FANDOM

Pirates del Cor
Bandera Pirates del Cor
Informació
Nom japonès: ハートの海賊団
Nom anglès: Heart Pirates
Nom català: Pirates del Cor
Primera aparició: Capítol 498, Episodi 392
Capità: Trafalgar Law
Recompensa: Almenys 500.000.500 Berrysymbol
Vaixell: Polar Tang
{{{extra1titol}}}:
{{{extra2titol}}}:
Els Pirates del Cor són infames pirates novells que van arribar a l'Arxipèlag de Sabaody gairebé a la vegada que els Pirates del Barret de Palla. Tenen potencial, ja que gairebé tots van suportar el haki d'en Silvers Rayleigh.

Jolly RogerEdita

A diferència de la resta de pirates del North Blue, els Pirates del Cor no utilitzen ni una calavera ni els ossos creuats sinó que una careta somrient. Aquesta cara té protuberàncies en sis direccions, i de fet és bastant similar a la bandera dels Pirates d'en Donquixot, sense la ratlla que la creua. El somriure és una referència a en Donquixot Rosinante, que volia que el recordessin somrient, contrastant l'actitud homicida d'en Donquixot Doflamingo i el símbol contrastat.

HistòriaEdita

InicisEdita

En Trafalgar Law, el capità dels Pirates del Cor, abans havia format part dels Pirates d'en Donquixot sota les ordres d'en Donquixot Doflamingo quan tenia 10 anys. Durant aquest temps, va participar en varis assalts mentre combatia contra la seva Síndrome de l'Amber Lead. També va conèixer en Vergo en els seus viatges. S'hi va estar fins que va fer 13 anys, deixant la tripulació i més tard presenciant la mort d'en Corazon a les mans d'en Doflamingo.

Tres anys més tard de la seva deserció, en Law va conèixer en Bepo, un minkmen provinent de Zou. Després, es van fer amics i van fundar els Pirates del Cor al North Blue. Van seguir la ruta de la Grand Line i finalment van arribar a l'Arxipèlag Sabaody.

Gran GuerraEdita

Arxipèlag de SabaodyEdita

A la seva primera aparició, els Pirates del Cor estaven observant la lluita entre l'Urouge i en Killer, fins que va ser interrompuda per l'X Drake.

Posteriorment van anar a la subhasta d'esclaus. Mentre que no participaven en cap de les subhastes, van observar els successos i finalment van ser testimonis del cop de puny d'en Monkey D. Ruffy a en Charloss. Després de la lluita posterior, en Rayleigh va aparèixer i va utilitzar el seu Haki sobre tothom, incloent els Pirates del Cor. Cap dels membres van tenir problema, excepte en Shachi, que es va marejar una mica. Després que els marines comencessin a rodejar l'edifici, en Kid, en Ruffy i en Law van sortir per encarregar-se'n. Finalment en Bepo també es va unir a la lluita i en Jean Bart va ser alliberat del collar explosiu i reclutat, escollint la seva antiga vida pirata. Mentre es retiraven i intentaven escapar dels marines, en Jean va destrossar un pont, per barrar el pas als marines. Poc després, la tripulació es va trobar amb els Pirates d'en Kid que estaven lluitant contra un Pacifista, tot i que el van confondre amb en Bartholomew Kuma. En Law va decidir ajudar els Pirates d'en Kid, malgrat la protesta d'en Kid. Van lluitar contra el Pacifista junts. Mentre que la batalla no apareix, els Pirates del Cor apareixen escapant sense cap dany visible.

Guerra de MarinefordEdita

En Law i la seva tripulació estaven a Sabaody . Quan l'Squardo va dir que en Barbablanca havia venut els seus aliats a la Marina per salvar l'Ace, no s'ho va creure. Més tard, és vist juntament amb els altres supernoves mirant el final de la Guerra a prop de Marineford. Quan l'Almirall Akainu perseguia en Ruffy, en Law va arribar a Marineford amb el seu submarí per salvar-lo i curar-lo. Més tard, són interceptats per la Boa Hancock i van a Amazon Lily a acabar de curar en Ruffy.

Després de la guerraEdita

Després que acabessin el tractament d'en Ruffy, els Pirates del Cor van marxar, tot i que a diferència d'altres pirates, en Law va decidir quedar-se al Paradís una mica més.

Aliança PirataEdita

Punk HazardEdita

Els Pirates del Cor no estaven presents a Punk Hazard, a part d'en Law. Però ell forma una aliança amb els Pirates del Barret de Palla en representació de tota la seva tripulació.

DressrosaEdita

Es revela que van anar a una altra illa anomenada Zou per trobar-se amb en Law, després que el seu pla triomfés. Com que en Bepo havia nascut allà, es trobaven amb en Nekomamushi. Durant la invasió dels Pirates Bèsties, els Pirates del Cor van ajudar la Tribu Mink.

ZouEdita

Després que el grup d'en Ruffy arribés, els Pirates del Cor es van retrobar amb en Ruffy quan aquest va arribar al Bosc Balena. Més tard es van reunir amb en Law quan va arribar on eren gràcies a la Vivre Card d'en Bepo. Llavors en Law va presentar la seva tripulació als Pirates del Barret de Palla. Després de fer-los una breu salutació, en Law va dir a en Ruffy que tenien coses per discutir, per molt dolor que portés a la tripulació, després de dir-los que no tenien per què relacionar-se amb els seus aliats.

Membres conegutsEdita

Membres Pirates Cor

En Trafalgar Law i els seus companys.

La tripulació consta de 21 membres, dels quals tots menys dos porten una granota de color beige amb la Jolly Roger com a emblema a l'esquerra del pit, a part del capità i el Primer oficial. Quan en Jean Bart es va unir a la tripulació, només portava una camisa negra després d'haver-se tret la roba d'esclau, però se'l veu després del timeskip portant la mateixa roba que la resta de la tripulació. El seu uniforme és semblant al que porten els esclaus dels Nobles Mundials que treballaven a Tequila Wolf, l'únic que el diferencia són el color i que porten la seva Jolly Roger a la roba. Només tenen una noia a la tripulació.

Sembla que en Bepo, en Shachi i en Penguin són excel·lents en arts marcials, en les quals tots tres són similars. El seu capità també és el doctor d'abord.

Força de la tripulacióEdita

S'ha d'assumir que són una tripulació forta ja que han arribat fins a l'Arxipèlag de Sabaody, i tenen un capità amb una recompensa molt alta i és un dels Supernovas.

Amb l'addició del nou membre, el famós capità pirata Jean Bart, la tripulació es deu haver fet encara més forta. Tots els membres van ser capaços d'aguantar l'explosió de Haki d'en Silvers Rayleigh, encara que en Shachi va afirmar que gairebé s'havia desmaiat, el que indicaria que és un pèl menys fort.

Com la resta de Supernoves, van ser capaços d'escapar de l'assalt d'en Kizaru. També van poder sobreviure Marineford, on va haver-hi la guerra poc després de marxar de l'Arxipèlag Sabaody.

També semblen tenir coneixements mèdics, ja que el seu submarí està equipat amb el que sembla un quiròfan, i el seu capità és un metge prou capaç com per curar en Ruffy i en Jinbe mentre el primer es trobava a la vora de la mort i l'últim estava ferit greument per culpa de l'atac de l'almirall Akainu.

Com que el seu capità és un antic membre dels Shichibukai, és probable que la reputació i la força de la tripulació hagin augmentat també.

La tripulació, en nom d'en Law, s'ha aliat amb els Pirates del Barret de Palla, fent una aliança tan perillosa que fins i tot li ha costat la posició de Shichibukai a en Law.

VaixellEdita

Els Pirates del Cor utilitzen un submarí com a principal medi de transport.

El vaixell sembla que pot arribar a una velocitat i una maniobrabilitat considerables quan està submergit, com es va veure quan van deixar enrere completament l'habilitat de l'Edat de gel de l'Aokiji, i va evadir la Joia curva de 8 metres d'en Kizaru. També sembla que el submarí és capaç de navegar pel Calm Belt ja que van marxar d'Amazon Lily sense anar acompanyats del vaixell de les Pirates Kuja.

Tot i el fet que funciona com un submarí, el diseny és similar al d'un vaixell ja que té un pal major i llums a l'exterior. A més, a un costat té la Jolly Roger dels Pirates del Cor amb la paraula DEATH (referint-se als tatuatges que té en Trafalgar Law a les mans i al seu sobrenom, "El cirurgià de la mort").

A l'interior, el submarí sembla estar ben equipat amb aparells i sistemes de suport vital tots emmagatzemats a la infermeria.

NavegacióEdita

Tripulacions Pirates
Quatre Blues
East Blue: Pirates del Barret de Palla  • Pirates d'en Buggy  • Pirates del Gat Negre  • Pirates d'en Krieg  • Pirates Yes  • Pirates Tulipa  • Pirates Spade  • Pirates d'en Bluejam  • Barto Club
West Blue: Pirates del Tanc de Foc
North Blue: Pirates d'en Bellamy  • Pirates d'en Hawkins  • Pirates d'en Drake  • Pirates del Cor
South Blue: Pirates de la Bonney  • Pirates d'en Kid  • Pirates d'en Gyro
Grand Line
Paradís: Pirates Gegants d'Elbaf  • Aliança Saruyama  • Pirates d'en Foxy  • Pirates d'en Macro  • Pirates del Monjo Boig  • Pirates On Air  • Pirates d'en Caribou
Nou Món: Pirates d'en Barbablanca  • Pirates Rodants  • Pirates de l'Aranya Remolí  • Pirates del Sol  • Pirates Bells  • Armada Happo  • Pirates de l'A.O.
Shichibukai: Pirates Kuja
Yonko: Pirates del Pèl-Roig  • Pirates de la Big Mom  • Pirates d'en Barbanegra  • Pirates Bèsties
Anteriors
Dissoltes: Pirates de l'Alvida  • Companyia de l'Usopp  • Pirates Cuiners  • Pirates de l'Arlong  • Pirates d'en Wapol  • Pirates d'en Roger  • Pirates del Caramel  • Pirates del Lleó Daurat  • Pirates d'en Barbamarró  • Falsa Tripulació del Barret de Palla  • Nous Pirates Home-Peix  • Pirates Voladors  • Pirates d'en Donquixot
Morts: Pirates Rumbar  • Pirates Barrels
Altres
Origen Desconegut: Pirates d'en Roshio  • Pirates Hokahoka  • Pirates Eraser  • Pirates del Gripau Ullals  • Pirates del Gran Casc  • Pirates Acumate  • Pirates Espacials  • Armada Niho
No-Canònic: Pirates Galley  • Pirates d'en Ganzack  • Pirates d'en Banzai  • Trump Siblings  • Pirates del Desert  • Pirates d'en Zenny  • Pirates d'en Wetton  • Pirates Carbassa  • Pirates d'en Gasparde  • Pirates d'en Bayan  • Pirates Tearoom  • Pirates Mustache  • Pirates Red Arrows  • Pirates del Fènix  • Pirates Amigo  • Pirates Schneider  • Pirates Naguri  • Pirates d'en Simon  • Pirates Animals Marins  • Pirates d'en Breed  • Pirates del Món