FANDOM

Rakuyo
Manga - Anime

Rakuyo

Informació
Nom japonès: ラクヨウ
Nom anglès: Rakuyo
Nom català: Rakuyo
Afiliació: Pirates d'en Barbablanca
Ocupació: Comandant de la 7a Divisió
Sobrenom:
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Doblatge català:
En Rakuyo és el comandant de la setena divisió dels Pirates d'en Barbablanca. El seu nom va ser revelat en el SBS volum 58.

AparençaEdita

En Rakuyou és un hombre amb un gran bigoti i que porta rastes. Vesteix un vestit tipic amb una bandana amb el Jolly Roger d'en Barbablanca. Porta una arma semblant a una bola punxaguda amb boca dentada i ulls grocs.

Té una certa semblança al pirata fictici Jack Sparrow.

Habilitats i PodersEdita

Com el comandant de la 7a divisió de piratas d'en Barbablanca, Rakuyou dirigeix a un grup de pirates de rang inferior, a més va aparèixer sa i estalvi després del seu combat contra l'Almirall Kizaru.

ArmesEdita

Domina una arma única. Al llançar la bola punxeguda contra els seus enemics, aquesta és capaç de mossegar-los i causar-els-hi lestions greus.

HistòriaEdita

Guerra de MarinefordEdita

Després de la captura de l'Ace, va anar juntament amb la resta de pirates d'en barbablanca a rescatar-lo. Allà va lluitar contra en Kizaru, i va plorar a la mort de l'Ace i a la d'en Barbablanca a mans dels Pirates d'en Barbanegra. Més tard lluita juntament amb molts dels seus companys contra l'Almirall Akainu per tal de protegir en Ruffy. Va aparèixer també després de l'arrivada d'en Shanks i el final de la Guerra.

Després de la GuerraEdita

Apareix juntament amb la resta de la tripulació i els seus aliats a l'enterrament de l'Ace i en Barbablanca.

Grans Batalles Edita

Trivia Edita

  • La seva arma recorda als Chain Chomps de la saga de jocs de Super Mario.
  • Existeix la possiblitat de que la seva arma hagi absorbit alguna fruita del diable, tal com ja va passar amb el Bazooka Lasso i l'espasa Funk Freed.