Fandom

One Piece Català Wiki

Ninjin

3.530pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share
Ninjin

En Ninjin

Manga - Anime

En Ninjin

Informació
Nom japonès: にんじん
Nom anglès: Ninjin o Carrot
Nom català: Ninjin
Afiliació:
Ocupació:
Sobrenom:
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Edat: 9
11 (després del timeskip)
Doblatge català:

En Ninjin (にんじん, Ninjin) era un membre de la Companyia de l'Usopp abans que l'Usopp s'unís als Pirates del Barret de Palla.

Aparença Edita

En Ninjin és un nen amb pigues i amb cabells punxeguts de color lila que li cobreixen els ulls. Porta un barret vermell amb un borrissol a la punta i el Jolly Roger de la Companyia de l'Usopp al davant. Porta un jersei negre, una faixa de color marró vermellós, pantalons taronges i sabates de color marró fosc.

Dos anys després ha crescut i els seus cabells semblen ser menys punxeguts que abans. Ara vesteix una jaqueta de color clar amb caputxa i botons. També porta pantalons pirates negres i botes fosques.

Personalitat Edita

És molt lleial a l'Usopp i molt valent, enfrontant-se cara a cara amb en Jango per defensar la Kaya. Quan sigui gran té el somni d'obrir un bar.

Durant el combat contra els Pirates del Gat Negre utilitza una paella com a arma.

Història Edita

Arc d'en Kuro Edita

La Companyia de l'Usopp es va formar cinc anys abans de l'inici de la història. En Ninjin, en Tamanegi i en Piiman es van unir a l'Usopp per dir mentides durant tot aquest temps. En Ninjin apareix a Syrup per primera vegada quan els Pirates del Barret de Palla arriben al poble. L'endemà els membres de la Companyia de l'Usopp assistiran la Kaya quan aquesta s'escapi del capità Kuro, que intenta matar-la. Això ho fan sobretot corrent i amagant-se d'en Jango, a qui en Kuro envia per fer que la Kaya li ho deixi tot en herència a ell. Desprésd e la derrota d'en Kuro, la Companyia de l'Usopp es dissol quan l'Usopp decideix convertir-se en un autèntic pirata. Els membres de la companyia decideixen mantenir viu l'esperit del seu capità seguint amb les mentides sobre l'arribada de pirates.

El Paradís de Ball d'en Jango Edita

Després que l'Usopp marxi amb en Ruffy, en Ninjin, en Tamanegi i en Piiman troben en Jango al seu poble i el persegueixen i l'obliguen a fugir.

Arc després d'Enies Lobby Edita

En Ninjin, en Tamanegi, en Piiman i la Kaya tornen a aparèixer després dels fets d'Enies Lobby, extasiats per la nova recompensa de l'Usopp. Tot i que el nom del cartell és "Sogeking" i que duu una màscara, el poden reconèixer pel seu nas.[1]

Des de les cobertes del món Edita

En Ninjin comenta les notícies sobre el retorn dels Pirates del Barret de Palla amb els seus amics.

Trivia Edita

  • El nom Ninjin significa literalment "pastanaga", i aquesta és la traducció que s'utilitza en la versió anglesa ("carrot").

Referències Edita

  1. One Piece Manga i Anime — Volum 45 Capítol 440 and Episodi 324, la Kaya i la Companyia de l'Usopp reconeixen l'Usopp en el cartell de cerca i captura.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori