que no utilitza tècniques de Rokushiki ni pot utilitzar-les, ja que ha de canviar de forma per fer-ho.

Memòria de vida: paper d'altre egoEdita

Alter ego lucci.png

Quarta forma d'en Lucci.

Tot i que la majoria de fruites zoan només permeten tres transformacions, en Lucci, utilitzant el retorn a la vida, pot assolir una quarta transformació. És una nova variació de la forma híbirda, però menys forta i menys voluminosa. En aquesta forma en Lucci recupera la estatura humana, però conservant les caracteristiques de lleopard de la forma híbrida. Amb aquesta forma l'usuari guanya velocitat però perd força, per això no utilitza gaire aquesta forma. Tot i això si la victima és fàcil de vèncer, utilitza aquesta forma per acabar abans, ja que el seu poder Rokushiki és tan poderós que no té importancia si no té el màxim de poder. 

NavegacióEdita

[v · e]
Fruites del Diable
Paramècia
SBS: Samu Samu no Mi  •  Gero Gero no Mi  •  Ero Ero no Mi
Zoan
Lògia
Classe indeterminada
Farciment: Zuma Zuma no Mi

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori