FANDOM

Pirates Bèsties
Manga - Anime

Bandera Pirates Bèsties Anime

Informació
Nom japonès: 百獣海賊団
Nom anglès: Beasts Pirates
Nom català: Pirates Bèsties
Capità: Kaido
Recompensa: Almenys 1.222.000.000Berrysymbol
Vaixell:
{{{extra1titol}}}:
{{{extra2titol}}}:
Els Pirates Bèsties són una tripulació pirata que controla el Nou Món, liderats pel yonko Kaido.

HistòriaEdita

PassatEdita

En algun moment en el passat, en Kaido va formar els Pirates Bèsties. En algun punt durant els últims vint anys, en Kaido i la seva tripulació van derrotar en Moriah i la seva tripulació.

En algun moment en els últims quatre anys, van fer una aliança amb en Donquixot Doflamingo i en Caesar Clown per crear un exèrcit d'usuaris de Fruites del Diable tipus Zoan artificials.

Arc de MarinefordEdita

Quan es van assabentar que els Pirates d'en Barbablanca es dirigien a Marineford, els Pirates Bèsties van intentar interceptar-los perquè el seu capità pogués matar en Barbablanca. No obstant això, els Pirates del Pèl-Roig els van aturar.

Saga de l'Aliança PirataEdita

Arc de Punk HazardEdita

Quan van veure que en Caesar Clown havia sigut derrotat per en Monkey D. Ruffy, un home amb dos banyes va dir-li a un altre que informés en Jack del què acabava de passar. L'altre home estava espantat, però, tement el què passaria si el Jack s'involucrés.

Arc de ZouEdita

Liderats per en Jack de les tres Calamitats, uns quants Pirates Bèsties van arribar a Zou per buscar en Raizo el ninja. Van entrar en conflicte amb la Tribu Mink, els quals van derrotar fàcilment els Pleasures, fent que en Jack enviés els Gifters. En Jack i els Gifters aleshores van començar a lluitar contra els Mosqueters liderats per l'Inuarashi. Tot i això, quan el sol es va pondre, els Mosqueters es van veure obligats a retirar-se i els Guardians se'n van encarregar. El seu líder, en Nekomamushi, va descarregar amb molta força contra en Jack, i la batalla entre els Pirates Bèsties i els Guardians va començar.

Ducat de Mokomo Enverinat

Els Pirates Bèsties drets i triomfants sobre el Ducat de Mokomo.

La batalla va durar cinc dies, amb els Mosqueters i els Guardians canviant-se cada 12 hores. Amb el temps, els minks van aconseguir guanyar avantatge tot i que no van ser capaços de vèncer el mateix Jack. Finalment, en Jack es va cansar de lluitar i va utilitzar l'arma de gas d'en Caesar Clown, envoltant Zou de gas verinós. Amb els minks sotmesos fàcilment, els Pirates Bèsties van començar a massacrar els guerrers. En Jack va crucificar l'Inuarashi, en Nekomamushi i els guerrers més forts i els va torturar per saber la localització d'en Raizo. No obstant això, van tornar a quedar-se sense resposta ja que els minks van caure inconscients.

Mentre això succeïa, altres membres dels Pirates Bèsties van rebre les notícies que en Donquixot Doflamingo havia caigut.

Sheepshead vs Brook

Els Pirates del Barret de Palla lluiten contra els Pirates Bèsties.

El dia següent, en Jack va rebre la notícia de la caiguda d'en Doflamingo i va marxar de Zou per anar a rescatar-lo, deixant darrere alguns subordinats. Liderats pel cap de files dels Gifters Sheepshead, els pirates que quedaven van continuar terroritzant els supervivents i buscant en Raizo. Els Pirates del Barret de Palla liderats per en Sanji van arribar a l'illa i van començar a lluitar contra els Pirates Bèsties, evitant que en Sheepshead perseguís un mink. Els Pirates del Barret de Palla van aconseguir derrotar en Sheepshead, i els pirates que el seguien es van retirar. Cansats que en Raizo no apareixés després de tots els seus esforços, els Pirates Bèsties van decidir informar que en Raizo no es trobava allí, marxant de l'illa.

Mentrestant, en Kaido va intentar suicidar-se saltant d'una Illa del Cel i va aterrar a la base dels Pirates d'en Kid. Va sobreviure a la caiguda i es va preparar perquè en Doflamingo l'ajudés a començar la guerra més gran del món.

Uns dies després, en Jack va atacar el convoy de la Marina que escortava en Doflamingo. Encara que va poder enfonsar dos dels vaixells, finalment en Jack va ser abatut i declarat mort, tot i que no es va trobar el seu cos.

Jolly RogerEdita

La Jolly Roger de la tripulació és una calavera amb un os enmig del parell d'ossos creuats. La calavera té banyes similars a les d'en Kaido.

MembresEdita

Pirates Bèsties
Kaido portrait Jack Portrait Sheepshead Portrait Ginrummy Portrait
Kaido Jack Sheepshead Ginrummy
Subordinats
Scotch Drake portrait post
Scotch X Drake
Aliats
Donquixot Doflamingo Portrait Caesar Clown portrait
Donquixot Doflamingo Caesar Clown

OrganitzacióEdita

En Kaido, el capità, té control complet sobre la tripulació. Al seu costat hi ha tres éssers coneguts com les Calamitats. Un d'ells, en Jack, té l'habilitat de convertir-se en un mamut, garantint-li una immensa mida i força. En Jack té autoritat sobre els Gifters i els Pleasures. La tripulació té l'X Drake, un altre usuari d'una Zoan tipus Antiga com en Jack i un membre de la Pitjor Generació.

Una divisió dels Pirates Bèsties s'anomena Gifters, un grup liderat per en Sheepshead. Tots els Gifters tenen un parell de banyes negres. Sembla que han menjat una Fruita del Diable tipus Zoan, però a diferència dels Zoan normals, poden transformar els seus braços en diferents parts del cos de l'animal.

L'altre divisió són els Pleasures, que semblen soldats de peu i no sembla que tinguin trets animals. Cadascú porta un casc amb una banya, i somriuen sense importar la circumstància, fins i tot quan estan ferits.

Força de la tripulacióEdita

Els Pirates Bèsties estan liderats pel Yonko Kaido, fent-los una de les quatre tripulacions pirates més poderoses del món. En Donquixot Doflamingo, un antic Shichibukai i el líder d'una tripulació pirata increïblement poderosa, que normalment manté una actitud intrèpida, tenia molta por a en Kaido. En Kaido també va derrotar un altre Shichibukai, en Gekko Moriah, i va massacrar la seva tripulació. Van intentar atacar els Pirates d'en Barbablanca amb l'esperança de matar en Barbablanca, una cosa que molt pocs s'atrevirien, i es van acabar enfrontant amb els Pirates del Pèl-Roig. El Gorosei va declarar que eren una de les poques organitzacions que podria aturar en Barbanegra i la seva tripulació. Durant el timeskip, van formar una aliança amb els Pirates d'en Drake, una tripulació de la Pitjor Generació.

Com els altres Yonko, els Pirates Bèsties posseeixen territoris en el Nou Món, i s'ha vist que controlen amb puny de ferro i aturen qualsevol insurrecció.

La veritable força de la tripulació resideix a les seves connexions amb els baixos fons. Degut a l'aliança d'en Kaido amb en Donquixot Doflamingo i en Caesar Clown, tenien accés a les SMILEs per ajudar-los a formar un exèrcit de 500 usuaris de fruites del diable tipus zoan. També tenen accés a l'arma de gas verinós d'en Caesar, que van utilitzar per destruir la ciutat els minks.

Vaixells Edita

MamutEdita

Article principal: Mamut

El Mamut[1] (マンモス号 Manmosu-gō) era el vaixell que capitanejava en Jack. Era un gran vaixell pirata amb l'escultura del cap d'un mamut al capdavant.[2] En Jack hi va viatjar quan va provar de rescatar en Doflamingo de la Marina, sense èxit. Se sap, però, que van sobreviure a la batalla. Tot i això, va ser totalment destruït per l'elefant Zunisha quan en Jack va tornar a atacar Zou.[3]

Referències Edita

  1. One Piece Manga — Vol. 81 Capítol 808 (pàg. 4), es revela que el vaixell d'en Jack es deia Mamut.
  2. One Piece Manga — Vol. 80 Capítol 801 (pàg. 11), es veu el Mamut per primer cop.
  3. One Piece Manga — Vol. 82 Capítol 821, en Zunisha destrueix el Mamut.

NavegacióEdita

Tripulacions Pirates
Quatre Blues
East Blue: Pirates del Barret de Palla  • Pirates d'en Buggy  • Pirates del Gat Negre  • Pirates d'en Krieg  • Pirates Yes  • Pirates Tulipa  • Pirates Spade  • Pirates d'en Bluejam  • Barto Club
West Blue: Pirates del Tanc de Foc
North Blue: Pirates d'en Bellamy  • Pirates d'en Hawkins  • Pirates d'en Drake  • Pirates del Cor
South Blue: Pirates de la Bonney  • Pirates d'en Kid  • Pirates d'en Gyro
Grand Line
Paradís: Pirates Gegants d'Elbaf  • Aliança Saruyama  • Pirates d'en Foxy  • Pirates d'en Macro  • Pirates del Monjo Boig  • Pirates On Air  • Pirates d'en Caribou
Nou Món: Pirates d'en Barbablanca  • Pirates Rodants  • Pirates de l'Aranya Remolí  • Pirates del Sol  • Pirates Bells  • Armada Happo  • Pirates de l'A.O.
Shichibukai: Pirates Kuja
Yonko: Pirates del Pèl-Roig  • Pirates de la Big Mom  • Pirates d'en Barbanegra  • Pirates Bèsties
Anteriors
Dissoltes: Pirates de l'Alvida  • Companyia de l'Usopp  • Pirates Cuiners  • Pirates de l'Arlong  • Pirates d'en Wapol  • Pirates d'en Roger  • Pirates del Caramel  • Pirates del Lleó Daurat  • Pirates d'en Barbamarró  • Falsa Tripulació del Barret de Palla  • Nous Pirates Home-Peix  • Pirates Voladors  • Pirates d'en Donquixot
Morts: Pirates Rumbar  • Pirates Barrels
Altres
Origen Desconegut: Pirates d'en Roshio  • Pirates Hokahoka  • Pirates Eraser  • Pirates del Gripau Ullals  • Pirates del Gran Casc  • Pirates Acumate  • Pirates Espacials  • Armada Niho
No-Canònic: Pirates Galley  • Pirates d'en Ganzack  • Pirates d'en Banzai  • Trump Siblings  • Pirates del Desert  • Pirates d'en Zenny  • Pirates d'en Wetton  • Pirates Carbassa  • Pirates d'en Gasparde  • Pirates d'en Bayan  • Pirates Tearoom  • Pirates Mustache  • Pirates Red Arrows  • Pirates del Fènix  • Pirates Amigo  • Pirates Schneider  • Pirates Naguri  • Pirates d'en Simon  • Pirates Animals Marins  • Pirates d'en Breed  • Pirates del Món