FANDOM

Esbós
Article incomplet

Ran
Manga - Anime

Ran

Informació
Nom japonès: ラン
Nom anglès: Ran
Nom català: Ran
Afiliació: Kuja; Pirates Kuja
Ocupació: Pirata
Sobrenom:
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Doblatge català:
La Ran és una membre de les Pirates Kuja. Sembla ser la persona amb més experiència en la tripulació. Va quedar demostrat quan va explicar el succés amb les Gorgones.

AparençaEdita

És una dona d'estatura mitjana amb el cabell negre amb ratlla a un costat i un pendent a cada orella. Porta mitges negres amb corretges que li arriben a les calces de color a joc. Al voltant de la cintura duu un cinturó decoratiu d'anells que s'adjunta a un petit penjoll per cobrir la seva part posterior. A la seva part superior porta un top taronja amb un orifici al centre. Porta un buirac de fletxes penjades al voltant de la seva esquena amb una serp que sol ser la seva acompanyant, també porta la jaqueta dels marines, encara no en forma part.

PersonalitatEdita

És persceptiva, sabent que en Ruffy va derrotar en Bacura amb força bruta. També va ser qui inicialment va reconèixer el Haki d'en Ruffy.

Habilitats i PodersEdita

No sembla tenir cap poder especial tret dels habituals de les amazones, però com a membre de les Pirates Kuja, és de les més fortes.

HistòriaEdita

Arc d'Amazon LilyEdita

Va sortir per primera vegada parlant amb en Momonga que buscava a Hancock perquè assistís a la guerra. Després de tornar al costat de les Pirates Kuja a Amazon Lily li va donar un diari a l'àvia Nyon on parlava de que en Ruffy havia agredit a un noble. Més tard li va revelar a un jove Kuja la història dels poders de la Hancock dient que tenia la maledicció de la Gorgona i qui li veia l'esquena es transformava en pedra.

Quan en Ruffy va lluitar contra en Bacura estava amb la resta de la tribu Kuja observant la derrota de l'animal sorpresa i va ser afectada pel Haki del rei d'en Ruffy. Va pensar que la festa era un parany preparat per la Hancock per liquidar en Ruffy encara que al final s'acaba divertint. Va aparèixer també al comiat que li van fer les Kuja a la Hancock que anava a Impel Down.

Arc de Després de la GuerraEdita

Surt amb la resta de les Kuja parlant del retorn d'en Ruffy.

TriviaEdita

  • El seu nom significa orquídia.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori