FANDOM

Rika
Informació
Nom japonès: リカ
Nom anglès: Rika
Nom català: Rika
Afiliació: Afinitat amb la Divisió 153 de la Marina
Ocupació: Aprenent de cuinera
Sobrenom:
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Doblatge català:
La Rika és la filla de la Ririka. Viu a Shell Town.

Aparença Edita

És una nena amb els cabells marrons i els ulls negres. Porta dues cuetes i un vestit a ratlles horitzontals liles i blau turquesa, amb una caputxa blanca.

Dos anys després, l'hi ha crescut el cabell i s'ha fet més alta. Porta una roba semblant a la d'abans, però amb un davantal blanc amb el símbol de la Marina i unes sabates negres.

Personalitat Edita

És una nena dolça, que sempre vol ajudar als altres, per això s'enfada quan els fan alguna cosa als seus amics.

Història Edita

Saga del Capità Morgan Edita

Ella va sortir per primera vegada quan li estava donant les gràcies a en Zoro i oferint-li unes boles d'arròs que havia fet ella, però ell li va dir que era perillós que estigués allà i que se n'anés. Després, en Helmeppo va anar a allà, li va dir que si estava allà era còmplice, li va agafar les boles d'arròs i després, les va escopir dient que estaven fastigoses. Ell els va dir a uns soldats que l'enviessin a fora tirant-la, i ho van fer, però gràcies a en Ruffy, que la va agafar a temps no li va passar res.

La causa de que en Zoro va ser empresonat era que va matar a la mascota d'en Helmeppo, en Soro, perquè estava atacant a la Rika. Després en Helmeppo li va dir que hauria d'estar empresonat durant un mes o mataria a la Rika, i l'espadatxí ho va acceptar.

Després, mentre que en Coby i en Helmeppo estaven a la ciutat, es va fer amiga seva. Quan van marxar amb el vicealmirall Garp, se la va veure molt preocupada.

Després de dos anys Edita

Després del time-skip es veu a la cuina de la Marina. Sembla ser molt popular entre els soldats.

Trivia Edita