FANDOM

Esbós
Article incomplet

Pacifista
Pacifista Sabaody
Informació
Nom japonès: パシフィスタ
Nom anglès: Pacifista
Nom català: Pacifista
Afiliació: Marina
Ocupació: Cyborg
Sobrenom:
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Doblatge català:
Els Pacifistes són cyborgs creats pel doctor Vegapunk fets a la imatge del Shichibukai Bartholomew Kuma, que es va oferir voluntari per a ser el prototip. Segons en Sentomaru, la construcció d'un pacifista és tan o més costosa que la d'un buc de guerra.

Després del timeskip es dóna a entendre que el projecte ha anat avançant i millorant.

Història Edita

Els Pacifistes són esmentats per primera vegada durant el combat d'en Zoro contra en Bartholomew Kuma. Tal com va explicar el propi Kuma, el Dr Vegapunk ha fet a d'ell una màquina humana, un poderós cyborg capaç de llançar rajos per la boca i dotat d'una major resistència als atacs.

Pacifista PX-4

PX-4

No obstant això, a l'Arxipèlag Sabaody es revela que no només ha tornat al veritable Bartholomew Kuma en un cyborg, sinó que fins i tot ha fet unes còpies d'ell que posseeixen habilitats similars però no tan poderoses anomenats Pacifistes. Com que no existeixen en el món de One Piece dues fruites del Diable iguals, Vegapunk s'ha hagut d'adaptar als pacifistes una sèrie d'habilitats semblants a les d'en Bartholomew Kuma i de l'Almirall Kizaru.

Cada un dels pacifistes vistos fins ara tenen marcat el que sembla ser el seu número de sèrie, començant sempre amb les inicials "PX" seguides d'un nombre.

Són extremadament semblants al veritable Kuma, amb la notable diferència que cap d'ells porta la Bíblia que l'original Kuma sempre porta al braç.

Els Pacifistes apareixen per primera vegada a l'Arxipèlag Sabaody, alguns dels quals són:

  • Law i Kid contra en Kuma

    Pacifista VS Law i Kid

    PX-1: És el pacifista que acompanyava a en Sentoumaru. En Sentoumaru i el PX-1 van començar a atacar els malmesos Barret de Palla fins a la intervenció de l'Almirall Kizaru i posteriorment d'en Sylvers Rayleigh. Aquest pacifista és desaparegut pel veritable Bartholomew Kuma en el moment en què anava a atacar a l'Usopp.
  • PX-2: No se sap res d'ell, però és probable que s'hagi enfrontat als Supernoves Eustass Kid i Trafalgar Law després de l'incident a la Casa de Subhastes.
  • PX-3: El mateix cas que el del PX-2, possiblement sigui el que va atacar als també Supernoves Urouge, X Drake, Scratchmen Apoo i Basil Hawkins.
  • PX-4: El pacifista que va atacar als Pirates del Barret de Palla. Va ser derrotat després d'una llarga batalla per mitjà d'un atac combinat de tota la tripulació.
  • PX-5: Va aparèixer per primera vegada durant la batalla entre la Tripulació dels Falsos Barret de Palla i els infants de la Marina, al Groove 46. Finalment, va ser derrotat per en Ruffy.
  • PX-7: El mateix cas que el del PX-5, també es va enfrontar a la Falsa Tripulació del Barret de Palla. Va ser derrotat per mitjà d'un atac combinat d'en Zoro i en Sanji.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori