FANDOM

Roji
Manga - Anime

La Roji

Informació
Nom japonès: ロジ
Nom anglès: Roji
Nom català: Roji
Afiliació:
Ocupació: Mestressa de casa
Sobrenom:
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Doblatge català:

La Roji era la tieta de la Nico Robin.

Aparença Edita

La Roji era una dona gran i corpulent, ample, amb extremitats primes, llavis amples i gruixuts, ulls petits i sortits, i els cabells vermell esponjosos. Vestia una senzilla camisa de màniga curta de color taronja i pantalons negres.

Personalitat Edita

La Roji era una dona abusiva i insensible cap a la seva neboda Robin. Ella mai li va agradar la noia i la tractava com a una esclava. La Roji només es preocupava per ella, el seu marit i la seva filla.

Història Edita

Quan la Robin tenia dos anys, la Nico Olvia, la seva germana, li va dir que se'n cuides d'ella, però no li agradava la Robin i l'amenaçava amb colpejar-la si no deixava de plorar. Ella sempre feia fer a la Robin totes les tasques de la llar i només li donava per menjar pa dur. La Roji no permetria que la Robin s'unís a cap celebració familiar. No obstant això, el marit de la Roji sempre defensava a la Robin i era l'única persona a la llar que mostrava cura d'ella i s'ocupava del caràcter de la Roji. No se sap el que li va passar durant el Buster Call d'Ohara. Ella és donada per morta, ja que el Vicealmirall Sakazuki va destruir el vaixell dels refugiats.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori