Fandom

One Piece Català Wiki

Pirates d'en Buggy

3.526pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share
Pirates d'en Buggy
Buggy.gif
Informació
Nom japonès: バギー海賊団
Nom anglès: Buggy's Band of Pirates
Nom català: Pirates d'en Buggy
Capità: Buggy
Recompensa: De moment 20,000,000Belly
Vaixell: Big Top
{{{extra1titol}}}:
{{{extra2titol}}}:
Els Pirates d'en Buggy és una de les primeres tripulacions pirates a fer aparició. És una banda formada per una tripulació molt semblant a un circ. Ha estat una de les tripulacions pirates més dèbils, encara que ha aconseguit creuar la primera part de la Grand Line, cosa que altres pirates no han aconseguit.

El seu capità en Buggy s'ha separat de la seva tripulació des de l'inici de la serie dos cops però sempre ha aconseguit reunir-se de nou amb la seva tripulació amb algun membre nou, el primer cop que es separa de la banda s'hi uneix l'Alvida i després de la guerra el poder de la tripulació d'en Buggy ha augmentat desmesuradament ja que en Galdino i els Ex-Presoners d'Impel Down s'hi han unit.

Història Edita

A l'East BlueEdita

Els Pirates d'en Buggy es veuen per primera vegada destrossant una petita ciutat. Després d'una lluita són derrotats per en Ruffy, en Zoro i la Nami aquesta última aconseguint separar el cap, peus i mans d'en Buggy de la resta del cos i enviant-lo a volar. A través d'una sèrie d'aventures en Buggy coneix l'Alvida amb qui fa amistat i uneixen forces i es retroba amb la resta del seu cos i la resta de la tripulació. Segueixen els Pirates del Barret de Palla a Loguetown, on Buggy aconsegueix atrapar Ruffy a la plataforma d'execució per tal de matar-lo però abans que pugui tallar el cap una descàrrega elèctrica li cau a sobre atreta per la seva espasa destruint la plataforma i permetent escapar a Ruffy. Després de l'esdeveniment, els Pirates d'en Buggy segueixen els Pirates del Barret de Palla a la Grand Line però per una ruta diferent.

Quan la tripulació d'en Ruffy estaven a Jaya van ser vistos one es topen per casualitat amb Portgas D. Ace qui decideix ajudar-lo a buscar en Ruffy, aparentment sense adonar-se del seu objectiu. En Buggy és també conscient que l'Ace és el germà d'en Ruffy i que no li han de fer mal degut a la seva relació amb en Barbablanca.

A Impel Down Edita

Mentre busquen un tresor en una illa es fiquen en una cova sense ser conscients que era una base de la Marina i en Buggy és atrapat i enviat a Impel Down. Com a resultat, la resta de la tripulació es va veure obligada ser governada per l'Alvida, tot i que no ho van acceptar i se'n van anar. No obstant això, després d'una sèrie d'esdeveniments dins de la gran presó en Buggy es va escapar i gràcies al seu poder de convicció i enganys aconsegueix reclutar a molts dels criminals fugats, tots els quals són, en veritat, més poderosos que ell els quals estan encegats per la seva condició d'un dels antics aprenents del rei dels pirates i que ha estat abordat per Barbablanca i Shanks, dos Yonko, estan disposats a seguir-lo fins al final, formant així una nova tripulació per el pallasso pirata. Més tard en Buggy es reuneix amb el seu vell equip i amb la combinació de les tripulacions hi ha un augment de força i poder. Durant la festa de celebració de retrobament en Galdino rep una carta del Govern Mundial dirigida a en Buggy de la qual es desconeix el contingut tot i que deixa sorprès a en Galdino.

Membres Edita

Pirates d'en Buggy
Buggy portrait.png SexyAlvidaPortrait.png Mohji portrait.png Cabaji portrait.png Richie portrait.png
Buggy Alvida Mohji Cabaji Richie
Galdino Portrait.jpg Pirates d´elit d´en Buggy.png Acrobatics portrait.png Corda fluixa.png Sobrehumans dumenges.png
Galdino Ex-Presoners d'Impel Down Acròbates Fuwas Cordafluixa Funan Bros Superhuman Diumenges

Membre sense Nom Edita

Membre Buggy desconegut.png

Membre desconegut

És un membre de la tripulació d'en Buggy de pell fosca té aparença de nen petit. Porta un barret de color groc-violeta en forma de con, té una tira a cada ull, similar a cicatrius i llavis gruixuts. És l'encarregat d'omplir el canó amb Bales Buggy.

Apareix per primer cop a l'episodi 5. Després de la derrota d'en Buggy a mans d'en Ruffy quan pregunten si tots hi estan presents diu plorant que faltava el capità Buggy.

Força de la Tripulació Edita

A l'East Blue era una de les tripulacions més poderoses gracies al seu capità que tenia una de les recompenses més altes d'aquell mar, van ser derrotats per en Ruffy i en Zoro a l'inici de la serie. Més tard es revela que l'East Blue és el mar més dèbil de tots el que converteix a aquesta tripulació en una de les més dèbils del món. Encara que van aconseguir recórrer la primera part de la Grand Line, fet que molts pirates no han aconseguit.

Quan es va acabar la guerra en Buggy va aconseguir trobar la seva tripulació i va afegir a en Galdino i els Ex-Presoners d'Impel Down amb els quals la Tripulació ha elevat el seu poder convertint-se gràcies als nous reclutes possiblement en una de les tripulacions més poderoses que hi ha hagut a la primera part de la Grand Line.

NavegacióEdita

Tripulacions Pirates
Quatre Blues
East Blue: Pirates del Barret de Palla  • Pirates d'en Buggy  • Pirates del Gat Negre  • Pirates d'en Krieg  • Pirates Yes  • Pirates Tulipa  • Pirates Spade  • Pirates d'en Bluejam  • Barto Club
West Blue: Pirates del Tanc de Foc
North Blue: Pirates d'en Bellamy  • Pirates d'en Hawkins  • Pirates d'en Drake  • Pirates del Cor
South Blue: Pirates de la Bonney  • Pirates d'en Kid  • Pirates d'en Gyro
Grand Line
Paradís: Pirates Gegants d'Elbaf  • Aliança Saruyama  • Pirates d'en Foxy  • Pirates d'en Macro  • Pirates del Monjo Boig  • Pirates On Air  • Pirates d'en Caribou
Nou Món: Pirates d'en Barbablanca  • Pirates Rodants  • Pirates de l'Aranya Remolí  • Pirates del Sol  • Pirates Bells  • Armada Happo  • Pirates de l'A.O.
Shichibukai: Pirates Kuja
Yonko: Pirates del Pèl-Roig  • Pirates de la Big Mom  • Pirates d'en Barbanegra  • Pirates Bèsties
Anteriors
Dissoltes: Pirates de l'Alvida  • Companyia de l'Usopp  • Pirates Cuiners  • Pirates de l'Arlong  • Pirates d'en Wapol  • Pirates d'en Roger  • Pirates del Caramel  • Pirates del Lleó Daurat  • Pirates d'en Barbamarró  • Falsa Tripulació del Barret de Palla  • Nous Pirates Home-Peix  • Pirates Voladors  • Pirates d'en Donquixot
Morts: Pirates Rumbar  • Pirates Barrels
Altres
Origen Desconegut: Pirates d'en Roshio  • Pirates Hokahoka  • Pirates Eraser  • Pirates del Gripau Ullals  • Pirates del Gran Casc  • Pirates Acumate  • Pirates Espacials  • Armada Niho
No-Canònic: Pirates Galley  • Pirates d'en Ganzack  • Pirates d'en Banzai  • Trump Siblings  • Pirates del Desert  • Pirates d'en Zenny  • Pirates d'en Wetton  • Pirates Carbassa  • Pirates d'en Gasparde  • Pirates d'en Bayan  • Pirates Tearoom  • Pirates Mustache  • Pirates Red Arrows  • Pirates del Fènix  • Pirates Amigo  • Pirates Schneider  • Pirates Naguri  • Pirates d'en Simon  • Pirates Animals Marins  • Pirates d'en Breed  • Pirates del Món

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori