FANDOM

Portgas D. Rouge
Manga - Anime

Portgas D. Rouge anime

Informació
Nom japonès: ポートガス・D・ルージュ
Nom anglès: Portgas D. Rouge
Nom català: Portgas D. Rouge
Afiliació:
Ocupació:
Sobrenom:
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Doblatge català:
La Portgas D. Rouge és la mare de l'Ace i l'amant del rei dels pirates, en Gol D. Roger. L'Ace va adoptar el seu cognom per passar desapercebut i també perquè considerava que li devia més a ella que al seu pare. Ella va fer servir el poder de l'"Orgull de Mare" per a poder allargar el seu embaràs i així evitar ser descoberta per la Marina. Va morir després de donar a llum per culpa del sobreesforç físic que havia estat aguantar tant de temps l'embaràs i va confiar l'Ace a en Monkey D. Garp que va fer-se càrrec d'ell igual que en Ruffy.

AparençaEdita

Portgas D. Rouge

La cara de la Rouge.

Era una dona alta i prima amb una llarga cabellera de color salmó i una mica ondulada. Els seus ulls són de color marró i com a complement porta una flor rosa al cabell al costat esquerra. També es veu que té pigues a la cara, unes pigues que va passar al seu fill, l'Ace.

Personalitat Edita

L'aparença és que era una persona molt amable, carinyosa, responsable i sacrificada, ja que no li importa sacrificar la seva vida perquè el seu fill neixi bé i salvar-l'ho del Govern Mundial evitant que fos assassinat per ser fill d'en Gol D. Roger.

Relacions Edita

Gol D. RogerEdita

Ella semblava realment enamorada d'en Roger, ja que es preocupava per ell i el seu fill i tot i saber que si el govern sabia qui era l'Ace realment, ella volia que ell portés el cognom del seu pare.

Portgas D. AceEdita

Ella es va sacrificar pel seu fill sense dubtar-ne, el va mantenir més temps del normal a dins la panxa per tal de protegir-lo del Govern Mundial.

HistòriaEdita

Ella vivia a Baterilla, situada al South Blue. Ella va tenir una relació amb el Rei dels Pirates. Ella, per tal de mantenir el seu fill segur, va contenir l'embaràs 20 mesos. Al néixer l'Ace, ella el va agafar i li va posar de nom Gol D. Ace. Però degut a l'esforç de contenir l'embaràs 20 mesos, va morir a l'acabar el part.

Però per tal d'amagar que l'Ace era fill d'em Gol D. Roger, li va canviar el nom a Portgas D. Ace.

Diferència entre manga i animeEdita

Al manga, no es mostra més que algunes siluetes d'ella. En canvi a a l'anime se la veu clarament.

TriviaEdita

  • Com, fins ara, tots els personatges amb una "D." al nom, la Rouge va morir somrient.
  • Ella es la primera i fins ara la única dona a tenir la D. al nom.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori