FANDOM

Pitjor Generació
La Pitjor Generació Infobox
Informació
Nom japonès: 最悪の世代
Nom anglès: The Worst Generation
Nom català: La Pitjor Generació
Afiliació:
Ocupació:
Recompensa Total: Almenys 3.430.000.000Berrysymbol
:
:
La Pitjor Generació és un terme que es refereix als onze pirates principiants més importants, amb recompenses per sobre dels 100.000.000Berrysymbol que van arribar a l'Arxipèlag de Sabaody abans de la Guerra d'en Barbablanca (els quals són anomenats els Onze Supernoves), juntament amb el yonko Marshall D. Teach, àlies Barbanegra.

Són coneguts com la Pitjor Generació, ja que la majoria dels principals conflictes que han ocorregut durant el seu primer any com a pirates i després de la Batalla de Marineford sembla que giren al voltant d'ells. Com és el cas, són considerats "nens problemàtics" que van aparèixer entre el final de l'Era Daurada dels Pirates i el començament de la Nova Era.

Visió generalEdita

Amb l'excepció dels Pirates del Barret de Palla, la majoria de supernoves van intentar evitar topar-se amb els Nobles Mundials. Per casualitat, tots els supernoves van arribar a l'Arxipèlag Sabaody a la vegada el qual va causar una sèrie de problemes pels Marines. A més, tots ells, excepte els Pirates del Barret de Palla i els Pirates del Cor, van entrar al Nou Món quasi simultàniament. En Teach i la seva tripulació, per altra banda, ja estaven al Nou Món quan els novells s'estaven preparant.

Dels dotze, tots menys dos (en Roronoa Zoro i en Killer) són usuaris de Fruites del Diable així com els capitans de les seves respectives tripulacions. Segons la Shakuyaku, un dels Supernoves podria ser potencialment el responsable d'inspirar una nova generació de pirates, un comentari que es va fer realitat quan es va revelar que en Ruffy havia inspirat en Bartolomeo a fer-se pirata.

HistòriaEdita

Saga de la Gran GuerraEdita

Saga de l'Arxipèlag de SabaodyEdita

Rutes Supernoves

Els Supernoves quan la Shakky els descriu.

Els Supernoves són els millors pirates novells de nou tripulacions diferents que van escollir una de les set rutes de la Grand Line. Es comprenen pels capitans de les nou tripulacions així com dos companys seus que també tenen una recompensa de més de Berrysymbol100.000.000. Provenen de tots els mars - l'East Blue, el West Blue, el South Blue, el North Blue, la Mar Blanca i la mateixa Grand Line. Tots van arribar a l'Arxipèlag Sabaody a la vegada. Una característica comuna que tots posseeixen és que han atret l'atenció del Govern Mundial i han sobreviscut tots els calvaris que han aniquilat altres tripulacions pirates per tot la Grand Line. Encara que tots estan a la mateixa altura fins a un punt, representen diferents opinions de la pirateria. Fins ara, els seus viatges per la Grand Line són desconeguts, menys el viatge dels Pirates del Barret de Palla, que és el focus principal de la història, i que els Pirates d'en Kid han causat destrosses civils en massa pel camí.

A causa d'un contratemps causat principalment pel capità Barret de Palla, en Monkey D. Ruffy a la Casa de Subhastes, tots els Supernoves van haver de lluitar per evacuar l'Arxipèlag encarant enfrontaments amb els Marines, un exèrcit de Pacifistes i finalment l'Almirall Kizaru i el gran guardià Sentomaru. Un per un, van començar a mostrar les seves peculiars habilitats que els havien portat a les seves altes recompenses ben merescudes. No obstant, els resultats i les circumstàncies considerant els seus enfrontaments individuals van variar:

  • Els Pirates d'en Kid i els Pirates del Cor van ser capturats en una lluita amb un Pacifista. El final de la batalla no va ser vist, però com que reapareixen durant la Saga Marineford, es pot assumir que van derrotar el Pacifista o bé van aconseguir escapar-se'n. En Kizaru menciona que els Pirates del Cor van fer bona feina fugint.
  • Una combinació d'en Basil Hawkins, l'X Drake, l'Urouge i l'Scratchmen Apoo va ser fàcilment derrotada per el mateix Kizaru i un Pacifista. Com que reapareixen durant la Saga Marineford, van evitar ser arrestats d'alguna manera.
  • Els Pirates del Barret de Palla es van trobar atrapats entre dos Pacifistes, en Kizaru i en Sentomaru abans que finalment fossin enviats en diferents direccions per l'aparició del Shichibukai Bartholomew Kuma. En Ruffy va acabar sent transportat a Amazon Lily, i a la llarga es va assabentar de l'execució pública del seu germà, en Portgas D. Ace, i esdevenint un dels personatges clau dels esdeveniments següents que van ocòrrer durant la Guerra d'en Barbablanca; en Zoro, d'altra banda, no va presenciar la guerra, estant en una illa llunyana.
  • Només en Capone Bege i la Jewelry Bonney van tenir pocs problemes, només encarant uns quants Marines abans d'escapar de la zona, encara que el fet que no es van trobar en Kizaru s'hauria de prendre en consideració.

Saga MarinefordEdita

Sorprenentment, cap dels Supernoves va ser detingut, ja que van ser vistos (menys en Zoro i en Ruffy) a Sabaody mirant l'execució de l'Ace per televisió, en part potser perquè els Marines es van centrar en els Pirates del Barret de Palla. Encara que alguns d'ells poder guarden rancor a en Ruffy per l'aldarull que va provocar a Sabaody, no se sap si cap d'ells ha canviat la seva opinió d'ell després d'assabentar-se que va entrar i sortir d'Impel Down, va formar part de la Batalla de Marineford, i és el germà adoptiu de l'Ace i el fill d'en Dragon, però després que tallessin la retransmissió del camp de batalla, van ser vistos marxant de Sabaody. Encara queda sense saber quines van ser les reaccions dels Supernoves a les morts de l'Ace Puny de foc i en Barbablanca, el qual va ser assassinat pels Pirates d'en Barbanegra, que van arribar a la batalla cap al final.

Quasi al final de la guerra, en Trafalgar Law i la seva tripulació van ser vists arribant prop de Marineford amb la seva nau submarina, aparentment amb el propòsit de rescatar en Ruffy ferit ajudant-lo a escapar i més tard tractant-li les ferides.

Saga Després de la GuerraEdita

A part d'en Zoro i en Ruffy, es va revelar que la resta dels Supernoves van viatjar als afores de Marineford per presenciar el final de la Guerra. A part d'en Ruffy i en Law, que van ser convidats a refugiar-se a Amazon Lily per la Boa Hancock, la qual van trobar-se després de la guerra, i en Zoro, que encara estava a l'Illa Kuraigana, la resta dels Supernoves es van dirigir cap al Nou Món. Finalment en Law va marxar d'Amazon Lily, preguntant-se el que faria la "D.", però es va negar a entrar al Nou Món en aquell moment ja que les batalles eren molt ferotges.

Un temps després d'arribar al Nou Món, la Bonney va ser derrotada per en Marshall D. Teach en els antics territoris d'en Barbablanca. Va intentar intercanviar-la per un vaixell de guerra de la Marina, però la van deixar darrere per a que l'arrestessin quan en Teach va veure l'Almirall Akainu a bord del vaixell que venia i va saber que l'Akainu no tindria cap interès en canviar la Bonney.

També, un cop van arribar al Nou Món, els Pirates d'en Kid, mentre torturaven una tripulació desconeguda que els havien desafiat, van llegir en el diari que en Ruffy havia tornat a Marineford per presentar els seus respectes al seu germà i els Marines i pirates caiguts, i havia fet sonar la Campana Ox 16 vegades, com si declarés una nova era pel seu compte (encara que només volia captar l'atenció de la seva tripulació).

Al mateix temps, en Bege i la seva tripulació van ser ofegats per una bola negra i gegant del cel, en Hawkins es preparava per lluitar contra en Barbamarró, l'Urouge tenia problemes per desembarcar a l'Illa Raijin fins que un vell s'hi va apropar i els va oferir paraigües, l'Apoo i la seva tripulació fugien d'un grup de porcs salvatges, i en Drake va decidir derrotar un dels subordinats d'en Kaido i guanyar-se l'atenció del Yonko.

Mentrestant, els Pirates del Barret de Palla, havent llegit el vertader missatge d'en Ruffy, van decidir prendre's dos anys de descans per entrenar-se i tornar-se més forts per poder desafiar el Nou Món.

TimeskipEdita

Durant el timeskip, diversos esdeveniments van ocórrer als principiants de la Pitjor Generació:

  • En Ruffy va estar a Rusukaina amb en Silvers Rayleigh per dominar els principis del Haki i li van posar una recompensa de Berrysymbol400.000.000 per totes les seves accions en les sagues prèvies.
  • En Zoro va suplicar a en Dracule Mihawk que l'entrenés, i finalment va accedir.
  • En Marshall D. Teach i la seva tripulació van començar a robar poders de fruites del diable d'aquells que les tenien, suposadament de la mateixa manera que va robar l'habilitat de la Gura Gura no Mi d'en Barbablanca, i van utilitzar el coneixement del seu capità sobre els territoris que tenia en Barbablanca per conquerir-los. Això va fer que el Govern Mundial considerés en Teach com una amenaça major al Nou Món, i el qualifiqués com un Yonko.
  • La recompensa d'en Trafalgar Law va augmentar a Berrysymbol440.000.000 per raons desconegudes fins ara. En algun punt durant el timeskip va enviar un centenar de cors de pirates al Govern Mundial, guanyant-se el títol de Shichibukai.
  • L'Eustass Kid, en Killer, en Basil Hawkins i l'Scratchmen Apoo també van veure les seves recompenses augmentades respectivament a Berrysymbol470.000.000, Berrysymbol200.000.000, Berrysymbol320.000.000 i Berrysymbol350.000.000.
  • La Jewelry Bonney va poder escapar del Govern Mundial.
  • L'X Drake va ser vist treballant a l'illa preferida d'en Kaido, encara que actualment no es coneix el seu paper i connexió amb el Yonko.

Els dotze individus són considerats summament infames a causa de les seves respectives accions, fent que en Cavendish els guardi rancor, ja que li van robar la fama.

Saga Retorn a SabaodyEdita

Els Pirates del Barret de Palla es reuneixen i després de fer front a la Falsa Tripulació del Barret de Palla, una breu escaramussa amb els Marines, ràpidament descendeixen cap a l'Illa dels Tritons.

Saga de l'Illa dels TritonsEdita

Els Pirates del Barret de Palla s'enfronten i derroten als Nous Pirates Home-Peix, es fan amics amb la Família Reial Neptú, i declaren la guerra a un dels Yonko, la Charlotte Linlin, per la "protecció" de l'Illa dels Tritons.

Saga Punk HazardEdita

Després de desembarcar a Punk Hazard, els Pirates del Barret de Palla es retroben amb en Trafalagar Law, el qual ara és Shichibukai. Llavors en Law es veu obligat a lluitar contra el Vicealmirall Smoker, que havia arribat a l'illa amb la unitat de G-5, perseguint els Pirates del Barret de Palla. En Law roba el cor del Vicealmirall i va a buscar en Ruffy. Aleshores li proposa una aliança entre les dues tripulacions, per tal de derrotar en Kaido dels Yonko, la qual en Ruffy accepta. El primer pas és capturar en Caesar Clown, un científic que té un laboratori a l'illa, on desenvolupa armes i el SAD (necessari per la producció de Fruites del DIable artificials, les SMILEs) per un altre Shichibukai, en Donquixot Doflamingo, que és el responsable de proveir el Yonko d'armes.

També es trobun un samurai del País Wano, en Kin'emon, i els seu fill Momonosuke, i juntament amb l'Smoker i el G-5, s'ajunten amb els Pirates del Barret de Palla per poder escapar de l'illa després que en Caesar deixa anar una arma química de destrucció massiva, la Shinokuni, sobre Punk Hazard. En Zoro, al costat de la Tashigi, va a derrotar la secretària d'en Caesar, la usuària de la Yuki Yuki no Mi, la Monet. En Law i l'Smoker junts van derrotar la mà dreta d'en Doflamingo, en Vergo, mentre destruïen la fàbrica de producció de SAD a la vegada. Finalment en Ruffy va derrotar en Caesar mateix, el qual va ser capturat pels altres Pirates del Barret de Palla. Amb en Caesar com a hostatge, van fer xantatge a en Doflamingo per a que deixés la seva posició de Shichibukai, mentre es dirigien cap a Dressrosa amb en Kin'emon i el seu fill.

En algun lloc del Nou Món, en Kid, en Hawkins i els Pirates On Air formen una aliança.

Saga DressrosaEdita

Quan sembla que en Doflamingo deixa la seva posició de Shichibukai, així com de ser rei de Dressrosa, els Pirates del Barret de Palla juntament amb el Law, desembarquen a l'illa per portar en Caesar. Però el seu pla vertader és destruir la Fàbrica SMILE, localitzada en algun punt de Dressrosa, i així debilitar en Kaido. Desafortunadament, es descobreix que en Doflamingo els ha enganyat manipulant les notícies, i els fa caure a la seva trampa. Separa en Ruffy del grup utilitzant la Mera Mera no Mi com a esquer i fa que s'apunti al coliseu. En Zoro també se separa del grup quan li roben la seva espasa Shūsui, fent que l'espadatxí comenci a perseguir el lladre, que resulta ser un nan.

El nou Almirall, l'Issho, també apareix a l'illa, i aviat es troba a en Law a Green Bit durant l'intercanvi d'en Caesar. Quan el Cirurgià de la Mort admet que ha fet una aliança amb els Pirates del Barret de Palla abans que fer-los els seus subordinats, l'Almirall revoca el Shichibukai de la seva posició. Després del devastador enfrontament a tres bandes entre en Law, en Doflamingo i l'Issho, l'antic Shichibukai aconsegueix portar en Caesar al Thousand Sunny, i distreu en Doflamingo prou temps perquè la tripulació del vaixell pugui escapar amb el científic. En Law lluita contra el Shichibukai, però finalment és derrotat i capturat, just davant d'en Ruffy i en Zoro.

En Ruffy, després de guanyar la primera ronda al coliseu, testimonia la captura d'en Law i arrenca darrere seu, canviant-se el lloc amb en Sabo, el qual recentment ha descobert que està viu i és el segon comandant de l'Exèrcit Revolucionari. En Ruffy juntament amb en Zoro i la Viola, la verdadera princesa del país, s'infiltra al palau, i rescata en Law i l'anterior rei de Dressrosa, en Riku Dold III. Quan la conspiració al voltant d'en Doflamingo es exposada, el Shichibukai utilitza la seva habilitat de la Ito Ito no Mi per forçar una caça de recompenses entre els ocupants de Dressrosa, per anar darrere d'en Law, en Sabo, els Pirates del Barret de Palla que queden, a més de la Família Riku. En Ruffy, en Zoro i en Law, junts amb alguns aliats que competien al coliseu, van darrere d'en Doflamingo. En Zoro aleshores s'encara a l'Alt Executiu d'en Doflamingo Pica.

En Law, que encara estava encadenat amb les manilles de Kairoseki de quan en Doflamingo l'havia capturat, no tenia cap altra opció que ser carregat pels quatre pisos de l'altiplà, al cim del qual hi havia el castell. Per sort es van trobar la Rebeca al quart pis que tenia la seva clau, i va poder ser alliberat. Després d'escapar dels executius d'en Doflamingo gràcies a l'ajuda dels seus aliats, finalment van arribar on estava el Shichibukai, que casualment seia al terrat del castell, amb en Trebol al seu costat. Abans de lluitar ell sol amb ells, en Doflamingo va utilitzar la seva habilitat per fer un clon de corda de sí mateix i un Bellamy control·lat per ell per lluitar amb ells. En Ruffy obliga a en Law a utilitzar el seu pla secret, fent caure cops devastadors sobre en Doflamingo i en Trebol.

MembresEdita

La Pitjor Generació
Kid portrait post Ruffy portrait post Hawkins portrait post Drake portrait post
Eustass Kid Monkey D. Ruffy Basil Hawkins X Drake
Law portrait post Apoo portrait post Killer portrait Post Bonney portrait post
Trafalgar Law Scratchmen Apoo Killer Jewelry Bonney
Capone portrait post Zoro portrait post Urouge portrait post Barbanegra Portrait
Capone Bege Roronoa Zoro Urouge Marshall D. Teach

Perfil dels membresEdita

Nom Origen Afiliació Recompensa Habilitats, Armes, i Poders Sobrenom
Eustass Kid South Blue Capità dels Pirates d'en Kid Berrysymbol470.000.000 "Captain" (ユースタス・“キャプテン”キッド Yūsutasu "Kyaputen" Kiddo)
Trafalgar D. Water Law North Blue Berrysymbol440.000.000 "Cirurgià de la mort" (“死の外科医” トラファルガー・ロー "Shi no Gekai" Torafarugā Rō)
Monkey D. Ruffy East Blue Capità dels Pirates del Barret de Palla Berrysymbol400.000.000 "Barret de Palla" (“麦わら” モンキー・D・ルフィ "Mugiwara" Monkī Dī Rufi)
Scratchmen Apoo Grand Line Capità dels Pirates On Air Berrysymbol350.000.000 Fruita del Diable de tipus Paramècia que li permet utilitzar les ones de so com a arma transformant les seves parts del cos en diferents instruments musicals. "Rugit Marí" (“海鳴り” スクラッチメン・アプー "Umi Nari" Sukuracchimen Apū)
Basil Hawkins North Blue Capità dels Pirates d'en Hawkins Berrysymbol320.000.000 "Màgic" (“魔術師” バジル・ホーキンス "Majutsushi" Bajiru Hōkinsu)
X Drake North Blue Berrysymbol222.000.000 "Red Flag" (“赤旗” X・ドレーク "Aka Hata" Diesu Dorēku)
Killer South Blue Lliutador dels Pirates d'en Kid Berrysymbol200.000.000
  • Habilitat Acrobàtica Impressionant
  • Guant en forma de falç rotatiu
"Massacra-soldats" (“殺戮武人” キラー "Satsuriku Bujin" Kirā)
Jewelry Bonney South Blue Capitana dels Pirates de la Bonney Berrysymbol140.000.000 Fruita del Diable de tipus Paramècia que li permet manipular l'edat de qualsevol persona, inclosa la d'ella mateixa. "La Goluda" (“大喰らい” ジュエリー・ボニー "Ō Gurai" Juerī Bonī)
Capone Bege West Blue Capità dels Pirates del Tanc de Foc Berrysymbol138.000.000 Poder d'una Fruita del Diable desconegut que li permet manipular la mida de qualsevol cosa i manipular el seu cos per omplir-lo d'armes i fer espai per a que algú hi entri. "Gang" (カポネ・“ギャング”ベッジ Capone "Gyangu" Bejji)
Roronoa Zoro East Blue Berrysymbol120.000.000 "Caçapirates" (“海賊狩り” ロロノア・ゾロ "Kaizoku Gari" Roronoa Zoro)
Urouge Illa del cel Capità dels Pirates del Monjo Boig Berrysymbol108.000.000
  • Arma gegant i punxeguda
  • Gran Força Física
  • Fruita del Diable desconeguda que li permet expandir els seus músculs ràpidament.
"Monjo Boig" (“怪僧” ウルージ "Kai Sō" Urūji)
Marshall D. Teach Desconegut Desconeguda "Barbanegra" (黒ひげ Kurohige)

TriviaEdita

  • En el Volum 64 dels SBS l'Oda va dibuixar els Onze Supernoves (excepte en Monkey D. Ruffy i en Roronoa Zoro) com uns nens. En Barbanegra va ser retratat com a nen juntament amb la resta de Shichibukai en el SBS anterior.
  • L'Oda va donar un retrat de deu dels Supernoves (deixant en Zoro) després del timeskip de dos anys. També va deixar fora en Barbanegra.
  • Abans del timeskip, la suma de les recompenses dels Onze Supernoves era de Berrysymbol2.152.000.000, la suma més alta de qualsevol grup. Actualment no se sap la suma després de timeskip. Amb la informació que s'ha revelat fins ara, la suma és un total de Berrysymbol2.908.000.000.
  • En Zoro i en Killer són els únics membres del grup que no són capitans. També són els únics que no han menjat cap Fruita del Diable.
  • A part d'en Killer i en Ruffy, tots els altres tenen el nom basat e ell de pirates de la vida real. Mentre que l'Oda no hi tenia cap intenció, en Ruffy (en versió original "Luffy") té un nom semblant al terme naval "Luff" (paraula anglesa que significa "orsar"). Això deixa en Killer com l'únic que el seu nom no té cap vincle amb cap nom o terme naval o marí, i l'Oda va admetre en un SBS que li va donar aquest nom per motius de pura mandra.
  • El terme "Supernova" també pot ser utilitzat per qualsevol principiant que tingui una recompensa per sobre dels Berrysymbol100.000.000, no només està restringit als onze, ja que en Bartolomeo també va ser anomenat així.

NavegacióEdita

[v · e]
Pirates del Barret de Palla
Tripulació: Monkey D. Ruffy  •  Roronoa Zoro  •  Nami  •  Usopp  •  Sanji  •  Tony Tony Chopper  •  Nico Robin  •  Franky  •  Brook
Vaixells: Going Merry  •  Thousand Sunny
Aliats i companys de viatge
Habilitats
Habilitats de suport: Haki  •  Ultra Píndola
Articles relacionats
Termes: Supernova  •  Pitjor Generació
Pirates del Cor
Membres: Trafalgar D. Water Law  • Bepo  • Jean Bart  • Shachi  • Penguin  • Ikkaku  • Uni  • Clione
Aliats: Pirates del Barret de Palla  • Tribu Mink
Habilitats
Fruita del Diable: Ope Ope no Mi
Arma: Kikoku
Estil de lluita: Haki
Articles relacionats
Arcs: Arc de l'Arxipèlag de Sabaody  • Arc de Marineford  • Arc de després de la Guerra  • Arc de Punk Hazard  • Arc de Dressrosa
Localitzacions: Punk Hazard  • Zo
Altres: Pitjor Generació
[v · e]
Pirates d'en Barbanegra
Membres: Marshall D. Teach  •  Jesus Burgess  •  Shiliew  •  Laffitte  •  Van Augur  •  Doc Q  •  Stronger  •  Sanjuan Wolf  •  Vasco Shot  •  Catarina Devon  •  Avalo Pizarro
Afiliacions: Kuzan
Habilitats
Fruites del Diable: Yami Yami no Mi  •  Gura Gura no Mi  •  Hie Hie no Mi
Armes: Nodachi  •  Senriku
Estils de lluita: Haki
Articles relacionats
Arcs: Arc de Jaya  •  Arc de després d'Enies Lobby  •  Arc d'Impel Down  •  Arc de Marineford  •  Arc de després de la Guerra  •  Arc de Dressrosa  •  Arc de Zou  •  Arc de Totland
Localitzacions: Jaya  •  Illa Banaro  •  Impel Down  •  Nou Món  •  Coliseu Corrida
Altres: Duel a l'Illa Banaro  •  Testament d'en D.  •  Pirates d'en Barbablanca  •  Shichibukai  •  Yonko  •  Pitjor Generació  •  Guerra de la Venjança