Fandom

One Piece Català Wiki

Noble

3.526pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

La noblesa és un estat hereditari tradicional que existeix avui en molts països (principalment actuals o anteriors monarquies). El terme es referia originalment a les famílies o persones "conegudes" o "notables" (en llatí nobilis significa "conegut", "cèlebre").

Nobles a One Piece Edita

Els nobles no s'han de confondre amb els Nobles Mundials (Dracs celestials), ja que els nobles són persones restringides dels seus respectius regnes, mentre que els Nobles Mundials són les persones que són descendents dels Vint Regnes i viuen només a Mariejois on la condició de noble és universal.

La majoria dels nobles que es mostren en la sèrie s'han presentat com gent sense cor. En particular, els nobles de l'Arxipèlag Sabaody, que tenien por de estat amb l'Octy perquè temien una infecció i el van disparar sense remordiments, així com els nobles del Regne de Goa van decidir tenir la Terminal Gris i van cremar i disparar a la gent que hi viu que van tractar d'escapar perquè el regne havia d'estar net en la visita del Noble Mundial Sant Jalmack, amb l'esperança de fer un pas més en la seva condició de noble. També creuen que els "comuners" són ximples per raons fora del seu control, com va declarar un pare que li explicava a la seva filla que és com si fossin escombraries pel fet de no néixer com a nobles.

Molts nobles han demostrat ser molt covards, tot i la seva reputació temible, sovint tenen por a qualsevol amenaça de violència física. També sembla que es pensen que a la gent només els interessen els diners, perquè sovint intenten el suborn o suggereixen els diners com una forma de defensa i si això no funciona amenacen amb les conseqüències que podria causar fer-los mal. Creuen que una persona és boja si no accepta els diners o l'amenaça. En altres paraules, no tenen ni idea de com funciona el món real fora de les seves pròpies raons mesquines i egoistes. Un noble es converteix en un veritable noble als 18 anys.

En l'actualitat alguns dels pocs nobles que no han estat cruels són els governants del regne d'Alabasta, que realment es preocupen profundament pel seu poble malgrat les diferències en l'estat, arribant fins al sacrifici pel poble i fer explotar el seu propi castell. El Pare d'en Wapol i més tard el seu successor Dalton, també només es preocupaven del benestar del seu poble i són estimats. En Thalassa Lucas, un rei responsable, tampoc mostra arrogància. Sabo, que estava disgustat profundament per la forma d'actuar dels nobles, va voler que el seu estatus es revoqués, una altra representació principal del tipus de noblesa. Això passa també a l'Illa Tritó, en què Neptú, rei de l'illa, va venir personalment a agraïr als Pirates Barret de Palla el que havien fet.

Nobles
Nobles Mundials
Saint Roswald thumbnail.jpg Saint Charloss thumbnail.jpg Saint Shalulia thumbnail.jpg Saint Jalmack thumbnail.jpg Mjosgard Portrait.png
Sant Roswald Sant Charloss Sant Shalulia Sant Jalmack Sant Mjosgard
Pare d'en Mjosgard portrait.png Saruu thumbnail portrait.png Donquixot Doflamingo Portrait.png Corazon Portrait.png Donquixote Homing World Noble Portrait.png
Pare d'en Mjosgard Saru Donquixot Doflamingo (abans) Donquixot Rocinante
(abans) (mort)
Donquixot Homing
(abans) (mort)
Donquixote Matriarch World Noble Portrait.png
Esposa d'en Donquixot Homing
(abans) (morta)
Nobles Actuals
Nefertari Vivi Portrait.png Nefertari Cobra Portrait.png Thalassa Lucas portrait.png Dolton portrait.png Rei de Goa.jpg
Nefertari Vivi Nefertari Cobra Thalassa Lucas Dalton ??????
Rei Neptú Portrait.png Fukaboshi portrait.jpg Ryuuboshiportrait.jpg Manboshiportrait.png Shirahoshiportrait.png
Neptú Fukaboshi Ryuboshi Manboshi Shirahoshi
Antics Nobles
Nefertari Titi Portrait.png Wapol portrait.png Musshuruthumb.PNG Otohime portrait.png Pare d'en Wapol Portrait.png
Nefertari Titi Wapol Musshuru (Pel·lícula) Otohime Pare d'en Wapol
Rei de Lvneel thumbnail.png
??????
Altres Nobles
Nobles de Goa
Sabo portrait.png Stelly Portrait.png Outlook III Portrait.png Ahho Desunen IX portait.png Ahho Zurako portrait.png
Sabo Stelly Outlook III Ahho Desunen IX Ahho Zurako
Mare d'en Sabo Portrait.png
Mare d'en Sabo

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori