FANDOM

Nojiko

Nojiko Time-Skip

Manga - Anime

Nojiko

Informació
Nom japonès: ノジコ
Nom anglès: Nojiko
Nom català: Nojiko
Afiliació:
Ocupació:
Sobrenom:
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Doblatge català: Aida de la Cruz
La Nojiko és la germana adoptiva de la Nami, tot i que les dues no tenen relació de sang van ser criades conjuntament per la Bellemere.

Aparença Edita

El seu braç dret està cobert d'un tatuatge que se'l va fer perquè la Nami se sentia avergonyida del seu tatuatge de la familia del pirata Arlong. En el manga, també va donar el seu braçalet a la Nami. El seu pèl és de color blau-porpra utilitza brillantor labial rosa.

Personalitat Edita

Ella és un gran suport per la Nami, la seva germana adoptiva i és generosa amb Genzo, ja que ella i la Nami el tenen com un pare. A diferència de la seva germana, semblava que de petita es mantenia fora de problemes, tot i que pel que sembla tenia el costum de molestar als nens. A mesura que creixia també es va convertir en part responsable pel benestar dels altres de l'illa. Durant els anys que l'Arlong va estar a l'illa, tractava d'evitar que els altres lluitessin contra l'Arlong, mentre que la Nami treballava dur per aconseguir el seu tracte amb ell. La Nojiko no li agrada la gent que prefereixi morir abans de suportar els moments difícils encara que sigui un nen o una persona gran.

Història Edita

Passat Edita

NamiBellemereNojiko

La Bellemere protegint les nenes de l'Arlong

Ella tenia un passat tràgic en el qual, quan era una nena, tots al seu voltant van ser assassinats en una batalla entre pirates i marines. Després dels combats, la Nojiko va trobar a una nena que encara estava vivia i va començar a passejar fins que va trobar a la Bellemere.

Poc després, la Bellemere va salpar de la ciutat amb les seves dues fills i va arribar a casa seva durant una tempesta. Va lliurar a les dues nenes al metge del poble tot i que estava ferida. Per sorpresa dels vilatans, la Bellemere va anunciar que adoptaria de les dues nenes, la Nojiko i el nadó (que havia estat batejat com a "Nami" en aquell moment), fent feliç a la Nojiko. La seva vida juntes va ser una lluita perquè la Bellemere era pobre. Després de renyar a la Nami per dir que tant de bo l'hagués acollit una família més rica, la Nojiko va ser enviada per anar-la a buscar.

Aquest mateix dia l'Arlong va envair l'illa i va trobar la seva casa, i la Bellemere va tractar de defensar-se dels tritons. Quan se li va preguntar per la quota necessària per mantenir la vida, va resultar que tots els diners de la Bellemere havien de servir o per la seva vida o per la de les nenes. Al final va dir que aquells diners eren per les seves filles i l'Arlong li va disparar just al davant dels ulls de les seves dues filles.

La saga de l'Arlong Edita

En la història present, salva a l'Usopp i a en Chabo d'un tritó. Ella revela el passat de la Nami als Pirates del Barret de Palla a canvi que deixin l'illa. Després de tractar que el capità Rat, un oficial de la Marina que va tractar de robar els diners de Nami per comprar el poble no robés aquests diners a la Nojiko la van disparar a l'esquena. No obstant això, ella va sobreviure. Ella també va ajudar a treure a en Ruffy amb l'ajuda d'en Genzo de l'aigua després de que en Ruffy fos llançat al mar per l'Arlong amb els peus atrapats en un tros ciment.

Després d'Enies Lobby Edita

Ella és vista més tard després de que la Nami obtingues la seva primera recompensa, pel que sembla, contenta amb la idea que almenys somriu a la foto. Ella es confon amb el fet irònic que en Genzo s'indigna per la imatge en el cartell de la recompensa de la Nami, en la qual només portava un biquini, tot i que posseeix una còpia ampliada de la imatge.

Dos anys després Edita

Després de la tornada dels Barret de Palla, la Nojiko es veu a la tomba de la Bellemere amb en Genzo, en Chabo i en Nako. Ella i en Chabo vesteixen amb davantals amb el tatuatge de la Nami i una mandarina, el que suggereix que el va convertir en un negoci.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori