FANDOM

Richie
Manga - Anime

En Richie

Informació
Nom japonès: リッチー
Nom anglès: Richie
Nom català: Richie
Afiliació: Pirates d'en Buggy
Ocupació: Mascota d'en Mohji
Sobrenom:
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Doblatge català:
En Richie és la mascota lleó d'en Mohji i un membre dels Pirates d'en Buggy.

Aparença Edita

En Richie és un gran lleó, que té el pèl verd, amb una cabellera de color porpora. Normalment apareix mostrant una expressió ferotge durant les baralles i enfrontaments. No obstant això també mostra una expressió tonta quan no està fent res.

Personalitat Edita

Malgrat la seva grandària i la seva mirada ferotge, normalment es comporta com si fos un gatet i té els seus moments de ridiculesa quan no fa res.

No és molt brillant i de tant en tant només pensa en menjar.

Història Edita

Invasió a Orange Town Edita

És vist per primera vegada durant la Saga d'en Buggy al principi de la sèrie, on ell i en Mohji fan una pallissa a en Chouchou. Després són colpejats per en Ruffy fins a quedar inconscient. Quan en Ruffy va fer un atac, en Richie va ser utilitzat com a escut per en Cabaji.

Nou capità Edita

Richie dormint.jpg

En Richie guanya el combat

El paper més destacat que va jugar va ser a la mini-saga d'en Buggy. Durant la lluita entre en Cabaji i en Mohji sobre qui hauria de ser el nou capità, en Richie es va quedar adormit i somiava que era el capità i que lluitava contra un drac. Va derrotar a en Cabaji i a en Mohji mentre estava somnàmbul i va ser el nou capità. No obstant això, ell i la resta dels Pirates d'en Buggy van ser capturats per la tribu kumato. Però, afortunadament, en Buggy i l'Alvida van aconseguir salvar-los en derrotar la tribu de caníbals.

Reunió amb l'Ace Edita

En Richie va ser vist més tard durant la Saga de Jaya quan l'Ace va saltar al vaixell d'en Buggy. Encara que no es va veure, l'Ace va saltar per un cèrcol de foc amb en Richie.

L'empresonament d'en Buggy Edita

En Richie va aparèixer de nou quan els Pirates d'en Buggy van intentar salvar a en Buggy d'Impel Down. Mentre que la tripulació d'en Buggy es mostra en un primer moment desesperat per salvar el seu capità, després de l'explicació de l'Alvida dels perills que envolten la seva decisió es donen per vençuts i decideixen seguir a l'Alvida. Entre tot això en Richie va demostrar que només pensava en el menjar i res més.

La reunió amb en Buggy Edita

Després de que en Buggy es reunís amb la seva tripulació, en Richie es veu pensant en dolços i pastisos.

Grans Batalles Edita

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori