FANDOM

Noro Noro no Mi
NoroNoro.jpg
Informació
Nom japonès: ノロノロの実
Nom anglès: Slow-Slow Fruit
Nom català: Fruita Lent Lent
Primera aparició:
Significat: Lentament
Classe: Paramècia
Classe:
Usuari: Foxy
La Noro Noro no Mi és una fruita del diable de tipus paramècia que permet a l'usuari llençar un raig de fotons Noroma (unes partícules molt estranyes no enteses encara per els científics) que fan alentir tot el que hagi tocat el seu raig durant 30 segons, però si toca algun material reflector, el retorna i no afecta a aquest. L'usuari d'aquesta fruita és en Foxy.

Fortaleses i debilitatsEdita

Ja us explicaré jo el que ha pasat, ha sigut cosa dels fotons ganduls. Són particules reals però no s'en sap gran cosa. El cas és que quan el seu raig toca alguna cosa, tan si és animal com líquid com gas, tota la seva enrgia queda atrapada a dins i els seus moviments s'elenteixen durant una estona.

— En Foxy explicant la seva habilitat.

Raig gandul i mirall.png

El raig gandul afectant a en Foxy per un mirall que porta en Ruffy a la mà.

Segons en Foxy la major fortalesa d'aquesta fruita és la habilitat per poder llençar un raig de fotons de Noroma (d'aqui ve el nom), que encara estan estudiant els científics, que tenen la qualitat d'alentir (fins al punt d'estar quasi inmòbils) objectes, tant animats com inanimats o a les persones, també poden alentir només una part de la persona o objecte que toquen, ja que només s'alenteix la part que toca el raig, a més si el cos alentit rep cops la seva reacció serà més lenta i els notarà tots de cop quan torni a anar a velocitat normal.
El raig surt dels dits de l'usuari i aquests poden estar tapats, però com demostra la Nico Robin si els dits no estan en la posició correcte el poder no funciona.

Els fotons noroma poden ser reflectits en miralls o superficies reflectants que desvien aquests fotons cap a qualsevol direcció. La principal debilitat d'aquesta fruita és que l'usuari pot ser afectat per els seus propis rajos si s'exposa a ells fent que s'alanteixi durant 30 segons. A més l'usuari té que estar concentrat ja que si no és així (com quan la Nami i l'Usopp deprimeixen i animen en Foxy sense parar) l'usuari no pot utilitzar aquests rajos. Apart d'aixó l'usuari també es veu afectat per les debilitats comunes de les fruites del diable.

UsosEdita

Tot i que no se sap del tot com funcionen aquests rajos, en foxy els utilitza bàsicament per fer trampes i per donar-se un avantatge a les proves del Davy Back Fight frenant els oponents per donar ventatge al seu equip o ajudar-los a guanyar. Ajudat amb altres trucs aixó li asegura una ventatge en tots els Davy back Fight que convoca.

Tècniques Edita

En Foxy no te cap pauta per anomenar els seus atacs però només amb el nom saps perfectament com serà el seu atac. Els atacs coneguts són:

  • Raig gandul: És el seu atac estàndar. Consisteix en disparar un raig de llum que alenteix l'enemic (o altres objectes) durant 30 segons. El primer cop que es veu és a la prova del Davy Back Fiht a la cursa donut al voltant de l'illa contra la Nami, la Robin i l'Usopp.
    • Doble raig gandul.png

      Doble raig gandul

      Doble raig gandul: consisteix en llençar 2 rajos ganduls, un amb cada mà. El primer cop que es veu és a la prova roda que roda del Davy Back Fight a la ultima carrera contra tot l'equip.
    • Efecte mirall: és exactament igual que el raig gandul però aquest cop el fa contra un mirall per què aquest vagi a qualsevol direcció i indiscriminadament. El primer cop que es veu és en el combat contra en Ruffy.
  • L'atac de les 9 cues: És una tècnica que consisteix en alentir el oponent amb un raig gandul, i després atactar amb múltiples cops de puny al seu oponent. Després de que passin els 30 segons, l'oponent pateix l'impacte combinat de tots aquests cops al mateix temps. El primer cop que es veu és en el combat entre en Ruffy i en Foxy.
    • Allau de les 9 cues: és una tècnica identica a la d'abans però en aquest cas fa servir guants de boxe reforçats per fer més mal. El primer cop que es veu és en el combat contra en Ruffy.
      • Allau de mega tones de cops: és igual que l'anterior però amb molts més cops i molt més forts. El primer cop que es veu és en el combat contra en Ruffy.
  • Canonada de raig gandul: és una tècnica que consisteix en alentir les bombes de dins una canó i llençar-les en un mateix punt. Aquestes explotaran quan pasin els 30 segons. El primer cop que es veu és en el combat contra en Ruffy.
  • Espasa del raig gandul: és una tècnica que consisteix en fer una espasa feta d'aquests fotons la cual si et toca et deixa atrapat i immobil (o sigui que no alenteix si no que immobilitza) fins a la desaparició de aquesta als 30 segons. El primer cop que es veu és en el combat contra en Ruffy.
  • Lluitador Foxy:
    Esfera de miralls.jpg

    L'esfera de miralls d'en Foxy

    és una tècnica que consisteix en alentir una bala de canó i amb una fusta amb forma d'avió fer-la servir de veicle i aprofitar la velocitat de la bala  pasats els 30 segons per atacar amb més força i controlar el seu rumb. El primer cop que es veu és en el combat contra en Ruffy.
  • Bola de miralls magnificat: la deesa de les mil cares: és una tècnica que consisteix en tancar els que no volen ser afectats dins una boa de miralls, aquesta que començi a girar i disparar un raig gandul contra aquesta per que els rajos vagin a totes direccions sense que afectin als de dins. El primer cop que es veu és a per relentir a tots el pirates del Barret de Palla.

TriviaEdita

  • La forma en que posa els dits en Foxy per llençar els fotons és similar a la forma d'una guineu.
  • Una fan va preguntar a l'Oda que pasaria si en Foxy disparés un dels seus rajos al Mr. 4 i l'Oda va respondre imitant en Mr. 4 fent "Oh, merda" tan llarg que al escriure'l van tenir que reduir-lo a "oh, no" sense poder acabar el missatge per restriccions de pagina.
  • Degut a la semblança de la forma del raig de la fruita Mero Mero no Mi i el de la Noro Noro no Mi en Ruffy va confondre els rajos.
  • Aquesta fruita allivera fotons, igual que la Pika Pika no Mi els controla per el fet de controlar la llum, tot i que son oposades en lo relacionat amb la velocitat.

NavegacióEdita

[v · e]
Fruites del Diable
Paramècia
SBS: Samu Samu no Mi  •  Gero Gero no Mi  •  Ero Ero no Mi
Zoan
Lògia
Classe indeterminada
Farciment: Zuma Zuma no Mi

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori