FANDOM

Nikyu Nikyu no Mi
Nikyu Nikyu no Mi
Informació
Nom japonès: ニキュニキュの実
Nom anglès: Paw-Paw Fruit
Nom català: Fruita Tou de Pota Tou de Pota
Primera aparició:
Significat: Pota
Classe: Paramècia
Classe:
Usuari: Bartholomew Kuma
La Nikyu Nikyu no Mi és una fruita del diable de tipus paramècia que permet a l'usuari desviar qualsevol cosa, tant éssers vius com el mateix aire, que entra en contacte amb uns coixinets amb forma de petjada d'ós que té l'usuari a les palmes de les mans, i enviar-ho lluny seu a una alta velocitat. L'usuari d'aquesta fruita és en Kuma.

Fortaleses i debilitatsEdita

El poder de desviar-ho tot amb les mans, el poder de la fruita del diable tous de pota.

— En Kuma desvetllant el seu poder als pirates del barret de palla.

Kuma desviant un atac d'en Zoro

En Kuma desviant un atac d'en Zoro amb les mans.

La principal fortalesa de la fruita, com demostra en Kuma, és la capacitat d'emputxar i desviar practicament tot el que toquen els seus palmells, això inclou tant coses físiques com persones o objectes com el mateix aire, la sensació de dolor o els fantasmes creats per la fruita Horo Horo. Aquest poder ofereix al usuari una gran avantatge en batalla ja que és capaç de fer rebotar tots els atacs dirigits a ell o enviar contra els enemics potents tocs d'aire a grans velocitats, cada impacte que produeix l'usuari amb les seves mans és amb forma de tou de pota, tant el rastre que deixa al material on impacte com, en els materials intangible, l'aspecte és com de bombolles en aquesta forma.

Kuma treient dolor al Ruffy

En Kuma treient tot el dolor i cansament d'en Ruffy.

La fruita també permet enviar objectes o persones pels aires a gran velocitat durant 3 dies i 3 nits cap a la direcció que l'usuari vol tot i que no sap segur si arribarà al lloc que l'usuari desitja. Si toca a un grup de gent només els transporta uns metres. L'usuari també es pot transportar a si mateix a la velocitat de la llum i així esquivar cops i situar-se en llocs estretegics per atacar.Per fer servir el seu poder l'usuari necessita els tou de pota que té als palmells de les mans, per això no pot tenir cap objecte a les mans ni que aquestes estiguin cobertes. Per tant mentre l'usuari és capaç de desviar els atacs, només pot fer-ho a través de les seves pròpies mans, si les mans de l'usuari estan ocupades en una altra cosa rebrà dany d'un atac que podria haver estat evitat d'una altra manera. A més d'això la fruita té les debilitats comunes de les fruites del diable.

Usos Edita

Nikyu nikyu no mi

En Kuma atacant amb aire comprimit.

En Kuma utilitza els poders de la fruita del diable per una gran varietat de motius. Generalment els utilitza pel combat, tant per evitar atacs contra ell com per atacar als seus enemics, generalment amb l'aire que l'envolta enviant-lo a gran velocitat, sent un atac molt potent d'aire comprimit.També utilitza el poder de la fruita per viatjar sense necessitat de vaixell, o per enviar als seus rivals a diferents destinacions protegits per una bombolla en forma de tou de pota que el protegeix de diferents cops i de l'impacte del aterratge per exemple.

A més, en Kuma ha utilitzat el seu poder per extreure tot el dolor del cos d'en Ruffy i transmetre'l al Zoro i posar-lo a prova fent que aquest aguantes el dolor extret. En els videojocs s'ha vist en Kuma utilitzant aquesta ultima tècnica per extreure's el seu propi dolor i recuperar-se de la fatiga i sentir-se ple d'energia.

tècniques Edita

Les tècniques que es coneixen d'aquesta fruita gràcies en Kuma són:

  • Bomba tou: és una tècnica que consisteix en empenyer aire a la velocitat de la llum, així es crea una ona expensiva que penetra a tot arreu, l'efecte és més poderós que el d'una bomba normal. El primer cop que es veu és per tirar a terra en Franky a Thriller Bark.
Explosió Ursus Shock

En Kuma utilitzant el seu poder en forma de bomba.

  • Explosió ursa: és una tècnica que consisteix en acumular aire gràcies als seus tous de pota fent una gran bombolla i després comprimir tot aquest aire fins al punt de convertir la gran bombolla en una petita bombolla que cap al palmell d'una mà. Aquesta bombolla com porta tant d'aire comprimit és prou destructora com per destruir tota l'illa de Thriller Bark o tirar a terra a l'Ozu Jr. El primer cop que es veu és a Thriller Bark contra tots els supervivents a la lluita contra en Moria.

Trivia Edita

  • És la única fruita que permet transportar persones a qualsevol part del món, sent la fruita amb el major marge d'acció de totes.
  • En els videojocs es dona a entendre que en Kuma pot extraure's a si mateix el dolor, no se sap si això també passa a la història canònica.

NavegacióEdita

[v · e]
Fruites del Diable
Paramècia
SBS: Samu Samu no Mi  •  Gero Gero no Mi  •  Ero Ero no Mi
Zoan
Lògia
Classe indeterminada
Farciment: Zuma Zuma no Mi

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori