FANDOM

Pochi
Pochi
Informació
Nom japonès: ポチ
Nom anglès: Pochi
Nom català: Pochi
Primera aparició: Episodi 493
Afiliació: Família Dadan
Ocupació: Mascota
Sobrenom:
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Doblatge català:
En Pochi[1] és un gos (que només surt a l'anime) que viu amb la Família Dadan.[2]

Aparença Edita

En Pochi és un gos blanc amb una cua enroscada i orelles de guineu. Sembla que el seu pèl és d'una llargada mitjana i quasi sempre té la llengua fora. Els seus ulls estan cap avall i són de color blanc amb un punt negre com a pupil·la.

Personalitat Edita

Tot i ser un gos, demostra ser força intel·ligent i entremaliat, ja que, a la primera nit que en Ruffy passa a la casa, aquest ja li roba el seu menjar.

Història Edita

A la primera nit que en Ruffy passa a la casa, en Pochi li roba tot el menjar per el qual en Ruffy havia estat lluitant per aconseguir en l'habitual lluita pel menjar de l'hora de sopar. Quan en Sabo arriba a la casa, tota la família Dadan (inclòs en Pochi) es queda confusa i li demanen qui es, d'on ve i demès. Després d'això els tres nois adverteixen a la família que vigilin amb en Bluejam i decideixen practicar les mentides per si les haguessin de fer servir amb el pirata, però, per desgràcia, un tret comú de tots els membres de la Família Dadan és que són pèssims mentiders. Després d'això es torna a veure en Pochi quan és amb la Dadan, la qual cau en una trampa parada pels nens i més tard, tornant a casa amb en Ruffy i l'Ace.

TriviaEdita

  • "Pochi" és un nom molt comú pels gossos al Japó.
  • Per la seva aparença podria ser un gos de la raça Akita Inu.

Referències Edita

  1. Episodi 497 — Es revela el nom d'en Pochi.
  2. Episodi 493 — En Pochi apareix per primera vegada.