FANDOM

Pirates d'en Roger
Bandera Roger
Informació
Nom japonès: ロジャー海賊団 ロジャー海賊団
Nom anglès: Roger Pirates
Nom català: Pirates d'en Roger
Capità: Gol D. Roger
Recompensa:
Vaixell: Oro Jackson
{{{extra1titol}}}:
{{{extra2titol}}}:
Els Pirates d'en Roger va ser l'única banda de pirates capaç d'arribar a l'última illa de Grand Line, Raftel, i el capità, en Gol D. Roger, va aconseguir el títol de Rei dels Pirates. Es van trobar amb en Garp moltes vegades [1] i van ser uns forts rivals amb els Pirates d'en Barbablanca.

Aquesta va ser la tripulació que va viatjar per tota la Grand Line i van formar part de llegendes. Van arribar al final de la Grand Line amb el seu vaixell, l'Oro Jackson, des de Water 7. En Roger va ser una de les figures més famoses de la seva època, mentre que el nom del seu primer oficial, Silvers Rayleigh, és àmpliament coneguda i famosa també.

Pel que sembla, només el capità i el primer oficial semblen haver estat recordats, mentre que la resta de la tripulació, aparentment, han desaparegut de la memòria de tots excepte dels que segueixen actius, com en Shanks. El primer contacte amb el seu equip ve d'en Buggy, que recorda els seus dies amb en Shanks com a grumet en el seu vaixell[2]. El seu capità, en Roger, és el primer personatge introduït a la sèrie.[3]

Història Edita

Una última aventura Edita

Quatre anys abans de morir, en Roger va ser diagnosticat amb una malaltia incurable. En lloc de desaparèixer i morir, en Roger va decidir portar al seu equip en un últim viatge per la Grand Line. Després d'arribar al far de la Reverse Mountain, van reclutar en Crocus a la seva tripulació i va viatjar amb ells per mantenir viu el seu capità amb la condició que l'ajudessin a trobar informació sobre una altra banda de pirates. L'equip finalment va arribar a Skypiea, on el seu capità es va fer amic d'en Gan Fall, el Déu d'Skypiea. Després de marxar d'Skypiea va arribar a Water 7, on en Tom va fer un vaixell per a ells, l'Oro Jackson. Van passar per la Red Line, cap al Nou Món i, finalment, van arribar a Raftel. També havien trobat la informació perduda del segle buit a través dels Poneglyphs, però és possible que no ho entenguessin del tot, ja que no eren natals d'Ohara.[4]

Dissolució Edita

Després que els Pirates d'en Roger conquistessin la Grand Line arribant a Raftel, en Roger va començar a ser conegut com "El Rei dels Pirates". Sent un home que estimava les grans coses cridaneres, es va entusiasmar amb el seu nou títol. Finalment, tal i com va ordenar en Roger, l'equip es va dissoldre i els membres van desaparèixer. Un any més tard, en Roger es va lliurar a la Marina i va ser condemnat a execució pública a la seva ciutat de naixement: Loguetown.[5]

A la seva execució, molts personatges famosos i prominents en el món dels pirates hi van ser presents per presenciar-la. En Shanks i en Buggy van ser-hi presents, així com molts altres pirates com en Donquixot Doflamingo, en Crocodile, en Dracule Mihawk, en Gekko Moriah, l'Smoker que aviat seria de la marina i, fins i tot, el revolucionari Monkey D. Dragon.

Membres Edita

Pirates d'en Roger
Roger portrait Silvers Rayleigh portrait Crocus portrait Shanks jove portrait Buggy jove portrait
Gol D. Roger Silvers Rayleigh Crocus Shanks Buggy
Scopper Gaban portrait Seagull portrait NoPicAvailable Inu-Arashi Portrait Nekomamushi Portrait
Scopper Gaban Seagull Kozuki Oden Inuarashi Nekomamushi

Vaixell Edita

Oro jackson

L'Oro Jackson

Article Principal: Oro Jackson

Els Pirates d'en Roger tenien el seu propi vaixell pirata quan van lluitar contra en Shiki, que disposava d'un gran canó al front, aguantat per dues sirenes, tant potent que era capaç de fer retrocedir tot el vaixell. L'Oro Jackson va ser dissenyat i construït per en Tom, el millor mestre d'aixa d'aquella era. En Franky va revelar que es va construir amb un dels pocs arbres d'Adam que hi ha al món, el mateix tipus de fusta del que parteix el Thousand Sunny.

La força de la Tripulació Edita

Aquesta tripulació ha estat marcada com la més forta que ha navegat mai per la Grand Line, incloent el Nou Món. Els pocs membres que s'han vist són uns dels pirates més forts i poderosos que hi ha actualment, com en Rayleigh, que és 100 cops mes fort que els 11 supernoves i capaç de lluitar amb l'Almirall Kizaru tot i ser ja una persona gran. En Shanks, que en els últims anys s'ha construït una gran reputació i poder, convertint-se en un dels quatre pirates més poderosos que es coneixen com a Yonko. Tots dos posseeixen un poderós Haki. En Crocus no ha demostrat la seva força però, tot i no ser de la tripulació original, semblava tenir una gran força, suficient com per poder parar bales de canons amb el seu propi cos. En Buggy no semblava tenir cap habilitat especial, el que indica que fins i tot en aquesta tripulació hi havia una gran diferència de poders. El capità de tots aquests, en Roger, el Rei dels Pirates, ha estat un dels homes més forts de la història.

Trivia Edita

  • Tot i que la tripulació s'ha dissolt, la Marina mai l'oblidarà. Si es troba un membre de la tripulació els marines no el poden deixar anar.[6] A tal punt arriba la situació, que tampoc poden deixar escapar el fill d'en Roger, en Portgas D. Ace.

Referències Edita

  1. One Piece Manga i Anime - Vol. 45 Capítol 431 i Episodi 313, en Garp és mencionat per en Roger moltes vegades.
  2. One Piece Manga i Anime - Vol. 3 Capítol 19 i Episodi 8, en Buggy parla dels seus dies amb en Shanks com a grumets. Tot i així, encara no se sabia que eren dels Pirates d'en Roger.
  3. One Piece Manga i Anime - Vol. 1 Capítol 1 i l'opening We Are!, el discurs i l'execució d'en Roger, la introducció a One Piece.
  4. One Piece Manga i Anime - Vol. 52 Capítol 507 i Episodi 400, en Rayleigh revela que van descobrir la història del Segle Buit.
  5. One Piece Manga i Anime - Vol. 52 Capítol 506 and Episodi 400, es revela la història de la tripulació.
  6. One Piece Manga i Anime - Vol. 52 Capítol 512 i Episodi 404, en Kizaru explica a en Rayleigh que els marines no poden deixar anar les recompenses de la seva tripulació tan fàcilment.

NavegacióEdita

Tripulacions Pirates
Quatre Blues
East Blue: Pirates del Barret de Palla  • Pirates d'en Buggy  • Pirates del Gat Negre  • Pirates d'en Krieg  • Pirates Yes  • Pirates Tulipa  • Pirates Spade  • Pirates d'en Bluejam  • Barto Club
West Blue: Pirates del Tanc de Foc
North Blue: Pirates d'en Bellamy  • Pirates d'en Hawkins  • Pirates d'en Drake  • Pirates del Cor
South Blue: Pirates de la Bonney  • Pirates d'en Kid  • Pirates d'en Gyro
Grand Line
Paradís: Pirates Gegants d'Elbaf  • Aliança Saruyama  • Pirates d'en Foxy  • Pirates d'en Macro  • Pirates del Monjo Boig  • Pirates On Air  • Pirates d'en Caribou
Nou Món: Pirates d'en Barbablanca  • Pirates Rodants  • Pirates de l'Aranya Remolí  • Pirates del Sol  • Pirates Bells  • Armada Happo  • Pirates de l'A.O.
Shichibukai: Pirates Kuja
Yonko: Pirates del Pèl-Roig  • Pirates de la Big Mom  • Pirates d'en Barbanegra  • Pirates Bèsties
Anteriors
Dissoltes: Pirates de l'Alvida  • Companyia de l'Usopp  • Pirates Cuiners  • Pirates de l'Arlong  • Pirates d'en Wapol  • Pirates d'en Roger  • Pirates del Caramel  • Pirates del Lleó Daurat  • Pirates d'en Barbamarró  • Falsa Tripulació del Barret de Palla  • Nous Pirates Home-Peix  • Pirates Voladors  • Pirates d'en Donquixot
Morts: Pirates Rumbar  • Pirates Barrels
Altres
Origen Desconegut: Pirates d'en Roshio  • Pirates Hokahoka  • Pirates Eraser  • Pirates del Gripau Ullals  • Pirates del Gran Casc  • Pirates Acumate  • Pirates Espacials  • Armada Niho
No-Canònic: Pirates Galley  • Pirates d'en Ganzack  • Pirates d'en Banzai  • Trump Siblings  • Pirates del Desert  • Pirates d'en Zenny  • Pirates d'en Wetton  • Pirates Carbassa  • Pirates d'en Gasparde  • Pirates d'en Bayan  • Pirates Tearoom  • Pirates Mustache  • Pirates Red Arrows  • Pirates del Fènix  • Pirates Amigo  • Pirates Schneider  • Pirates Naguri  • Pirates d'en Simon  • Pirates Animals Marins  • Pirates d'en Breed  • Pirates del Món