FANDOM

Esbós.jpg
Article incomplet.png

Regne Germa
Regne Germa Manga Infobox.png
Informació
Nom japonès: ジェルマ王国
Nom anglès: Germa Kingdom
Nom català: Regne Germa
Primera aparició: Capítol 832[1]
Situació: North Blue (abans)
Clima:
Càrrega Log Pose:
Afiliació:
Població:
El Regne Germa és l'únic regne marítim del món. El governa la Família Vinsmoke, una família reial procedent del North Blue, i el controla l'exèrcit de l'Inframón, Germa 66.

Actualment, el regne s'ha ajuntat a l'Illa Pastís al Nou Món.[1]

Vista generalEdita

GeografiaEdita

El Regne Germa el menciona per primera vegada la Vinsmoke Reiju, que el descriu com "una nació sense terra".[2] Més tard, el seu "territori" apareix format per unes plataformes situades sobre dotzenes de vaixells; els quals normalment es mouen independentment, depenent de les activitats del regne en el moment, però encaixen quan es reuneixen per formar la "forma" real del regne. Com a conseqüència, la mida i les fronteres del territori varien constantment, depenent en el nombre de vaixells que es reuneixin.[1]

Punts emblemàticsEdita

Castell ReialEdita

El punt més emblemàtic, central i gran del regne és el castell reial de la Família Vinsmoke, al voltant del qual altres estructures semblants a una fortalesa es reuneixen. Una de les habitacions del castell és una cambra molt gran i espaiosa que conté un retrat d'en Vinsmoke Jajji durant la Copa de les Quatre Nacions. L'habitació també té un balcó que supervisa el regne.[3]

Castell YonjiEdita

Una de les torres del regne s'anomena "Castell Yonji", i, tal i com indica el seu nom, és la residència d'en Vinsmoke Yonji. Allà és on se'l veu recuperant-se després de la lluita contra en Sanji. La fortalesa té una infermeria amb un aparell anomenat "La Màquina Premsadora".[4]

CiutadansEdita

Família ReialEdita

El Regne Germa està governat per la Família Vinsmoke, el patriarca de la qual, en Vinsmoke Jajji, és el rei. A diferència de les altres famílies reials, els Vinsmoke també són els comandants del seu exèrcit, Germa 66, portant-lo a la guerra directament i altres situacions mercenàries.

Família Vinsmoke
Vinsmoke Reiju Portrait.png Sanji portrait post.png Vinsmoke Yonji Portrait.png
Vinsmoke Reiju Sanji Vinsmoke Yonji

AltresEdita

La majoria dels ciutadans del Regne Germa són soldats varons que formen Germa 66. Però han aparegut unes quantes criades de la família governant que treballen en el castell.[1]

ReferènciesEdita

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 One Piece Manga — Vol. 83 Capítol 832, El Regne Germa apareix.
  2. One Piece Manga — Vol. 82 Capítol 826 (pàg. 12).
  3. One Piece Manga — Vol. 83 Capítol 832 (pàg. 18), Apareix l'interior del castell reial.
  4. One Piece Manga — Vol. 83 Capítol 833 (pàg. 7-8), La Fortalesa Yonji apareix.

Navegació Edita

[v · e]
Família Vinsmoke
Membres: Vinsmoke Jajji  •  Vinsmoke Reiju  •  Vinsmoke Ichiji  •  Vinsmoke Niji  •  Sanji  •  Vinsmoke Yonji
Grups: Germa 66  •  Pirates de la Big Mom
Articles relacionats
Arcs: Arc del Baratie  •  Arc de Zou  •  Arc de Totland
Altres: Regne Germa  •  North Blue  •  Cop de les quatre nacions  •  Família Charlotte  •  Submón  •  Assassí  •  Reverie  •  Sora, el Guerrer del Mar

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori