FANDOM

Article Destacat Ep! Aquest és el 42è Article Destacat.
"Otohime" ha estat elegit entre els usuaris, per tant és un article d'interès.
Otohime
Manga - Anime

Otohime anime

Informació
Nom japonès: オトヒメ
Nom anglès: Otohime
Nom català: Otohime
Afiliació: Família Neptú; Regne Ryugu
Ocupació: Reina del Regne Ryugu
Sobrenom:
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Doblatge català:
La Reina Otohime (オトヒメ王妃 Otohime Ōhi) era un sirena carpa-daurada i va ser l'última reina del Regne Ryugu, l'esposa d'en Neptú i la mare d'en Fukaboshi, en Ryuboshi, en Manboshi i la Shirahoshi.

Aparença Edita

Portava el cabell lligat amb dos llaços, com la seva filla Shirahoshi, però més curt. Tenia les pestanyes gruixudes i allargades i feia servir un pintallavis.

Sempre s'ha vist vestida amb un quimono molt llarg amb el disseny de les escarpes d'una carpa, i una tela al voltant de les seves espatlles que surava darrere del cap, de la mateixa manera que els seus fills.

Com que la seva cua estava dividida en el moment de la seva mort podem intuir que la reina Otohime tenia com a mínim trenta anys.

Personalitat Edita

L'Otohime semblava tenir la ment oberta i intentava promoure l'amistat entre tritons i gyojins amb els humans. Va dir que, encara que la morfologia és diferent, comparteixen el mateix sol i va afirmar que els Homes-Peix i els tritons no han de jutjar a tots els humans pels pocs que vénen a l'Illa Tritó per segrestar i vendre'ls com esclaus.

Com que creia en la distància entre les persones, preferia anar directament al carrer a fer els seus discursos que no fer-los des del palau preparats anteriorment. Sempre mirava i buscava el benestar del seu poble i era capaç de pegar a un lladre per haver robat fins que aprengués la lliçó pel seu bé. Pensa i evita sempre el cicle del patiment, ja que si un roba perquè anteriorment ha robat només està continuant aquest cicle, i és capaç de pegar-lo fins que ho entengui. La seva vocació i preocupació pel seu poble l'ha convertit en una reina molt popular entre els ciutadans de l'Illa Tritó. També va ser molt encoratjadora, dient-li a un lladre que ella creia que podia canviar la seva vida.[1] Malgrat tota aquesta vocació, no va ser suficient perquè molts ciutadans firmessin en la recollida de firmes que organitzava per aconseguir que els tritons poguessin viure a la superfície.

Tot i que a penes va tenir cap èxit, ella es va mantenir persistent i mai va deixar de creure en la coexistència. També va ser molt audaç, quan va acompanyar un Noble Mundial a la superfície a fi de demostrar al seu poble que la superfície no ha de ser un lloc temut.

Otohime moc

L'Otohime pegant a un nen per portar un moc penjant del nas.

Semblava que tenia uns canvis d'humor molt bruscs, passant d'estar enutjada, a trista, a tenir esperança en només qüestió de minuts. També era una mica compulsiva i peculiar, com quan es va veure que li feia una bufetada a un nen pel seu bé per portar mocs penjant d'un sol forat, afirmant que portar mocs penjant en un forat fa d'idiota i si n'ha de portar que sigui als dos forats. Això, però, no sembla aplicar-ho als seus propis fills, si més no a la seva filla Shirahoshi (encara que ella era un nadó aquell moment).

Relacions Edita

Família Edita

Mare i fills

Otohime i els seus fills

Otohime estimava la seva família i ells l'estimaven també. Tot el que ella volia era un futur brillant per als seus fills. El seu marit, Neptú, fins i tot li concedia dels seus desitjos.

Illa Tritó Edita

L'Otohime sempre buscava el benestar dels seus ciutadans. Ella se'ls estimava molt i ells l'apreciaven i l'estimaven també. Es preocupava tant pels ciutadans que va aturar a un lladre perquè estava fent lo incorrecte, i el va animar a canviar. Va tractar d'eliminar la barrera entre la gent i la reialesa apareixent personalment per fer els seus discursos, per tal de millorar les relacions interpersonals.

L'Otohime tenia, o almenys ho semblava, una velocitat increïble i uns grans reflexos, ja que ella va ser capaç d'atrapar a un lladre amb facilitat, com la característica natural de les sirenes de les nedadores més ràpides del mar. Tot i això el seu cos era més feble que el d'una persona mitjana, com es pot veure com la mà queda ferida greument amb una complexa fractura després de colpejar al lladre. Malgrat això el lladre va resultar ferit de forma visible, i fins i tot l'Otohime amb la mà greument ferida seguia colpejant al lladre, demostrant que tenia una gran resistència al dolor.

Haki Edita

Ella va néixer amb kenbunshoku haki, igual que l'Aisa. L'Otohime va predir la trajectòria d'unes bales disparades contra ella i les va esquivar amb els ulls tancats (ajudada de la seva velocitat i reflexos increïbles).[2]

Història Edita

Passat Edita

Otohime i el pirata Edita

La reina Otohime va ser una de les dues persones a l'illa dels Tritons que va intentar acabar amb la discriminació que sofria aquesta raça. L'altra era en Fisher Tiger.

Discurs Otohime

L'Otohime fent un discurs.

Apareix per primera vegada a la ciutat, perseguint a un lladre i pegant-lo, fent-se mal a la mà. Després de detenir-lo, comença un discurs sobre la mala reina que està sent per permetre que els habitants es vegin obligats a robar. Les seves paraules convencen al lladre, que vol començar una nova vida. Després, un noi amb un moc al nas s'hi apropa i ella li dóna una bufetada, dient que sortint-li el moc de només un forat del nas el fa sembla idiota.

Anava moltes vegades al poble per demanar signatures per apropar-se al humans però gairebé ningú signava, ja que tenien por dels humans. També ensenyava als nens coses sobre la superfície i els humans.

Després de la mort d'en Fisher Tiger, les seves esperances van augmentar. Cinc anys després, la reina va aconseguir mil signatures però la gent poc a poc va anar-les retirant fins que no en va quedar cap. Un dia, quan la reina estava borratxa, va fer un discurs molt commovedor als ciutadans de l'illa a través de la ràdio.

Otohime i el Noble Mundial Edita

Rescat Noble

L'Otohime salvant el Noble Mundial.

Després que els Pirates del Sol s'haguessin dividit, un vaixell amb un Noble Mundial anomenat Mjosgard va naufragar. Quan uns ex-esclaus membres dels Pirates del Sol anaven a matar-lo disparant-li, ella es posa al mig i atura la bala amb el seu cos. Després diu als seus ciutadans que no han de transmetre el seu odi cap als humans als nens. Mentrestant, el Noble la va agafar d'hostatge i va amenaçar en disparar-la. La Shirahioshi, sense voler, en veure que la seva mare estava en perill de mort, va invocar els reis dels mar, que va fer desmaiar al Noble Mundial a causa del xoc. Després va demanar a l'Aladdin que el curés.

Setmanes més tard, el Noble estava curat del tot i va marxar cap a la superfície. La reina Otohime, però, el va voler acompanyar tot i que tots els ciutadans i familiars hi estaven en contra. Va tornar amb l'esperada carta signada pels Nobles Mundials donant suport a l'ascensió dels tritons a la superfície. Després d'això, molts ciutadans van voler firmar.

MortEdita

Mort Otohime

L'Otohime abans de morir.

Un dia la caixa on es guardaven les signatures va començar a cremar. Durant la confusió, en Hody va disparar al cor de la Reina Otohime. De seguida els guàrdies van començar a buscar el culpable i els seus fills van apropar-se a ella. En el seu últim alè de vida els va recordar la promesa de protegir a la Shirahoshi i els va dir que, sigui qui sigui el seu assassí, no li guardin rancor. En veure que la princesa s'estava alterant i que aviat els Reis del Mar vindrien, en Manboshi i en Ryuboshi van fer broma per fer-la parar de plorar. Això va fer somriure a la seva mare mentre moria.

Després de la seva mort, en Hody va fingir trobar l'assassí de l'Otohime, el qual era un humà. En Jinbe va decidir amagar-ho, per no embrutar els ideals de la difunta reina. En Hody, però, no li va fer cas i va mostrar el suposat assassí a l'illa.

Funeral Otohime

El funeral de l'Otohime.

El seu funeral va tenir lloc al Bosc Marí, on la Shirahoshi no hi va poder assistir a causa de l'assetjament d'en Vander Decken IX. Després de l'enterrament, els seus fills van decidir continuar amb els ideals de l'Otohime i seguir recollint firmes.

Arc de l'Illa dels Tritons Edita

Després del time-skip, es veu en Jinbe a la seva tomba. Després, arriba la Shirahoshi amb en Ruffy, que per primer cop pot anar a veure el lloc on està enterrada la seva mare.

Fumi-e

Un ciutadà veient-se obligat a trepitjar el seu retrat.

Durant els successos de la guerra civil provocada pels Nous Pirates Home-Peix, aquests obligaven als ciutadans a trepitjar un retrat fumi-e de l'Otohime. Els que s'hi negaven els mataven, per això molts ho van haver de fer.

A la Plaça Gyoncorde, en Hody Jones revela a tota l'illa que el veritable assassí de la Reina és ell, deixant sorprès a tots els habitants i a la família reial, menys a la Shirahoshi, que ho sabia perquè en Megalo ho havia vist i li havia explicat.

Referències Edita

  1. One Piece- Capítol 621, Otohime demostra molts cops la seva vocació pels ciutadans del seu regne
  2. One Piece- Capítol 621, en Neptú li explica al Ministre de l'Esquerra que l'Otohime va néixer amb Kenbunshoku Haki.

NavegacióEdita

[v · e]
Illa dels Tritons
Residents
Homes-Peix: Arlong  •  Hatchan  •  Chew  •  Kuroobi  •  Pisaro  •  Kaneshiro  •  Take  •  Shioyaki  •  Octopako  •  Jinbe  •  Hammond  •  Kasagoba  •  Hody Jones  •  Fisher Tiger  •  Ammo Knights  •  Dosun  •  Zeo  •  Daruma  •  Ikaros Much  •  Harisenbon  •  Junan  •  Papaneel  •  Togare  •  Gotan  •  Nuru  •  Tom  •  Hack
Tritons: Keimi  •  Hyouzou  •  Sirenes Medaka Quintuplets  •  Ishilly  •  Kairen  •  Hiramera  •  Seira  •  Mero  •  Lulis  •  Adele  •  Fillonce  •  Sora  •  Fukaboshi  •  Ryuboshi  •  Manboshi  •  Shyarly  •  Neptune  •  Ministre de la Dreta  •  Ministre de l'Esquerra  •  Shirahoshi  •  Den  •  Aladine  •  Otohime  •  Maria Napole  •  Luca  •  Meverly  •  Garcia
Animals: Pappug  •  Hoe  •  Megalo  •  Surume  •  Daidalos
Habilitats
Tècniques de lluita: Karate Home-Peix (Jujutsu Home-Peix)  •  Merman Combat  •  Merman Gujutsu  •  Rokutoryu  •  Hattoryu
Armes: Kiribachi  •  Kirisame
Altres: Haki  •  Esteroide d'Energia  •  Coral Bubbly
Articles relacionats
Arcs: Arc de l'Illa dels Tritons  •  Arc de Totland
Localitzacions: Regne Ryugu  •  Palau Ryugu  •  Cova Sirena  •  Coral Hill (Cafè Sirena)  •  Gyoverly Hills  •  Bosc Marí  •  Criminal Brand Company  •  Districte Home-Peix  •  Dojo Karate Home-Peix  •  Fàbrica de dolços  •  Plaça Gyoncorde  •  John's Candies Shop
Vaixells: Noè  •  Ryugu
Organitzacions: Shichibukai  •  Pirates del Sol  •  Pirates de l'Arlong  •  Pirates d'en Macro  •  Nous Pirates Home-Peix  •  Pirates Voladors  •  Pirates de la Big Mom  •  Pirates d'en Barbablanca
Altres: Esclavitud  •  Edward Newgate  •  Charlotte Linlin  •  Tamatebako  •  Princesa Sirena (Posidó)

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori