FANDOM

Esbós.jpg
Article incomplet.png

Raoul
En Raoul
Informació
Nom japonès: ラウル
Nom anglès: Raoul
Nom català: Raoul
Primera aparició: Episodi 48
Afiliació:
Ocupació: Cambrer del Bar Gold Roger
Sobrenom:
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Doblatge català: Ferran Llavina
En Raoul (ラウル, Rauru) és un personatge exclusiu de l'anime i l'amo del Bar Gold Roger, a Loguetown.

Història Edita

En la seva joventut, va conèixer en Gol D. Roger, que visitava el seu bar, i va parlar amb ell just abans de marxar cap a la Grand Line, comentant que aconseguiria atravessar-la. Després aconseguir-ho, en Raoul va assistir a la seva execució.

Anys després, l'arribada de l'Smoker va espantar a tots els pirates, clients potencials del bar. En Ruffy, que s'havia perdut per la ciutat, va arribar casualment davant el seu establiment i es va sentir atret pel nom. Quan va entrar, va trobar en Raoul bevent sol i, tot i que el taverner va intentar fer-lo fora dient que havia tancat, al final en Raoul va començar a parlar d'algunes aventures d'en Roger, cosa que a en Ruffy li va agradar, i va declarar que ell seria el proper rei dels pirates. En aquest moment, Raoul va veure la semblança entre ambdós, va decidir ajornar el tancament definitiu del bar i tots dos van brindar en memòria d'en Roger amb un got de llet. Com que l'Smoker va marxar a perseguir a en Ruffy, és possible que el seu negoci es recuperés.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori