FANDOM

Pika Pika no Mi
Pika Pika no Mi.PNG
Informació
Nom japonès: ピカピカの実
Nom anglès: Glint-Glint Fruit
Nom català: Fruita de la brillantor
Primera aparició:
Significat: Llum
Classe: Lògia
Classe:
Usuari: Kizaru
La Pika Pika no Mi és una fruita del diable de tipus lògia que permet al usuari crear, controlar i transformar-se en llum i per tant també permet a l'usuari moure's a la velocitat de la llum i aprofitar les seves propietats de reflexió. L'usuari d'aquesta fruita és l'almirall Kizaru.

Fortaleses i debilitats Edita

Saps que la velocitat és pes? T'han donat mai un cop de peu a la velocitat de la llum?

— En Kizaru just abans de donar-li un cop de peu al Hawkins

Kizaru núvols del cel.png

En Kizaru disparant llum.

La principal fortalesa d'aquesta fruita, com demostra en Kizaru, és la capacitat de crear i transformar-se en llum. Això permet al usuari disparar la llum com si fossin raig làser, des de qualsevol part del seu cos, amb una gran potència que no disminueix amb la distància i que són difícils d'esquivar perquè van a la velocitat de la llum. A més, quan aquests raig impacten causen una gran explosió. Tot i això, a causa de que els atacs són de llum, només poden anar amb línies rectes, però es pot canviar la direcció del raig al reflectir-lo en vidres o miralls.

El poder d'aquesta fruita ha estat investigat pel Dr. Vegapunk i a partir de les investigacions, a sigut capaç de recrear tecnològicament els raig que produeix l'usuari en els Pacifistes. També ha utilitzat aquestes investigacions en Franky per introduir el raig al seu armament.

Marco vs Kizaru.png

En Marco i en Kizaru lluitant al aire.

Els reflexos del usuari són tant ràpids com la llum, fent impossible agafar-lo per sorpresa, al combinar aquesta propietat amb la capacitat de les fruites lògia per esquivar els atacs, és quasi impossible causar algun dany al usuari encara que es dispari una pistola a metres de distància d'ell. L'usuari també té la capacitat de viatjar a la velocitat de la llum, tot i això tarda uns segons en començar a desplaçar-se, i és capaç de reflectir-se a si mateix al lloc desitjat, però per fer això últim necessita primer fer un recorregut amb llum. També pot mantenir-se a l'aire per temps indefinit com demostra quan lluita contra en Marco. A part d'això, l'usuari és dèbil a les debilitats comunes de les fruites del diable.

Usos Edita

En Kizaru utilitza el poder de la fruita per desplaçar-se al a velocitat de la llum i pel combat, així augmenta la velocitat i potència dels seus cops de peu, o efectua dispars de llum amb propietats explosives o penetrants, com si la llum fos sòlida. També utilitza el poder de la fruita per encegar i atordir al rival a través d'un focus de llum potent davant els seus ulls.

Tècniques Edita

  • Mirall de 8 cares.gif

    Mirall de 8 cares.

    Mirall de 8 cares: És una tècnica que consisteix en llançar un raig de llum que va reflectint-se a les zones sòlides i per el qual l'usuari pot viatjar i atacar després. El primer cop que es va veure aquesta tècnica va ser quan l'Scratchmen Apoo intentava fugir.
  • Il·luminació celestial: és una tècnica que consisteix en disposar el dit índex i el mitjà en forma de ve baixa just davant els ulls del enemic i seguidament emetre un potent focus de llum per cegar-lo. El primer cop que es veu s'utilitza contra en Basil Hawkins. El nom de la tècnica no es diu ni en el manga ni al anime però si apareix a One Piece: Pirate Warriors.
  • Joia curva de 8 metres: És una tècnica que consisteix en crear una espasa amb partícules de llum amb la qual pot atacar al seu adversari. El primer cop que es va veure aquesta tècnica va ser quan va aparèixer en Silvers Rayleigh davant d'en Kizaru.
  • Mirall d'abast 8: És una tècnica que consisteix en ajuntar les mans i llançar raigs de llum per tot arreu que, quan toquen alguna cosa, exploten. Va ser vist per primera vegada quan en Kizaru volia atacar a l'Edward Newgate però l'atac va ser interceptat per en Marco.

Tècniques de videojocsEdita

  • Cova de roca celestial: És una tècnica que consisteix en disparar un raig làser massiu des de els peus en forma de mico. El primer cop que es veu és a One Piece: Gigant Battle.

Trivia Edita

  • En Kizaru es va menjar la fruita abans dels 46 anys, ja que va utilitzar el poder de la Pika Pika no Mi contra l'Arlong a l'Illa Foolshout.
  • És l'únic almirall que no ha utilitzat cap atac que faci referència al seu sobrenom.

Navegació Edita

[v · e]
Fruites del Diable
Paramècia
SBS: Samu Samu no Mi  •  Gero Gero no Mi  •  Ero Ero no Mi
Zoan
Lògia
Classe indeterminada
Farciment: Zuma Zuma no Mi

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori