FANDOM

Poble de Foosha
Poble de Foosha
Informació
Nom japonès: フーシャ村
Nom anglès: Windmill Village
Nom català: Foosha o Fushia
Situació: East Blue
Clima:
Càrrega Log Pose:
Afiliació:
Població:
El Poble de Foosha (フーシャ村, Fūsha-mura, Lit. "Windmill Village") és un poble que es troba a l'Illa Dawn i és part del Regne de Goa. És el lloc on la història de One Piece comença. D'acord amb un mapa de l'East Blue, es troba a prop de la Red Line.

Una característica destacada d'aquest poble és una muntanya, el Mont Colbo que està en el fons. Diversos bandits de muntanya viuen en o al voltant de la muntanya a prop del poble, provocant el caos als vilatans. Tenen com alcalde en Woop Slap que en general està en contra de la majoria de les idees presentades per la gent del poble.

La ciutat també té un Rei del Mar, que va estar a punt de menjar-se en Ruffy tot i que en Shanks el va salvar, perdent un braç.

Llocs notables Edita

Partys BarEdita

El Partys Bar (パーティーズバー, Pātīzu Bā) és un bar del Poble de Foosha. La Makino és la cambrera que hi treballa.

És, en certa manera, on es duu a terme la primera història de la sèrie. En Shanks i la seva tripuació estaven fent festa aquí i en Ruffy els estava demanant que el portessin al seu pròxim viatge. Va aparèixer l'Higuma per demanar alcohol i en Shanks no va fer res i, des del punt de vista d'en Ruffy, va ser humiliat. Va ser també el lloc on en Ruffy es va menjar la Gomu Gomu no Mi i va adquirir els seus poders de goma.

Ciutadans Edita

Poble de Foosha
Ruffy petit portrait Makino portrait WoopSlapportrait Gyoruthumbnail Chiken Portrait
Monkey D. Ruffy Makino Woop Slap Gyoru Chiken