Fandom

One Piece Català Wiki

One Piece (anime)

3.526pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share
Per altres usos d'aquest nom veure: One Piece (Desambiguació).
One Piece
One Piece
Informació
Emissió: 20 d'octubre de 1999 – Actualitat
Episodis: 756
Gènere: Acció, Aventura, Fantasia, Comèdia, Drama, Tragèdia.
One Piece (ワンピース Wan Pīsu?) és un anime produït per Toei Animation i emès per Fuji Television. El primer episodi es va estrenar al Japó el 20 d'octubre de 1999. S'han emès 756 episodis, 13 pel·lícules, 7 especials de TV i 3 OVAs.

ResumEdita

En Gol D. Roger va ser conegut com el Rei dels Pirates, el més fort i infame pirata que ha navegat mai per la Grand Line. La captura i la mort d'en Roger pel Govern Mundial va comportar un canvi per a tot el món. Les seves paraules abans de morir van revelar el lloc on estar el tresor més gran del món, el One Piece. Aquesta revelació va provocar la Gran Era dels Pirates, homes que somiaven amb el One Piece (que promet una infinitat de riqueses i fama), i en convertir-se amb el Rei dels Pirates.

Entra en Monkey D. Ruffy, un noi de 17 anys que es defineix com a pirata. Sense ser el típic pirata malvat, que saqueja pobles per diversió, en Ruffy és pirata per pura sorpresa; pensa en una excitant aventura i conèixer un munt de gent interessant, a més de trobar el One Piece. Seguint els passos del seu heroi de la infància, en Shanks, en Ruffy i la seva tripulació naveguen per la Grand Line, vivint grans aventures, descobrint misteris i lluitant contra malvats enemics, tot per aconseguir el One Piece.

Curiositats Edita

Enllaços externs Edita

Referències Edita

  1. Cost de Producció de One Piece.
  2. One Piece la sèrie TV més descarregada via BitTorrent

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori