FANDOM

Orange Town
Manga - Anime

Poble orange.jpg

Informació
Nom japonès: オレンジ の 町
Nom anglès: Orange Town
Nom català: Orange Town
Situació:
Clima:
Càrrega Log Pose:
Afiliació:
Població:
Orange Town és un poble construït fa quaranta anys. Els Pirates del Barret de Palla el van visitar durant l'arc d'en Buggy. Quan els Pirates d'en Buggy el van atacar, els vilatans van fugir cap a una muntanya. Però, quan en Ruffy va derrotar a en Buggy, la gent va tornar. També els va ajudar molt la bossa de diners que en Ruffy hi va deixar perquè poguessin reconstruir el poble (500.000 Belly).

Llocs importants Edita

La botiga Pet Food Edita

És una botiga de menjar per animals. El seu propietari era en Hocker. Després de la seva mort, en Shushu va decidir protegir-lo. En Mohji i en Richie la van cremar. Va aparèixer per primera vegada al Capítol 12 i a l'Episodi 6. Dos anys més tard, en Shushu va inaugurar una nova botiga de menjar per animals.

Drinker's Pub Edita

És el nom d'un bar. En Buggy i els seus van fer d'aquest bar el seu lloc de reunions. Va ser destruït quan en Ruffy va desviar una bala de canó d'en Buggy. Va aparèixer per primera vegada al Capítol 9 i a l'Episodi 5.

Història Edita

L'atac dels Pirates d'en Buggy Edita

Els Pirates d'en Buggy van obligar a els ciutadans a marxar de l'illa. Només l'alcalde Boodle i en Shushu es van quedar. Després de que en Ruffy i en Zoro derrotessin a els pirates, la pau va tornar a la ciutat.

Dos anys després Edita

Després del timeskip, en Shushu, en Boodle i en Poro van inaugurar una nova botiga d'aliments per a mascotes.

Els ciutadans Edita

Els ciutadans d'Orange Town
Boodleportrait.png
Chou-Chouportrait.png
Hocker portrait.png
Poro portrait.png
Boodle Shushu Hocker (mort) Poro

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori