FANDOM

Article Destacat Ep! Aquest és el 12è Article Destacat.
"Nico Robin/Habilitats i Poders" ha estat elegit entre els usuaris, per tant és un article d'interès.
Nico Robin

Manga - Anime

Robin timeskip

Manga - Anime

Robin anime pre

Informació
Nom japonès: ニコ・ロビン
Nom anglès: Nico Robin
Nom català: Nico Robin
Afiliació: Pirates del Barret de Palla; Banda Baroque (abans); Diables d'Ohara (abans); Exèrcit Revolucionari (temporalment)
Ocupació: Arqueòloga; Pirata; Vice-presidenta (Banda Baroque, abans)
Sobrenom: "Miss Tot Diumenge" (ミス・オールサンデー Misu Ōrusandē) o "Mis Diumenge"; "Nena endimoniada" (悪魔の子 Akuma no Ko); "La Llum de la revolució" (革命の灯 Kakumei no Tomoshibi)
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa: 130.000.000Berrysymbol[1]
80.000.000Berrysymbol[2] (abans)
Edat: 28 (debut)[3]
30 (Time-Skip)[4]
Aniversari: 6 de febrer[5]
Alçada: 188cm[6][7]
Doblatge català: Montse Puga; Anna Maria Camps (nena)
Fruita del Diable
Nom japonès: Hana Hana no Mi
Nom català: Fruita de la Flor-Flor
Significat: Flor
Tipus: Paramècia

Habilitats i PodersEdita

El seu estil de combat es basa en reduir i apressar l'enemic, així que ella normalment ha de trencar ossos tot i que també a vegades els hi llença coses, els tira a terra o els pega. Tambè es bastant bona estratega, gràcies als amplis coneixements que té sobre els enemics (sobretot sobre la Marina i el Govern Mundial) i no té pietat gràcies a que va estar fugint de la marina durant 20 anys tota sola.

Ja de petita té la seva recompensa de 79 milions de Berrysymbol per enfonsar 6 creuers de l'armada tot i que en realitat qui els va enfonsar va ser en Jaguar D. Saul i la recompensa és perquè sap llegir els Poneglyphs. Des de petita que ha estat fugint de tothom, això li dóna una gran habilitat per passar desaparcebuda i combinada amb l'habilitat de la fruita per poder espiar fa que es pugui escapar bastant fàcilment. També gràcies al fet de fugir sempre ha millorat molt les seves habilitats de supervivència, resistència i un instint de conservació. L'Aokiji va comentar que si hagués volgut s'haguérs pogut escapar del CP9 a Water 7, només es va deixar atrapar per evitar que la Buster Call caigués sobre la resta de companys.

Ella no té gaires habilitats ni resistència sobrehumana tot i que si que és una atleta per sobre de la mitjana amb una gran resistència com es veu per exemple en la lluita contra en Yama a Skypiea. Tot i que a simple vista pot semblar una persona fràgil pel seu aspecte físic és més forta del que sembla i amb poques forces pot trencar les parts dels cossos dels enemics. També és molt àgil i rapida maniobrant entre un grup de soldats de la marina entre els quals hi ha capitans mentre manté la formació "X" dels braços i sense patir cap dany abans d'executar el seu atac. La seva força de voluntat també és molt gran sent capaç de recuperar-se molt rapidament d'un gran xoc com per exemple quan en Gekko Moriah li roba l'ombra i ella en pocs minuts ja està desperta (una persona normal tarda 3 dies de mitjana) o com quan és la primera en despertar-se després de ser electrocutada per l'Eneru i poder ajudar als seus companys a posar-se a recer gràcies als seus poders tot i que també estava molt malferida.

No té por d'utilitzar la violència com a solució als problemes sent una persona que a la lluita no té pietat de ningú encara que li demanin que pari.

Com ja s'ha dit és molt hàbil espiant en part gràcies al poder de la fruita que permet fer florir ulls i orelles prop dels enemics sense que aquests se n'adonin. També és molt bona llegint les expressions facials i corporals de la gent per endevinar què estan pensant.

ArqueòlogaEdita

La Nico Robin és una arqueòloga experta. Que se sapiga és l'única persona viva capaç de llegir els Poneglyphs motiu pel qual és perseguida pel Govern Mundial. És també una gran coneixedora de la resta de la història sense contar el Segle Buit i de moltes de les cultures del món gràcies als seus estudis a Ohara quan era petita. A part del seu coneixement històric té un notable coneixement de les figures més importants de l'actualitat com en Moriah, en Shanks o en Dragon.

Fruita del DiableEdita

Article principal: Hana Hana no Mi
Hana hana

Poder de la Hana Hana no Mi

En algun moment de la seva infància i de forma fins ara desconeguda, es va menjar la fruita del diable Hana Hana no Mi (flor-flor en català), del tipus Paramècia, que permet a l'usuari fer florir en qualsevol superficie alguna part del seu cos (principalment mans). Aquest poder dóna a la Nico Robin un poder molt gran, ja que pot fer claus als enemics de lluny, també li permet volar 5 segons (fa sortir 100 braços a l'esquena en forma d'ales), després del Timeskip pot volar més temps,espiar als enemics si sap on són i ajudar als seus companys a desplaçar-se en cas que aquests es trobin molt dèbils fent florir peus a l'esquena d'aquets i així portar-los d'una manera més segura.

Amb el temps ha après a fer anar els seus poders de forma eficient fent el màxim dany amb el mínim esforç i sabent en quin moment els ha d'utilitzar. El punt feble és que tot el dany que pateixin les seves parts duplicades també el patirà ella.

Hana clon

La Robin clonada per ella mateixa

Aquesta fruita permet a l'usuari fer florir qualsevol part del seu cos a qualsevol lloc que ella sàpiga on és, ella pot florir fins a 100 parts a la vegada i pot florir fins a 200 cops segons l'Oda. Després del Timeskip ha millorat les seves habilitats de la fruita i ara fa florir 1.000 parts a la vegada i és capaç de crear fins i tot duplicats d'ella mateixa roba inclosa.

ArmesEdita

La Nico Robin no és aficionada a la lluita amb armes. Les uniques que s'ha vist portar eren un petit punyal que duia al cinturó quan era la Miss Diumenge en la seva etapa amb la Banda Baroque per tal de provar de matar en Crocodile en cas de necessitat i també unes pistoles durant els seus intents d'assasinat a l'Iceburg.

Referències Edita

  1. One Piece MangaCapítol 801 es revelada la nova recompensa de la tripulació després dels incidents ocasionats a Dressrosa.
  2. One Piece Manga i Anime — Vol. 45 Capítol 435 i Episodi 320, es revela la recompensa de la tripulació després de l'atac a Enies Lobby.
  3. One Piece Manga i Anime — Vol. 24 Capítol 218 i Episodi 130, la Robin diu que fa 20 anys en tenia 8.
  4. One Piece Manga i Anime- Vol. 61 Capítol 598 i Episodi 517, a la història hi ha hagut un salt de 2 anys.
  5. SBS One Piece MangaSBS Volum 25, Pregunta d'un fan: penses que el 6 de febrer podria ser un bon dia per l'aniversari de la Nico Robin?
  6. SBS One Piece Manga - SBS Volum 37, Pregunta d'un fan: Quines són les mides de la Nami i la Robin?
  7. One Piece Blue Deep Databook: Characters World, es revela que durant el Time-Skip no ha crescut.

Navegació Edita

[v · e]
Pirates del Barret de Palla
Tripulació: Monkey D. Ruffy  •  Roronoa Zoro  •  Nami  •  Usopp  •  Sanji  •  Tony Tony Chopper  •  Nico Robin  •  Franky  •  Brook
Vaixells: Going Merry  •  Thousand Sunny
Aliats i companys de viatge
Habilitats
Habilitats de suport: Haki  •  Ultra Píndola
Articles relacionats
Termes: Supernova  •  Pitjor Generació

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori